Привіт,
Нещодавно мені стало відомо про Документ чесних та прозорих умов та практики UKGC, де вони перераховують, чого мають відповідати ліцензіати. У цьому документі зазначається, що ліцензіат не може "конфіскувати всі або частину коштів у залишку депозитів споживача або іншим чином вирахувати будь -яку суму з нього на підставі того, що споживач не виконав будь -які вимоги щодо перевірки особи та/або віку, встановлені оператором. (включаючи, але не обмежуючись цим, запит на надання конкретних документів або інформації) "де баланс депозиту означає" Загальні кошти на рахунку, що належить гравцеві (крім бонусного залишку/ обмежених коштів) і завжди включає (... ) усі виграші від ставок, зроблених із депозитом ". Крім того, у посібнику сказано: "У гравців не слід запитувати інформацію у момент, коли вони вимагають зняття коштів зі свого рахунку, якщо оператор міг обґрунтовано попросити цю інформацію раніше".
І все ж, є багато скарг від казино з ліцензією UKGC, які посилаються на запити, які не відповідають цьому. Чотири приклади нижче:
https://casino.guru/casino-planet-player-s-experiencing-difficbilities-withdrawing-1
https://casino.guru/slotjerry-casino-player-is-experiencing-issues-with
https://casino.guru/casino-lab-player-s-questioning-verification-process
https://casino.guru/win-windsor-casino-player-s-struggling-to-complete
Чи я помиляюся, вважаючи, що це порушення ліцензії? Крім того, це стосується лише ідентифікатора/підтвердження адреси, чи SoF/SoW також не є законною причиною для запобігання виведенню, якщо його можна було запитувати раніше?
Hi,
I recently became aware of UKGC's Fair and Transparent Terms and Practices document where they list what the licensees must comply with. Hereunder, it states the licensee cannot "confiscate all or part of the funds in a consumer’s Deposit Balance, or otherwise deduct any amount therefrom on the basis that the consumer has failed to comply with any identity and/or age verification requirements set by the operator (including, but not limited to, a request to provide specific documents or information)" where deposit balance means "The total funds in an account belonging to the player (other than the bonus balance/ restricted funds) and always includes (...) all winnings from wagers made with the deposit." And furthermore, the guide says "Players must not be asked for information at the point they request a withdrawal from their account if the operator could reasonably have asked for this information at an earlier time."
And yet, there's plenty of complaints from UKGC licensed casinos that reference requests that are not in line with this. Four examples below:
https://casino.guru/casino-planet-player-s-experiencing-difficulties-withdrawing-1
https://casino.guru/slotjerry-casino-player-is-experiencing-issues-with
https://casino.guru/casino-lab-player-s-questioning-verification-process
https://casino.guru/win-windsor-casino-player-s-struggling-to-complete
Am I wrong to think that these are breaches of the licence? Furthermore, does this just apply to ID/proof of address, or is SoF/SoW also not a legitimate reason to prevent a withdrawal if it could have been requested before?