Привіт.
Що б ви хотіли перевірити, будь ласка?
Hello there.
What would you like to verify, please?
Вона точно була б не одна. Ми щодня отримуємо електронні листи з проханням «обробити незавершені вилучення», «закрити рахунки казино», «як зробити депозит» тощо 🙂
She definitely wouldn't be alone. We receive emails asking for "processing pending withdrawals", "closing casino accounts", asking for "how to deposit" etc. on a daily basis 🙂
Привіт, якщо не зрозуміло - ми не казино 🙂. Як і я не можу підключитися, боюся.
Чи можу я допомогти вам якось іншим чином?
Hello, in case it's not clear - We are not any casino 🙂. As well as I can't be connected, I'm afraid.
May I help you in any other way?
Не бійтеся, дякую за відповідь, я ціную вашу роботу
Don't afraid thanks for reply I am appreciate your work
Привіт, моє запитання: я робив депозит кілька разів за допомогою картки моєї дружини в EFBET, потім я хотів вивести гроші після виграшу ставки, але мені було відмовлено, я буду вдячний, якщо хтось допоможе!
Hello my question is I made a deposit several times with my wife's card in EFBET then I wanted to make a withdrawal after winning a bet but I was denied I will be grateful if anyone helps!
Здравейте въпроса ми е направих депозит няколко пъти с картата на жена ми в ЕФБЕТ след това исках да направя теглене след печалба на залог но ми е отказано ще бъда благодарен ако някой помогне !
Привіт, я боюся, що це може бути великою проблемою для вас. Загалом, гравцям дозволяється робити депозит лише за допомогою способів оплати, які я зареєстрував на їхнє ім’я. Це також пов’язано з правилами боротьби з відмиванням грошей, тому казино не просто вигадали, щоб дратувати вас.
Я б сказав, що одним із поширених рішень є анулювання виграшів і повернення всіх депозитів, але зараз важко сказати, що станеться у вашому випадку.
Hello, I'm afraid this could be a big problem for you. Generally speaking, players are only allowed to deposit with payment methods that I registered on their name. This is also due to anti money-laundering regulations so it's not something that casinos just made up to annoy you.
I'd say one of the common solutions is to void winnings and return all deposits, but it's hard to say now what's going to happen in your case.
Спробуйте бути більш конкретними, будь ласка.
Де б ви хотіли пройти верифікацію і чи потрібна вам допомога, можливо, як правильно пройти процес?
Try to be more specific, though, please.
Where would you like to do the verification, and do you need some help, perhaps, in how to correctly pass the process?
Боюся, ми не зайдемо з цим далеко... Спробуємо ще раз, будь ласка?
« Спробуйте бути більш конкретними, будь ласка.
Де б ви хотіли пройти верифікацію і чи потрібна вам допомога, можливо, як правильно пройти процес? "
I fear we won't get much far with this... Shall we try again, please?
"Try to be more specific, though, please.
Where would you like to do the verification, and do you need some help, perhaps, in how to correctly pass the process?"
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.