привіт
Вибачте за незручності. На жаль, останнім часом у нас багато подібних випадків, і я спробую підказати вам, що робити, хоча це досить складно.
Спочатку надішліть електронний лист нашим колегам за адресою опис скарги, знімок екрана відповідних повідомлень або будь-що інше, що є у вас під рукою.
Тоді, щоб запобігти цьому з іншими знову, я люб’язно прошу вас допомогти, якщо можливо:
Надішліть нам оновлення про помилку електронною поштою на адресу :
1) Зробіть знімок екрана всього екрана, де ми також побачимо домен, який ви використовуєте, коли з’являється CAPTCHA.
2) Додайте точний час, а також повідомте нам часовий пояс (найкраще було б у UTC)
3) IP-адреса також буде чудовою, якщо ви зможете її знайти.
Ось також кілька порад щодо вирішення проблеми від нашого головного розробника:
«Ви використовуєте VPN? Як щодо плагіна браузера? Блокування може бути пов’язане з використанням вами плагіна або програми віртуальної приватної мережі (VPN).
Деякі VPN надсилають трафік, який порушує закон або умови використання веб-сайтів.
Ось 3 найкращі речі, які я б запропонував.
1. Перевірте свою IP-адресу. Якщо з вашою IP-адресою будуть виявлені підозрілі дії та вона позначена як спам, Google надішле повідомлення reCAPTCHA та зупинить вас для перевірки.
2. Перевірте свою мережу. Іноді (здебільшого в таких країнах, як Китай) Інтернет-провайдер (ISP) маскує IP-адресу та відстежує вашу діяльність у веб-переглядачі. Це спричинить блокування всієї мережі IP-адрес, які використовує цей провайдер, такими системами безпеки, як reCAPTCHA, яку використовує Google.
3. Перевірте шкідливі програми та розширення браузера. Якщо ви часто бачите повідомлення «Я не робот», перевірте комп’ютер на наявність шкідливих програм і видаліть непотрібні розширення браузера. Спробуйте офіційний інструмент очищення Chrome.
Будь ласка, повідомте нам, чи вдалося вам це зробити. Ми тут, щоб допомогти.
Hi.
I'm sorry for this inconvenience. Unfortunately lately we have many similar cases, and I will try to guide you in what to do, even though it is quite complex.
First, email our colleagues at complaint@casino.guru the complaint description, a screenshot of the related communications, or anything else you have on hand.
Then, in order to prevent this from happening to others over again, I would kindly ask you for help if possible:
Send us the error update via email at community@casino.guru:
1) Make a screenshot of the whole screen where we also see the domain you use when the CAPTCHA appears.
2) Add the exact time and also tell us the time zone (the best would be in UTC)
3) An IP address would be great too if you are able to find it.
Here are also a few tips to deal with the problem provided by our chief developer:
"Are you using a VPN? What about a browser plugin? The blocking might be related to your use of a virtual private network (VPN) browser plugin or program.
Some VPNs send traffic that violates the law or websites' terms of service.
Here are the top 3 things I would suggest.
1. Check your IP address - If there are any suspicious activities from your IP address and it is marked for spam, then Google will throw the reCAPTCHA message and stop you for verification.
2. Check your network - Sometimes (mostly in countries like China) the Internet Service Provider (ISP) masks the IP address and tracks your browsing activities. This will cause the complete network of IP addresses used by that ISP to get blocked by security systems like reCAPTCHA used by Google.
3. Check malware and browser extensions - If you are frequently seeing an "I’m not a robot" message, then check your computer for malicious programs and remove unnecessary browser extensions. Try the official Chrome cleanup tool.
Please let us know if you were able to do this. We're here to help.
Автоматичний переклад.