ГоловнаФорумЗагальна дискусія про азартні ігриОбговорення статті: Як ми вирішуємо скарги на казино
 від tamalvey
|
980 переглядів 13 відповідей |
|

Я був би дуже вдячний, якби хтось із цього сайту зв’язався зі мною, хто міг би допомогти мені вирішити цю серйозну проблему, яка пов’язана з грою в Mermaid millions і тим, що вони не платять клієнтам за виграші. У мене є всі документи та гроші, які вони отримали від мене, а також гроші, які вони опублікували на моєму обліковому записі. Моя електронна адреса – T Я сподіваюся отримати відповідь.

Автоматичний переклад.
tamalvey

Привіт, я вже відповів вам у темі про казино. 🙂

Перевір це. 😉

Автоматичний переклад.

Привіт, як я можу подати скаргу?

Автоматичний переклад.

Ви не можете, це погано. Тож на вашому місці я б більше не грав у онлайн-ігри.

Автоматичний переклад.

Привіт, як я можу подати скаргу?

Автоматичний переклад.

Чи вдалося вам подати його? Я бачу, що один триває. правильно?

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт Ромі


Якщо я зміг це зробити, вони це переглядають.


дякую

Автоматичний переклад.
burgoajuan

Це здорово. Сподіваюся, незабаром це буде вирішено.

Якщо з'являться будь-які оновлення від казино, обов'язково повідомте нас. правильно?

Автоматичний переклад.

Так, хоча я точно не знаю, як це працює... Я дійсно не думаю, що ви можете щось відновити.

Автоматичний переклад.
burgoajuan

Я б сказав: довіряйте процесу та співпрацюйте, наскільки можете.

Тут ви навіть можете прочитати про те, як працює цей процес, якщо хочете.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Чому я не можу подати скаргу на Vegasino? Мій баланс у 490 євро було просто видалено. Я прошу вашої допомоги. Казино також не відповідає на мої електронні листи. Я кілька разів намагався зв’язатися з вами електронною поштою, але не можу подати скаргу, оскільки повідомлення про помилку постійно з’являється. (Див. зображення)

filefilefile

Змінено
Автоматичний переклад.
NapoliM10

привіт

Вибачте за незручності. На жаль, останнім часом у нас багато подібних випадків, і я спробую підказати вам, що робити, хоча це досить складно.


Спочатку надішліть електронний лист нашим колегам за адресою опис скарги, знімок екрана відповідних повідомлень або будь-що інше, що є у вас під рукою.


Тоді, щоб запобігти цьому з іншими знову, я люб’язно прошу вас допомогти, якщо можливо:

Надішліть нам оновлення про помилку електронною поштою на адресу :

1) Зробіть знімок екрана всього екрана, де ми також побачимо домен, який ви використовуєте, коли з’являється CAPTCHA.

2) Додайте точний час, а також повідомте нам часовий пояс (найкраще було б у UTC)

3) IP-адреса також буде чудовою, якщо ви зможете її знайти.


Ось також кілька порад щодо вирішення проблеми від нашого головного розробника:

«Ви використовуєте VPN? Як щодо плагіна браузера? Блокування може бути пов’язане з використанням вами плагіна або програми віртуальної приватної мережі (VPN).

Деякі VPN надсилають трафік, який порушує закон або умови використання веб-сайтів.

Ось 3 найкращі речі, які я б запропонував.


1. Перевірте свою IP-адресу. Якщо з вашою IP-адресою будуть виявлені підозрілі дії та вона позначена як спам, Google надішле повідомлення reCAPTCHA та зупинить вас для перевірки.


2. Перевірте свою мережу. Іноді (здебільшого в таких країнах, як Китай) Інтернет-провайдер (ISP) маскує IP-адресу та відстежує вашу діяльність у веб-переглядачі. Це спричинить блокування всієї мережі IP-адрес, які використовує цей провайдер, такими системами безпеки, як reCAPTCHA, яку використовує Google.


3. Перевірте шкідливі програми та розширення браузера. Якщо ви часто бачите повідомлення «Я не робот», перевірте комп’ютер на наявність шкідливих програм і видаліть непотрібні розширення браузера. Спробуйте офіційний інструмент очищення Chrome.


Будь ласка, повідомте нам, чи вдалося вам це зробити. Ми тут, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi

Я кілька разів намагався зв’язатися з вами електронною поштою. Не могли б ви надіслати мені адресу електронної пошти, де я можу описати свою ситуацію або подати скаргу?


дякую

Автоматичний переклад.
NapoliM10

Вибачте, але насправді від вас не надійшло електронного листа.

За бажанням ви також можете написати нашій команді зі скарг за адресою і пояснити всю ситуацію. Тоді ваша скарга може бути подана з нашою допомогою.

Будь ласка, дайте нам знати, чи вам усе це вдалося. 🙏

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене серйозна проблема з онлайн-казино Kingmaker. Я зняв 500 євро двічі понад 10 днів тому. Однак гроші досі не виплачені. Мені постійно кажуть, що це все ще обробляється. Незважаючи на те, що вказано, що зняття коштів виплачується протягом 3 робочих днів, моє перше зняття 450 євро не було проблемою. Вони не хочуть жодної перевірки, яку я запропонував, і кажуть, що з моїм обліковим записом усе гаразд. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого