Casbit Group NV (Сторінка 4)

3 міс. тому від Pablohenriques
|
10216 переглядів 86 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
2 міс. тому

Яро, я відкрив скаргу, де я завантажив свою згоду. А потім Нік просто закрив скаргу. На цьому веб-сайті є ще одна вирішена скарга з точно такою ж справою від Betspino. Насправді дивний гуру казино не хоче мені допомагати.

Автоматичний переклад.
Dutchguy
2 міс. тому

Так, справді подобається, що я тричі скаржився, але вони закривають і надсилають мені лист, щоб я припинив відкриті скарги…

Автоматичний переклад.
Ogb020
2 міс. тому

Ви допомагаєте гравцям із betspino з тією ж проблемою, що й ми. Але гравцям із lalabet ви не допоможете.. це точно така ж проблема, та сама угода та та сама Casbit Group!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Яро, я відкрив скаргу, де я завантажив свою згоду. А потім Нік просто закрив скаргу. На цьому веб-сайті є ще одна вирішена скарга з точно такою ж справою від Betspino. Насправді дивний гуру казино не хоче мені допомагати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я вважаю, що частина, де ми згадали, що ми не юристи і не маємо можливості вирішити таку ситуацію, є точною у цій справі. Ви не думали отримати юридичну допомогу? Ймовірно, це було б набагато ефективніше в цьому конкретному випадку.

Крім того, якщо цю справу було вирішено, надішліть її мені сюди.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ви знаєте, що це таке.. Я розумію, що ви не можете зробити багато, але єдине, що ви можете зробити, це зв’язатися з казино та повідомити їм про численні скарги щодо платежів за погодженими угодами.. якщо ніхто нічого не зробить у цьому казино мати можливість вільно обманювати людей!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я б сказав, що те саме стосується і цього випадку, я б не хотів постійно повторюватися й говорити те саме, тому що я думаю, що це також дратує вас. Я б також сказав, що відповідь, яку я опублікував для іншого гравця, стосується і вас. Ми не працюємо, щоб зв’язатися з казино на основі чогось подібного. Тому що якщо ми зв’яжемося з ними, у нас все одно не буде можливості продовжити. Вони можуть проігнорувати нас і сказати, що угода укладена суто між гравцем і казино. Я просто не знаю, що ще вам сказати, хоча я співчуваю всім вам, хто потрапив у цю ситуацію.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Ось і Джаро: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund


Чи можете ви зв’язати мене з користувачем: JohnLalabet? Він є представником тієї ж організації Lalabet.


Casbit Group NV припинила реєстрацію своєї компанії після того, як KSA оштрафувала їх за незаконну діяльність. Прямо зараз вони поспішають до нових казино та компаній, щоб не платити великій кількості гравців.


Вони створили точні копії своїх казино: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit

У мене є записи екрана живої підтримки на Spinybet, Lala.bet і Ucobet, де вони дали мені той самий номер WhatsApp, що й VIP-менеджер з їхнього казино «Orginigal», і дали мені ту саму адресу електронної пошти. Вони викрили себе.

Вони роблять це під назвою компанії в Коста-Ріці: 3-102-897762 LTDA та нової реєстрації від CGB під назвою: Luckywayz Limited BV на Кюрасао.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Вони навіть ігнорували листи від мого юриста. Це безумство. Чи можете ви зв’язати мене з представником Lalabet Джоном Лалабетом? Я маю вирішити це якнайшвидше, інакше моє життя закінчиться.

Ось скаргу, яку було вирішено: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund

Автоматичний переклад.
Dutchguy
2 міс. тому

Так, для мене теж..

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ось і Джаро: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund


Чи можете ви зв’язати мене з користувачем: JohnLalabet? Він є представником тієї ж організації Lalabet.


Casbit Group NV припинила реєстрацію своєї компанії після того, як KSA оштрафувала їх за незаконну діяльність. Прямо зараз вони поспішають до нових казино та компаній, щоб не платити великій кількості гравців.


Вони створили точні копії своїх казино: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit

У мене є записи екрана живої підтримки на Spinybet, Lala.bet і Ucobet, де вони дали мені той самий номер WhatsApp, що й VIP-менеджер з їхнього казино «Orginigal», і дали мені ту саму адресу електронної пошти. Вони викрили себе.

Вони роблять це під назвою компанії в Коста-Ріці: 3-102-897762 LTDA та нової реєстрації від CGB під назвою: Luckywayz Limited BV на Кюрасао.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Так, але якщо у вас є можливість це прочитати, гравець розгадав це сам, і ми не допомогли. Ми не зв’язувалися з казино чи представником.

На жаль, я теж не можу вас ні з ким зв'язати, тому що я не можу так переставити контакти. І з того, що я бачив, ми навіть не маємо такого контакту, про який ви згадали.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

У мене була така сама скарга, і я попросив вас зв’язатися з lalabet (вони також запропонували мені контракт, погодившись відшкодувати 12,8 тис.), і його закрили, оскільки «ви, хлопці, не були юристами».

Автоматичний переклад.
Dutchguy
1 місяць тому

Їм тут пофіг. У всіх однакова угода.

Автоматичний переклад.
Mikelalabet
1 місяць тому

Використовуйте свій розум на мить, гуру казино займається питаннями, пов’язаними з казино.


Цей контракт укладено з lalabet як компанією, а не з казино, тому він не підпадає під сферу дії гуру казино.


Якщо це було конфіскований баланс, питання перевірки тощо, тощо, тоді так, але приватний контракт із приватною компанією є юридичним, а не казино (не має значення, що договір/ситуація безпосередньо пов’язаний із казино, оскільки це договір тепер це зовсім інше)

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

file


Як ви бачите, вони вже відмовилися виплатити суму в 30 тисяч, оскільки гравець був голландцем (про що вони, очевидно, знають після виконання kyc). Крім того, я зіткнувся з обмеженнями своїх вилучень і сумнівними речами, які змусили мене піти на дослідження. Дізнавшись про більшу частину цього, я розглянув це, і було розумно припустити, що я втратив загалом 30 тисяч, які вони б не виплатили, якби я виграв. Це причина, чому їм заборонено приймати голландських гравців, і це не є безпрограшним варіантом, тому що якщо ви виграєте велику суму, вони не отримають виплати з тієї самої причини, чому ми хочемо відшкодування. Зараз відбувається так багато випадків, що дуже жалюгідно, що ніхто з великою базою за собою не робить нічого, щоб вирішити це

Автоматичний переклад.
mulven
1 місяць тому

Це не приватний договір. Його повітря. Він навіть не підписаний ними + у ньому буквально є фраза про те, що договір може бути знищений у будь-який момент обома сторонами без жодної причини.


Це проблема казино. Контракти є порожніми та недійсними та надсилаються лише на час зупинки.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У мене була така сама скарга, і я попросив вас зв’язатися з lalabet (вони також запропонували мені контракт, погодившись відшкодувати 12,8 тис.), і його закрили, оскільки «ви, хлопці, не були юристами».

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Відверто кажучи, якщо ви випадково погоджуєтеся з такою угодою, прикро очікувати, що стороння компанія без попереднього підтвердження таких умов боротиметься за ваш вибір. Це справді сфера, зарезервована для юристів. Будь ласка, ознайомтеся з Casino Guru Fair Gamblin Codex 👈 це те, як ми думаємо про азартні ігри.

Майте це на увазі, щоб уникнути подальших непорозумінь.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це не приватний договір. Його повітря. Він навіть не підписаний ними + у ньому буквально є фраза про те, що договір може бути знищений у будь-який момент обома сторонами без жодної причини.


Це проблема казино. Контракти є порожніми та недійсними та надсилаються лише на час зупинки.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Будь ласка, чи знайомі ви з тим, як ми підходимо до запитів на відшкодування на основі відсутності нідерландської ліцензії? Такі скарги все одно більш-менш закінчуються відхиленням:

«З нашої точки зору, якщо ви вирішите грати в казино, на яке не поширюється ваша національна схема самовиключення, казино має запропонувати механізм самовиключення, і якщо ви вирішите не повідомляти казино про будь-які проблеми з азартними іграми, ви не будете захищений казино від депозиту та гри.

Крім того, якщо казино приймає ваш депозит, хоча це не заборонено умовами казино, ви ризикуєте грошима. Це означає, що казино має виплатити вам ваш виграш, але не повертає втрачені кошти. "

Перепрошую, але ми не погоджуємося, що ви повинні були отримати відшкодування. Адвокати, швидше за все, не погодяться, але це виходить за межі нашої дискусії. Сподіваюся, це все прояснило.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file


Як ви бачите, вони вже відмовилися виплатити суму в 30 тисяч, оскільки гравець був голландцем (про що вони, очевидно, знають після виконання kyc). Крім того, я зіткнувся з обмеженнями своїх вилучень і сумнівними речами, які змусили мене піти на дослідження. Дізнавшись про більшу частину цього, я розглянув це, і було розумно припустити, що я втратив загалом 30 тисяч, які вони б не виплатили, якби я виграв. Це причина, чому їм заборонено приймати голландських гравців, і це не є безпрограшним варіантом, тому що якщо ви виграєте велику суму, вони не отримають виплати з тієї самої причини, чому ми хочемо відшкодування. Зараз відбувається так багато випадків, що дуже жалюгідно, що ніхто з великою базою за собою не робить нічого, щоб вирішити це

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я розумію, що ви кажете, але ми не можемо сперечатися, що «ми впевнені, що ви не виплатите виграш, тому все одно поверніть гроші гравцеві». У нас повинні бути точні, незаперечні докази, щоб використовувати їх проти казино. Ось у чому суть.

Я розумію, що ви кажете, але ми не можемо сперечатися з казино, оскільки «ми впевнені, що ви не виплатите виграш, тому все одно поверніть гроші гравцеві». У нас повинні бути точні, незаперечні докази, щоб використовувати їх проти казино. Ось у чому суть. Їм потрібно діяти несправедливо, щоб понести покарання. Якщо ви знаєте про інших гравців, які не прийняли угоду та яким, з іншого боку, було сказано, що їхні виграші конфісковано, оскільки вони грали з обмеженої країни, приведіть їх сюди, щоб подати скаргу та довести це без жодних сумнівів.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Я розумію, що ви кажете, але вони також заявляють у своїх власних умовах і політиках, що вони зроблять KYC, коли 7500 євро або більше буде депозитом за 1 місяць. Мій перший місяць лише зробив депозит понад 10 тисяч, а через 5 місяців (коли я попросив повернути кошти) вони попросили KYC (який так і не був повністю завершений через дивні/відсутність зв’язку з ними). Це просто ще одне величезне правило, яке вони порушили щодо обов’язку обережності. Вони просто сильно облажалися на кількох фронтах. Якщо ви дивитеся Trustpilot або Onetime Forum, ви прочитаєте більше подібних історій щодо мирових угод, до речі.

Автоматичний переклад.
Mikelalabet
1 місяць тому

Добре, я не знав про цю частину. Діяти з повагою до своїх власних умов має бути обов’язковим.

Проте гравці також повинні вжити певних заходів, щоб запобігти надмірній грі. Ми вважаємо, що відповідальність лежить на обох сторонах.

Дозвольте повторити своє прохання. Якщо ви спілкуєтеся з гравцями, чиї виграші були конфісковані через обмеження в країнах або за несправедливих обставин (не соромтеся ознайомитися з Кодексом азартних ігор Casino Guru 👈), приведіть їх сюди. Перегляд Trust Pilot не дуже допоможе, чесно кажучи, не лише тому, що ми не можемо зв’язатися з гравцями, щоб підтвердити їхні проблеми, але й з мого власного досвіду, сайт, який стверджує, що відгук про Casino Guru є шахрайством оскільки вони не виплачують виграші, це досвід чесного гравця, звучить не дуже надійно, принаймні на мій погляд.

Я прочитав вашу скаргу і співчуваю вашим запереченням, але, як було сказано, це для юристів.

Ми вже штрафуємо казино за відсутність ліцензій, але цього недостатньо, щоб вважати вашу скаргу обґрунтованою. Надсилання електронною поштою пропозицій, які містять заплутану або неправдиву інформацію, означає, що вам потрібно довести, що ви не отримали обіцяний бонус або щось на тому ж рівні, особливо бонус на депозит. Я не впевнений, чи було це частиною вищезгаданої скарги.

Позбавлення гравців від бонусів – кешбек також є на межі нашої роботи, у поєднанні з незрозумілими умовами чи властивостями VIP-статусу, швидше за все, зовсім поза нашими масштабами. Я надіслав вам Кодекс чесних азартних ігор, щоб продемонструвати те, що ми намагаємося розглянути та вирішити на основі нашої методології. Я думаю, що таку ситуацію можна описати як жахливу взаємодію з користувачем, але я не зовсім впевнений, що казино діяло зовсім нечесно.

Сподіваюся, адвокат стане вам у пригоді.


Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Привіт, я також постраждав від сайту Jungliwin, який купував оголошення для реєстрації з моєї країни (Казахстан).

Я є резидентом цієї країни, незважаючи на те, що є громадянином Російської Федерації.

У мене є документи, що підтверджують, що я проживаю та сплачую податки в Республіці Казахстан, які я надав, а також банківський рахунок у місцевій валюті, з якого я зробив депозити (загалом понад 5 тис. доларів). Відкрити банківський рахунок без місця проживання було б неможливо.

Після того, як я виграв велику суму грошей, мене попросили пройти KYC, я відправив усі документи і мене заблокували через заборонену країну проживання (Російська Федерація). До переїзду до Казахстану я жив у Європі (Ісландія) і пройшов усі перевірки KYC на сайтах, які приймали жителів Ісландії для ставок/грав у казино. Тому я був упевнений, що проблем у мене не виникне, так як за такою ж системою я реєструюся і граю на вітчизняних компаніях для резидентів і громадян РК.

Але сайт Jungliwin вирішив інакше і конфіскував усі мої виграші (17000 доларів з урахуванням моїх депозитів у 6000).

Немає прямого спілкування, тільки через службу підтримки, я залишав усілякі запити і чекаю відповіді, але не маю надії, знайшовши цю тему на форумі.

Коли я завантажив на сайт виписку з банківського рахунку зі своєю адресою, мені сказали, що документи прийняті і буде проведена перевірка, але в кінці вони просто заблокували та конфіскували кошти.

Я читав, що можна залишити скаргу через ваш веб-сайт, але під час подання скарги ви не можете вибрати ні Jungliwin.com, ні, як зазначено, компанію "uknkown".

Чи можете ви підказати мені, будь ласка, куди мені звернутися або як я можу зв’язатися з головною компанією Casbit Group NV? - оскільки в правилах Jungliwin.com зазначено, що вони не несуть відповідальності та не приймають рішень щодо облікових записів, і цим безпосередньо займається Casbit Group NV.

UPD. Я знайшов спосіб подавати скарги та зробив це, сподіваючись, що ви незабаром зможете це перевірити

UPD. 2 Після перевірки можливості ліцензіата Кюрасао було виявлено:

Ліцензіат Кюрасао не може приймати гравців лише з кількох країн, зокрема США, Франції, Австралії, Нідерландів і самого Кюрасао. Однак, крім стандартних правил KYC проти відмивання коштів та фінансування тероризму, які застосовуються до всіх інших зареєстрованих онлайн-казино в усьому світі, немає ніякого контролю.

Виявляється, причина та правила, за якими мене заблокував Jungliwin.com, є внутрішніми і не мають нічого спільного з запитом на ліцензію

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого