Привіт, я також постраждав від сайту Jungliwin, який купував оголошення для реєстрації з моєї країни (Казахстан).
Я є резидентом цієї країни, незважаючи на те, що є громадянином Російської Федерації.
У мене є документи, що підтверджують, що я проживаю та сплачую податки в Республіці Казахстан, які я надав, а також банківський рахунок у місцевій валюті, з якого я зробив депозити (загалом понад 5 тис. доларів). Відкрити банківський рахунок без місця проживання було б неможливо.
Після того, як я виграв велику суму грошей, мене попросили пройти KYC, я відправив усі документи і мене заблокували через заборонену країну проживання (Російська Федерація). До переїзду до Казахстану я жив у Європі (Ісландія) і пройшов усі перевірки KYC на сайтах, які приймали жителів Ісландії для ставок/грав у казино. Тому я був упевнений, що проблем у мене не виникне, так як за такою ж системою я реєструюся і граю на вітчизняних компаніях для резидентів і громадян РК.
Але сайт Jungliwin вирішив інакше і конфіскував усі мої виграші (17000 доларів з урахуванням моїх депозитів у 6000).
Немає прямого спілкування, тільки через службу підтримки, я залишав усілякі запити і чекаю відповіді, але не маю надії, знайшовши цю тему на форумі.
Коли я завантажив на сайт виписку з банківського рахунку зі своєю адресою, мені сказали, що документи прийняті і буде проведена перевірка, але в кінці вони просто заблокували та конфіскували кошти.
Я читав, що можна залишити скаргу через ваш веб-сайт, але під час подання скарги ви не можете вибрати ні Jungliwin.com, ні, як зазначено, компанію "uknkown".
Чи можете ви підказати мені, будь ласка, куди мені звернутися або як я можу зв’язатися з головною компанією Casbit Group NV? - оскільки в правилах Jungliwin.com зазначено, що вони не несуть відповідальності та не приймають рішень щодо облікових записів, і цим безпосередньо займається Casbit Group NV.
UPD. Я знайшов спосіб подавати скарги та зробив це, сподіваючись, що ви незабаром зможете це перевірити
UPD. 2 Після перевірки можливості ліцензіата Кюрасао було виявлено:
Ліцензіат Кюрасао не може приймати гравців лише з кількох країн, зокрема США, Франції, Австралії, Нідерландів і самого Кюрасао. Однак, крім стандартних правил KYC проти відмивання коштів та фінансування тероризму, які застосовуються до всіх інших зареєстрованих онлайн-казино в усьому світі, немає ніякого контролю.
Виявляється, причина та правила, за якими мене заблокував Jungliwin.com, є внутрішніми і не мають нічого спільного з запитом на ліцензію
Hello, I also suffered from Jungliwin site, which bought ads for registration from my country (Kazakhstan).
I am a resident of this country, despite being a citizen of the Russian Federation.
I have documents confirming that I live and pay taxes in the Republic of Kazakhstan, which I provided, as well as a bank account in local currency, from which I made deposits (more than 5k dollars in total). It would have been impossible to open a bank account without residency.
After I won a large amount of money I was asked to go through KYC, I sent all the documents and got blocked due to prohibited country of residence (Russian Federation). Before moving to Kazakhstan I lived in Europe (Iceland) and passed all KYC related checks on sites that accepted Icelandic residents for betting/playing in casinos. So I was sure that I would not have any problems, as under exactly the same system I register and play on domestic companies for residents and citizens of the Republic of Kazakhstan.
But Jungliwin site decided otherwise and confiscated all my winnings (17000 dollars considering my deposits of 6000).
There is no direct communication, only through support, I have left all sorts of requests and am waiting for an answer, but have no hope after finding this thread on the forum.
When I uploaded a bank statement with my address to the site I was told that the documents were accepted and verification would be done, however at the end they just blocked and confiscated the funds.
I read that it is possible to leave a complaint through your website, but when making a complaint you cannot select either Jungliwin.com or as stated "uknkown" company.
Can you guide me please where I can go or how I can contact the main company Casbit Group N.V.? - as the rules of Jungliwin.com state that they are not responsible and do not make decisions on accounts, and this is directly handled by Casbit Group N.V..
UPD. I found a way to make Complaints and did one, hoping you can check it soon
UPD. 2 After checking the possibility of a Curacao licensee was found :
A Curacao licensee cannot accept players from just a few countries, specifically the USA, France, Australia, the Netherlands, and Curacao itself. However, there is no oversight beyond the standard KYC AML and CFT regulations that apply to all the other registered online casinos worldwide.
It turns out that the reason and the rules for which I was blocked by Jungliwin.com are internal and have nothing to do with the license request
Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.