ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігрия думаю, що цей сайт .така сама організація .як і ліцензії та казино .загалом. тобто ті самі оператори

я думаю, що цей сайт .така сама організація .як і ліцензії та казино .загалом. тобто ті самі оператори

8 міс. тому від petetty
|
978 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
petetty
8 міс. тому

Мушу сказати, що я не розумію, що змусило вас все це написати.

У вас є лише одна відкрита скарга , і відповідно до неї ви вже знаєте, що казино не приймає гравців з Фінляндії. Вам також поставили кілька додаткових запитань щодо вашої справи.

Це все з мого боку.

Будь ласка, припиніть ображати нас своїми незрозумілими вигадками та фантазіями, і припиніть спамити тему скарг. Інакше вас забанять.

Роблячи так, ви затягуєте процес без потреби. Чи можете ви зрозуміти, що це означає?

Ми прагнемо підтримати вас, але ви продовжуєте приходити і поширювати нісенітницю про Casino Guru.

Говорячи про допомогу, зверніть увагу на таймер скарг:

file

( https://casino.guru/playtoro-casino-player-s-winnings-remain-unpaid )

Треба просто почекати, от і все. Будь ласка, уникайте спаму, діліться лише важливою інформацією, і все буде добре.

Автоматичний переклад.
petetty
8 міс. тому

Мабуть, вам не подобається сучасний світ азартних онлайн-ігор, і це нормально. Я завжди кажу, що коли азартні ігри в Інтернеті не приносять задоволення або не є заняттям, яке викликає у вас сенс і позитивні відчуття, припиніть витрачати на них гроші. З довгострокової точки зору, ви зрештою програєте, якщо продовжите грати.

Я прочитав стільки змов про те, як влаштований світ азартних ігор, що важко пояснювати це знову і знову. Насправді, це не такий божевільний світ, як може здатися. Сьогодні кожен може створити власне онлайн-казино. Тому якість і підхід до гравців у казино настільки різний. Відмінності величезні. Саме тому було створено Casino Guru. Ми прагнемо надати гравцям базову інформацію про кожне онлайн-казино, яке ми знаходимо в Інтернеті. Це воно. Кожен гравець вирішує, слідувати йому нашим рекомендаціям чи ні.

Що стосується скарг, ми створили цей тип послуг, тому що відчували, що ми достатньо сильні (як бренд), і оператори казино повинні сприймати нашу думку серйозно. Незважаючи на те, що ми маємо справу з понад тисячею випадків щомісяця, і ми явно допомогли тисячам гравців з моменту створення Центру скарг, гравці все ще іноді звинувачують нас у тому, що ми завжди на боці казино, тоді як деякі казино звинувачують нас у тому, що ми завжди на стороні гравця. Фактично це ставить нас у складне становище, оскільки деякі казино вже закрили наші партнерські рахунки та відмовилися виплачувати наші комісійні лише тому, що вони стверджували, що ми завжди на стороні гравця. Ми втратили добрі стосунки з деякими казино та тисячі євро комісійних лише тому, що хотіли захистити гравців, до яких, на нашу думку, ставилися несправедливо.

Стосовно того, що я щойно згадав вище, я рекомендую вам і всім іншим, хто ставить під сумнів наш авторитет і справедливість, переглянути тисячі справ у нашому розділі скарг. Вони публічні. Ми відхиляємо та схвалюємо сотні випадків щомісяця, тому ми ні на чиєму боці. Ми на стороні справедливості та справедливості.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого