9 год. тому
Приблизно 3 місяці тому я отримав повне відшкодування.
About 3 months ago I got a full refund.
0
Приблизно 3 місяці тому я отримав повне відшкодування.
About 3 months ago I got a full refund.
Я збираюся разом. Надішліть мені електронний лист, і я надішлю потрібні вам деталі. Goldenbet винен мені тисячі, але я так і не отримав від них відшкодування.
I’m up for coming together. Send me the email and I’ll send through the details you need. Goldenbet owes me thousands but I never got a refund from them.
який банк? А який купець? Це сказав банк чи продавець?
Which bank? And which merchant? Has the bank said this or the merchant?
Мені потрібно буде налаштувати новий обліковий запис і відсортувати свій хромбук, сподіваюся, багато хто з’явиться на борту 🙂 можливо, це зроблю сьогодні ввечері, якщо ні, я обов’язково розберуся завтра x
I will need to set up a new account and sort my chromebook out hopefully lots will get on board 🙂 may do it tonight if not I will sort it tomorrow for sure x
Як ви зв'язалися з продавцями? Обов’язково подайте скаргу GC, сподіваюся, це змусить їх закрити, оскільки вони вже висували звинувачення в Австралії, Швеції та Іспанії за подібні речі
Сподіваюся, ви теж щось отримаєте від них 🙂 з ними непросто впоратися
How have you contacted the merchants? Definitely submit the GC complaint, hopefully it'll get them shut down as they've got previous charges in Australia, Sweden and Spain for this kind of thing
Hope you get something out of them too 🙂 they're not an easy bunch to deal with
Я готовий, у мене є знімки екрана та кілька електронних листів від них, один із яких повністю заперечує зв’язки з Santeda, а також знімки екрана їх веб-сайту з написом «Santeda International». я депонував, але Google зробив їх автентичними... Якщо є щось, у чому я маю віддати їм належне, ці «бізнеси» виглядають законними на перший погляд
I'm up for that, i've got screenshots and a fair few emails from them, one of them denying ties with Santeda altogether, alongside screenshots of their website saying "Santeda International" on it, really wish i took a second look before i depo'd, but google made them look authentic... If there's one thing i've got to give them credit for, these "businesses" look legitimate on the face of it
Комусь пощастило з поверненням платежів або будь-яким видом відшкодування депозитів, зроблених за допомогою банківського переказу, не лише групі Santeda, але будь-якому з цих сайтів Кюрасао? Заздалегідь дякую.
Has anyone had any luck with chargebacks or any kind of refunds for deposits made via bank transfer, not just the Santeda group but any of these Curacao sites? Thanks in advance.
Я бачу більше відкликань, ніж відшкодувань
More chargebacks than refunds from what i've witnessed
Я прочитав статтю в цьому. Вони насправді ніколи не платили збори. Google it, нещодавні статті про все це кілька днів тому
I read an article in this. They never actually paid the charges. Google it, recent articles a few days ago on it all
Я пошукав на цьому форумі відповідні адреси електронної пошти (сподіваючись, що вони правильні) і надіслав їм усім індивідуальні електронні листи (коротше кажучи), що вони незаконно використовують MCC у моїх банківських виписках і що я нічого не купував у оскільки це зазвичай сайти, не пов’язані з азартними іграми, наприклад, криптовалютні/NFT-сайти, які не мають нічого спільного з GoldenBet.
Я припускаю, що вони або не відповідатимуть, або відмовлять у відшкодуванні. Але я даю їм 48 годин, а потім підвищу, пройду через свій банк тощо, якщо вони не відповідатимуть.
I scoured this forum for the relevant email addresses (hoping they’re correct) and sent them all an individual email detailing (in short) that they’re misuse of MCC on my bank statements is illegal, and that I have not purchased anything from them, as they are typically sites not relating to gambling e.g. a crypto/NFT site that has nothing to do with GoldenBet.
I imagine they either won’t reply, or will decline the refunds. But I’ll give them 48 hours then I’ll raise I’ll go through my bank etc if they don’t reply.
Я б збирав кошти через банк, Elegro в основному каже, що їм байдуже, якщо банки не звернуться до них, але це, як правило, торговці Nikotpf, але ці тіньові компанії використовують безліч сторонніх процесорів, що само по собі є ще однією юридичною проблемою (дані захист і відмивання грошей)
Перш ніж піти в банк, перегляньте тему та подумайте, яким шляхом ви хочете піти до них, оскільки, загалом, коли деякі банки бачать азартні ігри, вони зазвичай умивають від них руки
I'd raise through the bank, Elegro basically say they don't care unless the banks go to them, that's generally Nikotpf merchants though, these shady companies use a multitude of third party processors, which is another entire legal issue within itself (data protection and money laundering)
Before you go to the bank though go through the thread and think about which way you want to go at them, as generally speaking as soon as some banks see gambling they generally wash their hands of it
Ой добре, дякую. Вони мені взагалі не відповіли.
Aww ok thank you. They have not responded to me at all.
Дякую за пораду,
Я не думаю, що в моєму випадку можна створити кут, який не зізнається в азартних іграх. Оскільки протягом 3-місячного періоду здійснюються сотні транзакцій, вони легко виявлять шаблон, і я не так багато можу компенсувати.
id повинен сподіватися, що чесність і серйозність ситуації резонують з банком, у деяких випадках з ланцюжка звучить так, ніби це траплялося.
і якщо банк умиє цим руки, це викличе у них ще більше скарг. Одна справа, коли офшорна компанія не має обов’язку піклуватися, але банк у Великобританії повинен, я думаю, це досить легко підкреслити це.
Thank you for the advice,
i don’t think in my case it’s possible to create an angle that isn’t confessing to the gambling. As there’s 100s of transactions made over a 3 month period, so they’d easily identify a pattern and not much I can make up to cover that.
id have to hope the honesty and severity of the situation resonates with the bank, in some cases from the thread it sounds like this did happen.
and if the bank wash their hands with it, that’ll just create a bigger complaint from them. It’s one thing an offshore company having no duty of care, but a bank in the UK should, I imagine it’s pretty easy to highlight this.
Я вважаю, що це сіра зона, що стосується банків, вони повинні бути обережними, але, коли це можливо, вони вмиватимуться, відповідні органи, безперечно, повинні краще очистити ці веб-сайти. Сподіваюся, ви знайдете серед них співчутливого агента. На папері легко висвітлити багато проблем, але якщо ви отримаєте неприємного агента, вони просто відмовляться, а потім надішлють вам деталі омбудсмена, щось таке, що не видно з розуму, і, на жаль, це те, до чого я зараз.
I think it's a grey area as far as the banks are concerned, they should have a duty of care but when possible they'll wash their hands of it, the relevant authorities definitely should be doing a better job of cleaning up these websites. I do hope you find a sympathetic agent with them. On paper it's easy to highlight a lot of the issues but if you get an unsympathetic agent they'll just decline then forward you ombudsmen details, out of sight out of mind kind of thing, which is sadly where i'm at.
Це жахливо, друже, через який банк ти звертався? Моя буде в основному Monzo, але також і Santander.
Я сподіваюся, що мені пощастить з торговцями, якщо ні, мені доведеться звернутися до банку, а потім просто перевірити, чи пощастить мені з цим.
Я сподіваюся, що ці продавці дадуть відповідь або дадуть приблизний час прибуття, оскільки я з нетерпінням чекаю, щоб дізнатися, де я зараз.
That’s awful mate, which bank did you go through? Mine will be mainly Monzo but also Santander.
im hoping I can get lucky with the merchants, if not, I’ll have to resort to the bank and then just see if I get lucky with that.
I hope these merchants reply, or give an ETA, as I’ll be anxiously waiting now to know where I’m at.
Напевно. Мене чекає скарга в Tesco. Більше року я надіслав їм три електронні листи з проханням заблокувати мою картку та припинити грати в азартні ігри, але три рази вони цього не зробили, я сподіваюся, що вони приймуть і погасять мій борг . На NatWest і Santander я подав скарги, і вони обидва відкликали платежі від мого імені, що накопичує близько 3 тис. Схрестив пальці.
For sure. I have a complaint with Tesco waiting, over a year I sent them 3 emails of me asking them to block my card and stop me gambling and three times they didn’t do it, I’m hoping they will accept and clear my debt owed. NatWest and Santander I put complaints in and they have both raised chargebacks on my behalf that accumulates about 3k. Fingers crossed.
Чейз, я б ніколи ними не користувався, коли все це закінчиться, я фактично збираюся закрити свій обліковий запис у них. Я сподіваюся, що вам пощастить або вам пощастить продавцям і ви отримаєте відповідь. Я б дав їм 72 години з моменту вашого електронного листа, а потім звернувся до банку, а тим часом зробіть скріншот усього, що можете, будь то електронні листи, рахунки в казино, підтвердження KYC, все. Також упорядкуйте його в папки, щоб мати до нього легший доступ.
Chase, i wouldn't ever use them, once all this has come to a conclusion i'm actually going to close my account with them. I hope you do get lucky or hit a nerve with the merchants and get a response, i'd give them 72 hours since you emailed then chase it with the bank, screenshot anything and everything you can in the meantime, whether it be emails, accounts with the casinos, proof of KYC, everything. Organize it into folders too so you can access it more easily.
Ох, я розпочинаю розгляд завтра або, можливо, пізніше ввечері, залежно від того, наскільки пізно буде. Подивіться на ліцензійні закони Каракако про азартні ігри на CGB, там є деяка інформативна інформація. Оскільки ви грали в гру з обмеженим доступом, яку не слід було пропонувати вашій юрисдикції, вони порушили свої ліцензійні угоди. У вас є докази цієї гри на доказ? Група Сантеда гірша. Я налаштовую обліковий запис електронної пошти, щоб ми всі разом могли порушити справу проти групи santeda та всіх казино, до яких ми приєдналися на їхніх платформах, і викрити їх злочинцями, якими вони насправді є. Отже, якщо ви хочете взяти участь, мені знадобляться імена користувачів у казино, ваше місцеположення, які суми в казино (за запитом це можна приховати від інших учасників). Так далі і так далі. Якщо ми об’єднаємось як колективна сила в чисельності, скарги надходитимуть до трьох організацій santeda з нашими намірами, а також до ADR у Каракако, а потім до органів ліцензування. Чесно кажучи, я ще не чув, щоб хтось отримував від них відшкодування, навіть незважаючи на те, що вони повністю порушують закони Великої Британії та їхню юрисдикцію. SMH Donbet все ще торгує за джазовою ліцензією, термін дії якої закінчився, багато з них шокують.
Hun I am starting a proceeding tomorrow or maybe later on this evening depending on how late it gets. Take a look at the Caracaco gambiling licence laws on CGB it has some informative information. As you played a restricted game that should not have been offered to your jurisdiction they broke their licence agreements. Have you any evidence of this game play for proof? Santeda group are the worse. I am setting up an email account so we all as a collective can bring a case against santeda group and all the casinos we have joined on their platforms and exposing them for the criminals they really are. So if you want to participate, I will need user names at casinos your locations what casinos amounts (this can be hidden from other members if requested). So forth and so on, If we come together as a collective strength in numbers the complaints will go to three organisations santeda with our intentions and also to a ADR in caracaco and then the Licencing authorities. I honestly haven't heared of anyone getting refunds from them yet even though they are completely breaking the laws of UK and their jurisdiction SMH Donbet is still trading under a jazz licence that's expired the whole lot of them are shocking.
Хтось хоче стати моїм партнером у злочині та допомогти мені в цьому? тож у нас надійний випадок, оскільки нам потрібні всі яйця в кошику 🥚🤔😜
Anyone want to be my partner in crime and helping me with this? so we have a rock solid case as we need all eggs in basket 🥚🤔😜
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
В даний час ви переглядаєте Казино Гуру в безпечному режимі, який дозволяє переглядати тільки контент, пов'язаний з ігровою залежністю й відповідальною грою. Якщо ви продовжите, ви вийдете з цього режиму.
Якщо ви відчуваєте, що з усіх сил намагаєтеся утримати контроль над своїми ігровими звичками, ми настійно рекомендуємо залишитися в безпечному режимі й звернутися по допомогу.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.