Мабуть, вам не подобається сучасний світ азартних онлайн-ігор, і це нормально. Я завжди кажу, що коли азартні ігри в Інтернеті не приносять задоволення або не є заняттям, яке викликає у вас сенс і позитивні відчуття, припиніть витрачати на них гроші. З довгострокової точки зору, ви зрештою програєте, якщо продовжите грати.
Я прочитав стільки змов про те, як влаштований світ азартних ігор, що важко пояснювати це знову і знову. Насправді, це не такий божевільний світ, як може здатися. Сьогодні кожен може створити власне онлайн-казино. Тому якість і підхід до гравців у казино настільки різний. Відмінності величезні. Саме тому було створено Casino Guru. Ми прагнемо надати гравцям базову інформацію про кожне онлайн-казино, яке ми знаходимо в Інтернеті. Це воно. Кожен гравець вирішує, слідувати йому нашим рекомендаціям чи ні.
Що стосується скарг, ми створили цей тип послуг, тому що відчували, що ми достатньо сильні (як бренд), і оператори казино повинні сприймати нашу думку серйозно. Незважаючи на те, що ми маємо справу з понад тисячею випадків щомісяця, і ми явно допомогли тисячам гравців з моменту створення Центру скарг, гравці все ще іноді звинувачують нас у тому, що ми завжди на боці казино, тоді як деякі казино звинувачують нас у тому, що ми завжди на стороні гравця. Фактично це ставить нас у складне становище, оскільки деякі казино вже закрили наші партнерські рахунки та відмовилися виплачувати наші комісійні лише тому, що вони стверджували, що ми завжди на стороні гравця. Ми втратили добрі стосунки з деякими казино та тисячі євро комісійних лише тому, що хотіли захистити гравців, до яких, на нашу думку, ставилися несправедливо.
Стосовно того, що я щойно згадав вище, я рекомендую вам і всім іншим, хто ставить під сумнів наш авторитет і справедливість, переглянути тисячі справ у нашому розділі скарг. Вони публічні. Ми відхиляємо та схвалюємо сотні випадків щомісяця, тому ми ні на чиєму боці. Ми на стороні справедливості та справедливості.
You apparently don't like the current world of online gambling and that's fine. I always say that whenever online gambling isn't fun or it's not a pastime activity that gives you any sense and positive feelings, then stop wasting your money on it. From the long-term perspective, you'll eventually lose if you keep playing.
I've read so many conspiracies about how the gambling world works that it's difficult to explain this over and over again. In fact, it's not so crazy world as it may seem to be. Nowadays, anyone can establish their own online casino. That's why the casinos' quality and approach towards players differs so much. The differences are enormous. That's also why Casino Guru was established. We aim to provide players with some basic information about every single online casino that we find online. That's it. It's up to every player if they decide to follow our recommendations or not.
When it comes to complaints, we created this type of service, because we felt that we're strong enough (as a brand) and the casino operators should take our opinion seriously. Even though we deal with over a thousand cases every month and we've clearly helped to thousands of players since the Complaints Centre was created, we're still sometimes accused by players for being always on casino's side while some casinos accuse us for being always on player's side. That in fact puts us in a difficult position since some casinos already closed our affiliate accounts and refused to pay out our commissions just because they claimed we're always on the player's side. We lost good relations with some casinos and thousands of euro in commissions just because we wanted to defend players who were treated unfairly according to us.
With regards to what I just mentioned above, I recommend you and everyone else who questions our authority and fairness to go through the thousands of cases in our complaints section. They're public. We reject and approve hundreds of cases every month so we're not on anyone's side. We're on the side of justice and fairness.
Автоматичний переклад.