Casbit Group NV (Сторінка 5)

2 міс. тому від Pablohenriques
|
6638 переглядів 83 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
Radka
4 дн. тому

Я розумію, що ви кажете, але вони також заявляють у своїх власних умовах і політиках, що вони зроблять KYC, коли 7500 євро або більше буде депозитом за 1 місяць. Мій перший місяць лише зробив депозит понад 10 тисяч, а через 5 місяців (коли я попросив повернути кошти) вони попросили KYC (який так і не був повністю завершений через дивні/відсутність зв’язку з ними). Це просто ще одне величезне правило, яке вони порушили щодо обов’язку обережності. Вони просто сильно облажалися на кількох фронтах. Якщо ви дивитеся Trustpilot або Onetime Forum, ви прочитаєте більше подібних історій щодо мирових угод, до речі.

Автоматичний переклад.
Mikelalabet
3 дн. тому

Добре, я не знав про цю частину. Діяти з повагою до своїх власних умов має бути обов’язковим.

Проте гравці також повинні вжити певних заходів, щоб запобігти надмірній грі. Ми вважаємо, що відповідальність лежить на обох сторонах.

Дозвольте повторити своє прохання. Якщо ви спілкуєтеся з гравцями, чиї виграші були конфісковані через обмеження в країнах або за несправедливих обставин (не соромтеся ознайомитися з Кодексом азартних ігор Casino Guru 👈), приведіть їх сюди. Перегляд Trust Pilot не дуже допоможе, чесно кажучи, не лише тому, що ми не можемо зв’язатися з гравцями, щоб підтвердити їхні проблеми, але й з мого власного досвіду, сайт, який стверджує, що відгук про Casino Guru є шахрайством оскільки вони не виплачують виграші, це досвід чесного гравця, звучить не дуже надійно, принаймні на мій погляд.

Я прочитав вашу скаргу і співчуваю вашим запереченням, але, як було сказано, це для юристів.

Ми вже штрафуємо казино за відсутність ліцензій, але цього недостатньо, щоб вважати вашу скаргу обґрунтованою. Надсилання електронною поштою пропозицій, які містять заплутану або неправдиву інформацію, означає, що вам потрібно довести, що ви не отримали обіцяний бонус або щось на тому ж рівні, особливо бонус на депозит. Я не впевнений, чи було це частиною вищезгаданої скарги.

Позбавлення гравців від бонусів – кешбек також є на межі нашої роботи, у поєднанні з незрозумілими умовами чи властивостями VIP-статусу, швидше за все, зовсім поза нашими масштабами. Я надіслав вам Кодекс чесних азартних ігор, щоб продемонструвати те, що ми намагаємося розглянути та вирішити на основі нашої методології. Я думаю, що таку ситуацію можна описати як жахливу взаємодію з користувачем, але я не зовсім впевнений, що казино діяло зовсім нечесно.

Сподіваюся, адвокат стане вам у пригоді.


Автоматичний переклад.
Radka
2 дн. тому

Привіт, я також постраждав від сайту Jungliwin, який купував оголошення для реєстрації з моєї країни (Казахстан).

Я є резидентом цієї країни, незважаючи на те, що є громадянином Російської Федерації.

У мене є документи, що підтверджують, що я проживаю та сплачую податки в Республіці Казахстан, які я надав, а також банківський рахунок у місцевій валюті, з якого я зробив депозити (загалом понад 5 тис. доларів). Відкрити банківський рахунок без місця проживання було б неможливо.

Після того, як я виграв велику суму грошей, мене попросили пройти KYC, я відправив усі документи і мене заблокували через заборонену країну проживання (Російська Федерація). До переїзду до Казахстану я жив у Європі (Ісландія) і пройшов усі перевірки KYC на сайтах, які приймали жителів Ісландії для ставок/грав у казино. Тому я був упевнений, що проблем у мене не виникне, так як за такою ж системою я реєструюся і граю на вітчизняних компаніях для резидентів і громадян РК.

Але сайт Jungliwin вирішив інакше і конфіскував усі мої виграші (17000 доларів з урахуванням моїх депозитів у 6000).

Немає прямого спілкування, тільки через службу підтримки, я залишав усілякі запити і чекаю відповіді, але не маю надії, знайшовши цю тему на форумі.

Коли я завантажив на сайт виписку з банківського рахунку зі своєю адресою, мені сказали, що документи прийняті і буде проведена перевірка, але в кінці вони просто заблокували та конфіскували кошти.

Я читав, що можна залишити скаргу через ваш веб-сайт, але під час подання скарги ви не можете вибрати ні Jungliwin.com, ні, як зазначено, компанію "uknkown".

Чи можете ви підказати мені, будь ласка, куди мені звернутися або як я можу зв’язатися з головною компанією Casbit Group NV? - оскільки в правилах Jungliwin.com зазначено, що вони не несуть відповідальності та не приймають рішень щодо облікових записів, і цим безпосередньо займається Casbit Group NV.

UPD. Я знайшов спосіб подавати скарги та зробив це, сподіваючись, що ви незабаром зможете це перевірити

UPD. 2 Після перевірки можливості ліцензіата Кюрасао було виявлено:

Ліцензіат Кюрасао не може приймати гравців лише з кількох країн, зокрема США, Франції, Австралії, Нідерландів і самого Кюрасао. Однак, крім стандартних правил KYC проти відмивання коштів та фінансування тероризму, які застосовуються до всіх інших зареєстрованих онлайн-казино в усьому світі, немає ніякого контролю.

Виявляється, причина та правила, за якими мене заблокував Jungliwin.com, є внутрішніми і не мають нічого спільного з запитом на ліцензію

Змінено автором 2 дн. тому
Автоматичний переклад.
yarabeu
17 год. тому

Привіт.

Наша команда розпочне розслідування справи, щойно ви надасте всі докази, зазначені у вашій скарзі .

І тому намагайтеся відповідати, коли це можливо, будь ласка.

Отже, я правильно розумію, що це був ваш перший запит на зняття коштів, так? Як довго ви граєте в цьому казино?

У нас є інформація, що вони проходять певний ребрендинг, і чекаємо, щоб побачити, що там зміниться. А може, нічого не зміниться і вони продовжать, як і раніше.

У будь-якому разі оновіть свою скаргу, і ми почекаємо, щоб побачити, як вона розвиватиметься.

Автоматичний переклад.
Romi
17 год. тому

У мене не було зняття з цього сайту, я зробив свої перші депозити в розмірі 4000 доларів і програв їх, я спробував зняти 1000 один раз і мене попросили верифікації, але я продовжував робити депозити і грати на них, на даний момент мені вдалося виграти з останньою 1000 депозитом - 17000, VIP-менеджер привітав мене з вдалим днем і сказав, що залишилося лише підтвердити мою особу (виписка з банківського рахунку) і я зможу їх зняти.

Я надав виписку, мені сказали, що все чудово підходить, але після того, як KYC ще раз перевірив, що я маю російське громадянство, вони обнулили мій рахунок і скасували всі виграші. Я роблю ставку на міжнародну лігу Dota 2 і ESL Pro, це найбільші кіберспортивні турніри Tier1 у світі. Я зробив велику ставку і не порушив жодних правил.

Я зробив депозит від Банку Казахстану в місцевій валюті при реєстрації з оголошень, які є на HLTV.org, один раз зробив крипто депозит, але він не дійшов до цього часу і були проблеми з мережею (моя помилка) я був сказав, що депозит буде зарахований протягом 60 днів з утриманням 10% комісії.

Потім я продовжив робити депозити зі свого банківського рахунку, з якого також надіслав виписку, де вказано транзакції та те, що картка належить мені.

UPD. Я легально живу в Казахстані, сплачую тут податки, маю такі ж права, як і жителі Казахстану (тільки я не можу голосувати на виборах). Це дозволяє мені мати водійські права, банківський рахунок, податковий номер і прописку. Але сайт не враховує це, і застосовує правило російською означає не можна, у мене такого не було за 8 років ставок по всьому світу, після підтвердження того, що ви не живете в Росії - завжди всі підтверджені верифікацією.

Змінено автором 17 год. тому
Автоматичний переклад.
yarabeu
15 год. тому

Дякуємо за ваш пост.

Тепер ми маємо почекати, щоб побачити, чого наша команда зі скарг зможе досягти, зв’язавшись із казино. Вони мають бути готові спочатку поспілкуватися з нами, щоб можна було помітити рух щодо вашої скарги.

Отже, давайте тримати кулаки та чекати, щоб побачити, як усе розгорнеться. 🤞

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.