1 рік тому
Приємно чути! Скільки ви зняли за той час і скільки часу вони зазвичай займали? 🙂
That's good to hear! How many withdrawals have you made in the meantime and how long did they usually take? 🙂
0
Приємно чути! Скільки ви зняли за той час і скільки часу вони зазвичай займали? 🙂
That's good to hear! How many withdrawals have you made in the meantime and how long did they usually take? 🙂
Деякі зняття коштів... Це невеликі суми... Іноді це швидко... Іноді потрібно 5 днів після підтвердження казино, так... Минулого разу це зайняло близько 10 днів...
Some withdrawals... It's small amounts... Sometimes it's fast... Sometimes it takes 5 days from casino confirmation yes... Last time it took about 10 days...
Я б не сказав, що це досвід вищого рівня. Був би не дуже радий чекати десять днів як уже перевірений користувач.
Я захоплююся вашим терпінням. 😎
I wouldn't say it's a top-notch experience. Would not be pretty happy to wait ten days as an already verified user.
I admire your patience. 😎
Іноді причиною також може бути те, що гроші надходять у ваш банк довше. За 10 днів я кілька разів читав тут, на форумі. Це, звичайно, занадто добре!
Sometimes the reason can also be that it takes longer for the money to arrive at your own bank. With the 10 days I've read a few times here in the forum. This is of course a bit too much of a good thing!
Manchmal kann der Grund auch der sein, dass es bei der eigenen Bank länger andauert, bis das Geld angekommen ist. Das mit den 10 Tagen habe ich nun schon ein paar Mal hier im Forum gelesen. Das ist natürlich etwas zu viel des Guten!
Щодня нагадуйте про це команді підтримки. Вони могли просто забути про вас
Remind yourself to the support team every day. They could just forget about you
Якщо мене щось турбує, я звертаюся в службу підтримки... Іноді я вільно розмовляю... Є ще одна річ, з якою варто розібратися... Коли ви вирішуєте взяти гроші... Гроші мають бути негайно з вашого профілю .. .
If something bothers me, I contact support... Sometimes I'm fluent... There's one more thing that should be sorted out... When you decide to take the money... The money should be immediately from your profile account.. .
Ви все ще на зв'язку зі службою підтримки? Я маю на увазі, чи маєте ви уявлення про те, що відбувається?
Are you still in touch with the support? I mean do you have any clue what's happening?
Хочу відзначити гру Win Storm... Її постійно оновлюють... Раніше щастило просто закрити... Зараз я помічаю, що одні й ті ж букви з'являються багато разів, коли вона просто закривається вниз... Це ніби комп’ютер налаштований на те, щоб зробити удар лише зупинкою неможливим або дуже малоймовірним... Вони також обертаються деякий час після удару лише зупинкою...
I would like to point out the game Win Storm... They are always renovating it... It used to be that you were lucky to just shut down... Now I notice that the same letters appear many times when it just shuts down... It's like it's a computer set to make a stop-only hit impossible or very unlikely... They also spin for a while after the stop-only hit...
На жаль, я зрозумів лише останнє речення. Гм, якщо ви відчуваєте проблему з певною грою, як щодо того, щоб запитати її постачальника гри?
Ви коли-небудь пробували?
Sadly, I only understood the last sentence. Uhm, if you feel there is a problem with a certain game, how about asking its game provider?
Have you ever tried?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.