Casbit Group NV (Сторінка 3)

2 міс. тому від Pablohenriques
|
6331 переглядів 79 відповідей |
|
12 3 45
Додати публікацію
Ogb020
3 тиж. тому

Знаєш, я боюся, тобі не сподобається те, що я збираюся сказати,...

Давайте залишимо питання законності осторонь і зосередимося на логіці та чесності на деякий час, такі ситуації просто можна порівняти з дозволом гравців з обмежених країн. Чи знаєте ви, як до цього підходить Casino Guru?

Про це йдеться в Кодексі чесних азартних ігор 👈

«Якщо гравець може отримати доступ до веб-сайту казино, відкрити реєстраційну форму, створити обліковий запис, внести депозит і грати, зрозуміло, що він вважає, що йому дозволено грати в цьому казино.

Деякі досвідчені або уважні гравці можуть прочитати T&C і дізнатися, що в їхній країні діють обмеження, але ці гравці, безумовно, у меншості.

Наша позиція

Неприйнятно дозволяти гравцям грати в азартні ігри, якщо казино знає, що вони з обмеженої країни, і якщо казино планує посилатися на правило щодо заборонених країн щоразу, коли гравець запитує своє перше зняття коштів . Це повністю суперечить правилам чесної гри, оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки без шансу виграти щось натомість.

Багато казино стверджують, що це важко або неможливо впровадити в їхні системи, але мова йде просто про порівняння країни проживання гравця зі списком обмежених або дозволених країн; тому ми не вважаємо це таким складним на технологічному рівні.

"

Загалом кажучи, з цієї точки зору, якщо до гравця з такої країни ставляться, як до будь-якого іншого гравця, і він має однакові шанси зробити депозит, зіграти та зняти гроші, ми не бачимо вагомої причини для відшкодування. Як ви думаєте, чи буде протестувати такий гравець, якщо він виграє джекпот? Відверто кажучи, багато гравців використовують це як перевагу, щоб вимагати повернення депозитів, коли розуміють, що це означає грати без ризику.

Я не кажу, що це про вас; з іншого боку, якщо ви подасте скаргу, вона може бути відхилена. Я просто хочу, щоб ти це знав.

Кожна скарга розглядається окремо, тому в будь-якому випадку процес скарги доступний тут 👈


Дякуємо за інформацію щодо іншого казино та ліцензії. Я перевірю.


Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Справа не в тому, дозволено нам грати чи ні. Мене обманули, я підписую договір про те, що мені повернуть гроші. Ця угода не дотримується. Це чиста афера. Було б інакше, якби вони прямо сказали, що ви не отримаєте відшкодування. Але в цьому випадку в договорі обіцяно повернення коштів, яке не дотримується!

Автоматичний переклад.
Ogb020
3 тиж. тому

Мені здається, що шахрайство – це неправильне слово. Ймовірно, вони просто використовують усі законні тактики затримки, перш ніж зрештою сплатять. Вони оперативні зі звичайним зняттям коштів, але оскільки ці контракти на відшкодування є ворожими, вони, ймовірно, роблять усе можливе, щоб уповільнити це. Ворожнеча полягає в тому, що вони втрачатимуть гроші на кожному окремому клієнті, якому повернуть гроші, оскільки це робить гравця беззбитковим, а казино має масу накладних витрат.


Ви, хлопці, маєте привілей бути в змозі використати ситуацію навколо голландського ринку та їх невдале рішення обійти обмеження, щоб звести нанівець втрати, показуючи вашу гру +EV, оскільки вона мала нульовий ризик, якщо ви програли, тому єдиним результатом є беззбитковість або прибуток.


Але так, якщо ці контракти є залізними, я сподіваюся, що вони триватимуть стільки, скільки це можливо за законом, і сподіваюся, що купа людей забуде або здасться, а потім вони виплатять тим, хто наполягав. На даний момент я, напевно, бачив майже всі тактики затримки, і здебільшого уникаю тих, які їх активно використовують, однак для деяких веб-сайтів, які в іншому випадку хороші, це лише частина гри, і я звик до оборотів вперед і назад. Це все ще неприємно, коли вам доводиться мати справу з цим, але з казино, які люблять затримки, і такими дивними сценаріями, я вважаю, що тактика затримки є лише однією зі зброї, яка використовується в їхньому арсеналі, подібно до того, як отримати відшкодування ваших втрат завдяки вашому захисту та помилкам казино - це зброя з вашого арсеналу


Це чудова нагода використати те, що, по суті, є лазівкою, щоб вимагати повернення своїх збитків, оскільки це дозволяє вам подвійно зануритися в ретроспективу.

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
mulven
3 тиж. тому

Отже, що мені тепер робити? вони не відповідають і ігнорують мене на все!


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Справа не в тому, дозволено нам грати чи ні. Мене обманули, я підписую договір про те, що мені повернуть гроші. Ця угода не дотримується. Це чиста афера. Було б інакше, якби вони прямо сказали, що ви не отримаєте відшкодування. Але в цьому випадку в договорі обіцяно повернення коштів, яке не дотримується!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я розумію вашу точку зору, але боюся, що це не те, до чого ми можемо втрутитися.

Ви підписали угоду, з якою ми не знайомі, щоб отримати компенсацію за те, що чомусь вважаєте своїм. Відверто кажучи, це, швидше за все, поза межами вашої спеціалізації - справедливий підхід, якого ми прагнемо підтримувати.

Спробуйте все ж подати скаргу, поясніть події, і побачите, що з цього вийде. У гіршому випадку скаргу буде відхилено. Функція безкоштовна; ризику немає.

Просто переконайтеся, що ця угода не буде порушена, якщо ви опублікуєте її. Як ви, власне, й зробили.

Я вважаю цей абзац досить стандартним. Перевірте ще раз, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Ogb020
3 тиж. тому

Я не знаю деталей цього контракту або що/як вони обіцяли певні речі.


Коли я маю звичайне зняття, іноді я стикаюся з дедалі більшою кількістю запитів на документи, які стають усе смішнішими, доки вони врешті-решт не підтвердять, що є тактикою затримки/розчарування, щоб спонукати скасувати зняття та грати з ним або відмовитися. Припустімо, що мене перевірять.


Тепер, якщо я не отримую гроші на підтверджений рахунок через тиждень, я буду шукати казино, тоді, якщо нічого задовільного не станеться ще через тиждень, я погрожую скаргою, якщо нічого не станеться протягом наступних кількох днів, я подаю скаргу , або з керівним органом, або з таким сайтом, як casino guru, або попросіть гравців (якщо вони, наприклад, дуже активні та вирішують багато скарг на цих сайтах, я використовуватиму це замість керівного органу).


Якщо, наприклад, я подав скаргу тут, але казино не відповіло, я б поскаржився в керівний орган, такий як kahnawake, mga, ліцензія майстра Кюрасао (фу, але це скоро залишиться в минулому). У деяких ситуаціях керівний орган зазначає, що ви не можете подавати публічну скаргу, як тут, на guru, і вважатиме будь-яку подальшу скаргу недійсною, тому потрібно бути обережним щодо цього.


Якщо після скарги, скажімо, до майстра ліцензії Кюрасао, вони не реагують на скаргу або вирішують на користь оператора, тоді останнім варіантом буде судовий позов.


Особисто я просто використовую всі доступні для мене ходи, окрім судового позову, і якщо я все одно не виграю претензію, то все. Причина, чому я не працюю з юристами та не займаюся юридичними справами, полягає в тому, що я порушую цілий ряд умов у кожному казино, у якому я граю (зловживання бонусами, змова тощо), тож якби я колись законно шукав казино, я б відкрив сам аж до всяких. Тож для мене це гра в шахи, здебільшого я отримую гроші без проблем чи незначних затримок перевірки, але час від часу казино знімає всі їхні ходи, а я знімаю всі свої. У більшості випадків казино програє через скаргу або скаргу в орган влади виносить рішення на мою користь, але іноді мені не вистачає ходів, і казино виграє. Прикладом минулого року, коли я все-таки виграв, було казино під назвою luckywilds. У мене був п’ятизначний виграш, і більшу частину вже було виплачено, але останній шматок ніколи не буде виплачено, а майстер-ліцензія Кюрасао не діятиме, тому в мене не залишиться жодного кроку.


Я не знайомий із голландськими казино та протоколами тощо, але залежно від того, що міститься в цьому контракті, я б просто продовжував підніматися вище в харчовому ланцюжку з точки зору того, кому ви можете скаржитися/докучати, доки не закінчаться параметри. Залучати юридичну фірму може бути надто дорого, оскільки це лише кілька тисяч, але, наскільки я бачу, Casbit загнали в кут, юридично, щоб укласти ці контракти з голландськими гравцями, і тепер використовують усі кроки зі свого арсеналу, щоб відстрочити/зменшити кількість, яку їм доведеться заплатити.

Автоматичний переклад.
mulven
3 тиж. тому

Вони пропонують контракти, а потім ігнорують людей. Чому вони це роблять, це справді економія часу. тим часом вони отримали нову ліцензію та перенесли старі облікові записи на свій новий веб-сайт за допомогою ліцензії з Коста-Ріки, мені буде цікаво, коли вони відключать старий веб-сайт,

Автоматичний переклад.
Ogb020
3 тиж. тому

Насправді нова ліцензія залежить від вашого місцезнаходження, нові сайти мають ліцензію Кюрасао для канадських IP-адрес

Автоматичний переклад.
mulven
3 тиж. тому

Так, але сьогодні я розмовляю з кимось, хто грав на boomerang.bet, це те саме, що Lalabet (Casbit Group). Він отримав відшкодування за допомогою Askgamblers.. але Lalabet має на Askgamblers статус закрито, тому я не можу подати скаргу.. .

І casinoguru не може мені допомогти, і я не знаю чому

Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Радка,

Все, що я хочу від вас, це зв’язатися з lala.bet і сказати їм зв’язатися зі мною. Тому що я не можу зв’язатися з ними поза чатом. У чаті постійно з’являються повідомлення за умовчанням, ніби я переслав ваш запит.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Радка,

Все, що я хочу від вас, це зв’язатися з lala.bet і сказати їм зв’язатися зі мною. Тому що я не можу зв’язатися з ними поза чатом. У чаті постійно з’являються повідомлення за умовчанням, ніби я переслав ваш запит.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Хм, я бачу, що ви подали скаргу, і вона все ще розглядається. Тож чому ми не можемо допомогти? Ще нічого не почалося, і я вірю, що коли наша команда дійде до скарги, вони спробують зробити все можливе, якщо це можливо. Тож спробуйте почекати ще трохи, і ви отримаєте відповідь на свою скаргу.

Сподіваюся, це буде вирішено, і можна буде зв’язатися з казино.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Привіт Яро,


так, моя перша скарга на lalabet я більше не можу знайти, і я не можу знайти жодного оновлення, тому я подав нову скаргу. Сподіваюся, ви зможете мені допомогти, зв’яжетеся з казино та попросите їх вирішити це зі мною та не ігнорувати мене.

Автоматичний переклад.
Ogb020
3 тиж. тому

Хм, з того, що я бачив, схоже, ви хотіли отримати відшкодування через те, що казино не має ліцензії. Чи правильно я це зрозумів? Якщо так, то, на жаль, ми не зможемо вам допомогти на цій основі. Це правильно?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

слухай, ти мене не розумієш?? Ми підписали договір і все добре. Єдине, що вони не дають відповідей на електронну пошту та ще не заплатили, тому я прошу вас зв’язатися з ними та вирішити цю проблему та відповісти на мої електронні листи! Більше нічого!!

Автоматичний переклад.
Ogb020
3 тиж. тому

Ну, ми не маємо шансу побачити вашу угоду з казино. Те, що вони вам не відповідають, дратує, але якщо ви домовилися з ними, чому у вас досі немає грошей? Ми допомагаємо гравцям на основі чогось, якщо з них забрали гроші, а не на основі домовленості, про яку ми нічого не знаємо. Я не розумію, як ви собі стільки уявляєте. Що ми говоримо казино, що ви маєте угоду з гравцем і платите йому?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Так, немає жодного засобу захисту, окрім KSA, який, я припускаю, змусив Casbit написати все це. Це не той тип речей, з якими займається casinoguru під час посередництва у скаргах, оскільки ви отримуєте гроші, які втратили, неабияк назад через те, що компанія поводилася неслухняно та вас поранили місцеві органи влади, що є хорошим бонусом для вас, хлопці.


Я б ризикнув припустити, що причиною ребрендингу Casbit на Luckywayz (і ліцензії на Коста-Рику для деяких ринків) є те, що це дешевше, ніж виплачувати всі ці нові контракти, і якщо вони змушують свою стару компанію припинити існування, контракти відображаються нікчемний (потенційно?). По суті, це шаховий хід «великий член» у відповідь на те, що всі ці голландські гравці грають шаховий хід «поверни мені мої втрати».

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Оскільки вони шахраї… понад 80 людей підписують контракти, можливо, 1 особа отримує гроші. Чому ви не витрачаєте час на цей тип шахрайства??? У вас чудова платформа, і ви можете вирішувати такі проблеми… люди чекають своїх грошей

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Це не шахрайство, це позашкільний голландський авторитет. Гравці можуть подвоїтися завдяки ситуації з голландською владою. Ви, хлопці, програли чесно та чесно у великій схемі, але отримали можливість вимагати повернення збитків через проблеми з територією, які були вирішені вашою місцевою владою. Вони використовують лазівки, щоб уникнути сплати, тоді як ви, хлопці, використовуєте ситуацію як своєрідну лазівку, щоб отримати збитки, на які ви інакше не мали б права (наприклад, якби ви зазнали таких самих збитків в іншій країні).

На даний момент це не має нічого спільного з казино, це приватна угода між компанією та фізичною особою. Це також не афера.


Причина, по якій вони намагаються уникнути цих платежів через лазівки в законодавстві, полягає в тому, що це для них погано, вони вже мають масу накладних витрат із часткою прибутку партнерів, ліцензуванням ігор, ліцензуванням юрисдикції, маркетингом, витратами на веб-сайт, витратами на підтримку тощо. Казино є єдині, кого тут обманюють через їх власну жадібність до голландської території, оскільки гравці з цими контрактами програли чесно і чесно і можуть вимагати повернення грошей лише через цю ситуацію, і, як я вже згадував раніше, Casbit просто намагається знайти способи легально уникнути виплат вам, хлопці, можливості, яку ви б не мали, якби грали та програли в іншій країні. Крім того, якби у вас було чисте позитивне +10 тис. євро, ви все ще намагалися б вимагати повернення своїх депозитів?


Припиніть скаржитися гуру казино на те, що зараз є приватною справою, це стало приватною справою, коли ви підписали контракт, і тепер той, хто має найкращі юридичні кроки, виграє, і, схоже, у них є спосіб позбутися від оплати, розірвавши зрештою стара компанія.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я також підписав контракт і чекаю вже 4 місяці... я подав скаргу, але Casino Guru закрив її з дивної причини.

Автоматичний переклад.
Dutchguy
2 тиж. тому

так, вони взагалі нічого не роблять.. залишити нас напризволяще

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.