Оскільки вони шахраї… понад 80 людей підписують контракти, можливо, 1 особа отримує гроші. Чому ви не витрачаєте час на цей тип шахрайства??? У вас чудова платформа, і ви можете вирішувати такі проблеми… люди чекають своїх грошей
Because they are scammers… more then 80 people sign contracts maybe 1 person get paid out. Why you dont spend time on this type of scam??? You have a nice platform and you have the power to solve issues like this… people wait on their money
Оскільки те, що гравці підписують з казино, а отже, і угоду, ми не маємо шансу побачити. Особливо якщо у них є інформація про те, що кілька десятків гравців вже підписали такі речі, а гроші нікому не виплачено, моє питання, чому вони там грають. Допомогти в такій ситуації, навіть якби ми хотіли, просто не в наших силах. Це просто угода між вами та казино. 😕
Because what the players sign with the casino and therefore the agreement we have no chance to see. Especially if they have information that several dozen players have already signed such things, but nobody has been paid the money, my question is why they play there. It is simply not in our power to help in such a situation even if we wanted to. It's simply an agreement between you and the casino. 😕
Ви знаєте, що це таке.. Я розумію, що ви не можете зробити багато, але єдине, що ви можете зробити, це зв’язатися з казино та повідомити їм про численні скарги щодо платежів за погодженими угодами.. якщо ніхто нічого не зробить у цьому казино мати можливість вільно обманювати людей!
You know what it is.. i can understand that you can not do to much but the only thing that you can do for is contacting the casino and tell them about the multiple complaints about payments of settled agreements.. if nobody does something this casino have the way free to scam people!
Яро, я відкрив скаргу, де я завантажив свою згоду. А потім Нік просто закрив скаргу. На цьому веб-сайті є ще одна вирішена скарга з точно такою ж справою від Betspino. Насправді дивний гуру казино не хоче мені допомагати.
Jaro, i opened a complaint where i uploaded my agreement. And then Nick just closed the complaint. There is another resolved complaint with the exact same case at this website from Betspino. Really weird Casino Guru dont want to help me.
Так, справді подобається, що я тричі скаржився, але вони закривають і надсилають мені лист, щоб я припинив відкриті скарги…
Yess really like that i had made 3 times a complaint but they close and mail me to stop with open complaints…
Ви допомагаєте гравцям із betspino з тією ж проблемою, що й ми. Але гравцям із lalabet ви не допоможете.. це точно така ж проблема, та сама угода та та сама Casbit Group!
You help players from betspino with the same issue as us. But players from lalabet you dont help.. its exact the same issue and the same agreement and the same Casbit Group!
Яро, я відкрив скаргу, де я завантажив свою згоду. А потім Нік просто закрив скаргу. На цьому веб-сайті є ще одна вирішена скарга з точно такою ж справою від Betspino. Насправді дивний гуру казино не хоче мені допомагати.
Jaro, i opened a complaint where i uploaded my agreement. And then Nick just closed the complaint. There is another resolved complaint with the exact same case at this website from Betspino. Really weird Casino Guru dont want to help me.
Я вважаю, що частина, де ми згадали, що ми не юристи і не маємо можливості вирішити таку ситуацію, є точною у цій справі. Ви не думали отримати юридичну допомогу? Ймовірно, це було б набагато ефективніше в цьому конкретному випадку.
Крім того, якщо цю справу було вирішено, надішліть її мені сюди.
I think the part where we mentioned that we are not lawyers and do not have the scope to resolve such a situation is spot on in this case. You didn't think to get legal help ? That would probably be much more effective in this particular case.
Also, if the same case has been solved, feel free to send it to me here.
Ви знаєте, що це таке.. Я розумію, що ви не можете зробити багато, але єдине, що ви можете зробити, це зв’язатися з казино та повідомити їм про численні скарги щодо платежів за погодженими угодами.. якщо ніхто нічого не зробить у цьому казино мати можливість вільно обманювати людей!
You know what it is.. i can understand that you can not do to much but the only thing that you can do for is contacting the casino and tell them about the multiple complaints about payments of settled agreements.. if nobody does something this casino have the way free to scam people!
Я б сказав, що те саме стосується і цього випадку, я б не хотів постійно повторюватися й говорити те саме, тому що я думаю, що це також дратує вас. Я б також сказав, що відповідь, яку я опублікував для іншого гравця, стосується і вас. Ми не працюємо, щоб зв’язатися з казино на основі чогось подібного. Тому що якщо ми зв’яжемося з ними, у нас все одно не буде можливості продовжити. Вони можуть проігнорувати нас і сказати, що угода укладена суто між гравцем і казино. Я просто не знаю, що ще вам сказати, хоча я співчуваю всім вам, хто потрапив у цю ситуацію.
I would say that the same applies in this case, I would not really want to keep repeating myself and saying the same thing because I think it will be annoying for you as well. I would also say that the same answer that I posted for the other player applies to you as well. It doesn't work for us to contact the casino based on something like that. Because if we contact them, we still have no way to proceed. They could ignore us and say that the deal is strictly between the player and the casino. I just don't know what more to say to you, even though I sympathize with all of you who have gotten into this situation.
Ось і Джаро: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Чи можете ви зв’язати мене з користувачем: JohnLalabet? Він є представником тієї ж організації Lalabet.
Casbit Group NV припинила реєстрацію своєї компанії після того, як KSA оштрафувала їх за незаконну діяльність. Прямо зараз вони поспішають до нових казино та компаній, щоб не платити великій кількості гравців.
Вони створили точні копії своїх казино: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit
У мене є записи екрана живої підтримки на Spinybet, Lala.bet і Ucobet, де вони дали мені той самий номер WhatsApp, що й VIP-менеджер з їхнього казино «Orginigal», і дали мені ту саму адресу електронної пошти. Вони викрили себе.
Вони роблять це під назвою компанії в Коста-Ріці: 3-102-897762 LTDA та нової реєстрації від CGB під назвою: Luckywayz Limited BV на Кюрасао.
Here you go Jaro: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Can you please get me in contact with user: JohnLalabet? He is a representative of Lalabet which is the same organisation.
Casbit Group N.V has ended their company registration after they have been fined by the KSA for illegal operations. Right now they are rushing to new casino's and companies to avoid paying a lot of players.
They created exact copies of their casino's: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit
I have screen recordings of the live support at Spinybet, Lala.bet and Ucobet where they gave me the same WhatsApp number as the VIP manager from their "Orginigal" casino and they gave me the same e-mail adres. They exposed themself.
They are doing this under a company in Costa Rica: 3-102-897762 LTDA and a new registration from the CGB under the name: Luckywayz Limited B.V in Curaçao.
Вони навіть ігнорували листи від мого юриста. Це безумство. Чи можете ви зв’язати мене з представником Lalabet Джоном Лалабетом? Я маю вирішити це якнайшвидше, інакше моє життя закінчиться.
Ось скаргу, яку було вирішено: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
They even ignored letters from my laywer. It's insane. Can you bring me in contact with the Lalabet representative JohnLalabet? I have to resolve this asap or my life is over.
Here is the complaint that was resolved: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Хлопці, якщо ви хочете пограти в хороше казино, ви можете знайти його тут: vegaswin.fun , я вже вивів 6 тисяч доларів
Guys, if you want to play in a good casino, you can find it here: vegaswin.fun , I have already withdrawn 6k$
Ось і Джаро: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Чи можете ви зв’язати мене з користувачем: JohnLalabet? Він є представником тієї ж організації Lalabet.
Casbit Group NV припинила реєстрацію своєї компанії після того, як KSA оштрафувала їх за незаконну діяльність. Прямо зараз вони поспішають до нових казино та компаній, щоб не платити великій кількості гравців.
Вони створили точні копії своїх казино: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit
У мене є записи екрана живої підтримки на Spinybet, Lala.bet і Ucobet, де вони дали мені той самий номер WhatsApp, що й VIP-менеджер з їхнього казино «Orginigal», і дали мені ту саму адресу електронної пошти. Вони викрили себе.
Вони роблять це під назвою компанії в Коста-Ріці: 3-102-897762 LTDA та нової реєстрації від CGB під назвою: Luckywayz Limited BV на Кюрасао.
Here you go Jaro: https://casino.guru/betspino-casino-player-waiting-for-agreed-refund
Can you please get me in contact with user: JohnLalabet? He is a representative of Lalabet which is the same organisation.
Casbit Group N.V has ended their company registration after they have been fined by the KSA for illegal operations. Right now they are rushing to new casino's and companies to avoid paying a lot of players.
They created exact copies of their casino's: Betspino 》Spinybet Lala.bet 》Chacha.bet Jungliwin 》Ucobet Justbit 》Joebit
I have screen recordings of the live support at Spinybet, Lala.bet and Ucobet where they gave me the same WhatsApp number as the VIP manager from their "Orginigal" casino and they gave me the same e-mail adres. They exposed themself.
They are doing this under a company in Costa Rica: 3-102-897762 LTDA and a new registration from the CGB under the name: Luckywayz Limited B.V in Curaçao.
Так, але якщо у вас є можливість це прочитати, гравець розгадав це сам, і ми не допомогли. Ми не зв’язувалися з казино чи представником.
На жаль, я теж не можу вас ні з ким зв'язати, тому що я не можу так переставити контакти. І з того, що я бачив, ми навіть не маємо такого контакту, про який ви згадали.
Yes, but if you have a chance to read it, the player solved it himself and we didn't help. We didn't contact the casino or the representative.
Unfortunately, I can't connect you with anyone either, because I can't shift contacts like that. And from what I've seen, we don't even have that kind of contact you mentioned.
У мене була така сама скарга, і я попросив вас зв’язатися з lalabet (вони також запропонували мені контракт, погодившись відшкодувати 12,8 тис.), і його закрили, оскільки «ви, хлопці, не були юристами».
Ive had the same complaint and asked for you guys to contact lalabet (theyve offered me a contract aswell agreeing to refund 12.8k) and it got closed because 'you guys werent lawyers'.
Їм тут пофіг. У всіх однакова угода.
They don't give a fuck here. Everyone has exactly the same agreement.
Ze doen geen fuck hier. Iedereen heeft precies dezelfde overeenkomst.
Використовуйте свій розум на мить, гуру казино займається питаннями, пов’язаними з казино.
Цей контракт укладено з lalabet як компанією, а не з казино, тому він не підпадає під сферу дії гуру казино.
Якщо це було конфіскований баланс, питання перевірки тощо, тощо, тоді так, але приватний контракт із приватною компанією є юридичним, а не казино (не має значення, що договір/ситуація безпосередньо пов’язаний із казино, оскільки це договір тепер це зовсім інше)
Use your brain for a moment, casino guru deals with with casino related issues.
This contract is with lalabet in their capacity as a company rather than a casino so it doesn't fall under the scope of what casino guru handles.
If it was a confiscated balance, verification issue etc etc etc then yes but a private contract with a private company is legal stuff not casino stuff (it does not matter that the contract/situation is directly related with casino stuff, because it is a contract it is now a different thing completely)
Як ви бачите, вони вже відмовилися виплатити суму в 30 тисяч, оскільки гравець був голландцем (про що вони, очевидно, знають після виконання kyc). Крім того, я зіткнувся з обмеженнями своїх вилучень і сумнівними речами, які змусили мене піти на дослідження. Дізнавшись про більшу частину цього, я розглянув це, і було розумно припустити, що я втратив загалом 30 тисяч, які вони б не виплатили, якби я виграв. Це причина, чому їм заборонено приймати голландських гравців, і це не є безпрограшним варіантом, тому що якщо ви виграєте велику суму, вони не отримають виплати з тієї самої причини, чому ми хочемо відшкодування. Зараз відбувається так багато випадків, що дуже жалюгідно, що ніхто з великою базою за собою не робить нічого, щоб вирішити це
As you can see they have already refused to payout an ammount of 30k because the player was dutch (which they obviously know after doing the kyc). Also ive experienced limits with my withdrawels and shady things which made me go do the research. After finding out about most of it ive looked into it and its reasonable to suggest that ive lost a total of 30k which they wouldnt of paid out if id win. This is the reason why they are not allowed to accept dutch players and its not a 'win-win' because if you win a big ammount they wont payout for the exact same reason we want a refund. There are so many cases going on right now that its pretty pathetic nobody with a big base behind them is doing anything to solve this
Це не приватний договір. Його повітря. Він навіть не підписаний ними + у ньому буквально є фраза про те, що договір може бути знищений у будь-який момент обома сторонами без жодної причини.
Це проблема казино. Контракти є порожніми та недійсними та надсилаються лише на час зупинки.
Its not a private contract. Its air. Its not even signed by them + theres litteraly a phrase in it saying the contract can be destroyed at any given time by both parties for no reason.
This is a casino issue. The contracts are empty and void and are only sent to stall time.
У мене була така сама скарга, і я попросив вас зв’язатися з lalabet (вони також запропонували мені контракт, погодившись відшкодувати 12,8 тис.), і його закрили, оскільки «ви, хлопці, не були юристами».
Ive had the same complaint and asked for you guys to contact lalabet (theyve offered me a contract aswell agreeing to refund 12.8k) and it got closed because 'you guys werent lawyers'.
Відверто кажучи, якщо ви випадково погоджуєтеся з такою угодою, прикро очікувати, що стороння компанія без попереднього підтвердження таких умов боротиметься за ваш вибір. Це справді сфера, зарезервована для юристів. Будь ласка, ознайомтеся з Casino Guru Fair Gamblin Codex 👈 це те, як ми думаємо про азартні ігри.
Майте це на увазі, щоб уникнути подальших непорозумінь.
Frankly, if you happen to agree with such an agreement, it's unfortunate to expect a third-party company without any earlier acknowledgement of such terms to fight for your choice. This is indeed a field reserved to lawyers. Kindly get familiar with Casino Guru Fair Gamblin Codex 👈 this is how we reflect on gambling.
Keep that in mind to prevent further missunderstandings please.
Це не приватний договір. Його повітря. Він навіть не підписаний ними + у ньому буквально є фраза про те, що договір може бути знищений у будь-який момент обома сторонами без жодної причини.
Це проблема казино. Контракти є порожніми та недійсними та надсилаються лише на час зупинки.
Its not a private contract. Its air. Its not even signed by them + theres litteraly a phrase in it saying the contract can be destroyed at any given time by both parties for no reason.
This is a casino issue. The contracts are empty and void and are only sent to stall time.
Будь ласка, чи знайомі ви з тим, як ми підходимо до запитів на відшкодування на основі відсутності нідерландської ліцензії? Такі скарги все одно більш-менш закінчуються відхиленням:
«З нашої точки зору, якщо ви вирішите грати в казино, на яке не поширюється ваша національна схема самовиключення, казино має запропонувати механізм самовиключення, і якщо ви вирішите не повідомляти казино про будь-які проблеми з азартними іграми, ви не будете захищений казино від депозиту та гри.
Крім того, якщо казино приймає ваш депозит, хоча це не заборонено умовами казино, ви ризикуєте грошима. Це означає, що казино має виплатити вам ваш виграш, але не повертає втрачені кошти. "
Перепрошую, але ми не погоджуємося, що ви повинні були отримати відшкодування. Адвокати, швидше за все, не погодяться, але це виходить за межі нашої дискусії. Сподіваюся, це все прояснило.
Are you familiar with how we approach refund requests based on a missing Duch license, please? Such complaints more or less end up being rejected anyway:
"From our perspective, if you choose to play in a casino not covered by your national self-exclusion scheme, the casino should offer a self-exclusion mechanism, and if you decide not to inform the casino of any gambling problems you will not be protected by the casino from depositing and playing.
Also, if the casino accepts your deposit, while it is not prohibited by the casino's terms and conditions, you will be risking money. That means the casino should pay you your winnings, but will not refund lost funds."
I apologize, but we could not agree that you should have received a refund. Attorneys would likely disagree, but that is outside the purview of our discussion. I hope that clarifies things.
Як ви бачите, вони вже відмовилися виплатити суму в 30 тисяч, оскільки гравець був голландцем (про що вони, очевидно, знають після виконання kyc). Крім того, я зіткнувся з обмеженнями своїх вилучень і сумнівними речами, які змусили мене піти на дослідження. Дізнавшись про більшу частину цього, я розглянув це, і було розумно припустити, що я втратив загалом 30 тисяч, які вони б не виплатили, якби я виграв. Це причина, чому їм заборонено приймати голландських гравців, і це не є безпрограшним варіантом, тому що якщо ви виграєте велику суму, вони не отримають виплати з тієї самої причини, чому ми хочемо відшкодування. Зараз відбувається так багато випадків, що дуже жалюгідно, що ніхто з великою базою за собою не робить нічого, щоб вирішити це
As you can see they have already refused to payout an ammount of 30k because the player was dutch (which they obviously know after doing the kyc). Also ive experienced limits with my withdrawels and shady things which made me go do the research. After finding out about most of it ive looked into it and its reasonable to suggest that ive lost a total of 30k which they wouldnt of paid out if id win. This is the reason why they are not allowed to accept dutch players and its not a 'win-win' because if you win a big ammount they wont payout for the exact same reason we want a refund. There are so many cases going on right now that its pretty pathetic nobody with a big base behind them is doing anything to solve this
Я розумію, що ви кажете, але ми не можемо сперечатися, що «ми впевнені, що ви не виплатите виграш, тому все одно поверніть гроші гравцеві». У нас повинні бути точні, незаперечні докази, щоб використовувати їх проти казино. Ось у чому суть.
Я розумію, що ви кажете, але ми не можемо сперечатися з казино, оскільки «ми впевнені, що ви не виплатите виграш, тому все одно поверніть гроші гравцеві». У нас повинні бути точні, незаперечні докази, щоб використовувати їх проти казино. Ось у чому суть. Їм потрібно діяти несправедливо, щоб понести покарання. Якщо ви знаєте про інших гравців, які не прийняли угоду та яким, з іншого боку, було сказано, що їхні виграші конфісковано, оскільки вони грали з обмеженої країни, приведіть їх сюди, щоб подати скаргу та довести це без жодних сумнівів.
I understand what you're saying, yet we can't argue as "we are sure you would not pay out the winnings, so refund the player anyway." We must have precise, undesputable evidence in hand to use it against the casino. That's the point.
I understand what you're saying, yet we can't argue with the casino as "we are sure you would not pay out the winnings, so refund the player anyway." We must have precise, undesputable evidence in hand to use it against the casino. That's the point. They need to act unfairly to get punished. If you know about other players who have not accepted the agreement and were, on the other hand, told their winnings are confiscated because they have played from a restricted country, bring them here to submit a complaint and prove that without any doubts, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.