Я намагаюся отримати відшкодування від нової ставки та миттєвого казино через те, що вони не дотримуються політики kyc… будь-яка порада буде дуже вдячна
I am trying to get refunded from fresh bet and instant casino due to them not following there kyc policy…any advice would be greatly appreciated
Залежить від імені продавця та вашого банку.
Банки мають різні правила та умови, у більшості випадків повернення платежу спрацює, якщо товар не отримано, якщо продавець у вашій виписці є веб-магазином або чимось подібним, де ви можете зв’язатися зі справжнім продавцем, який ви замовили речі, але нічого не отримали.
Тоді є три шляхи
1 Продавець повертає вам кошти за транзакції, що є найпростішим способом вирішити цю проблему.
2 Продавець не відповідає, ви подаєте запит на відкликання платежу та отримуєте гроші після закінчення часу очікування.
3 Продавець не відповідає, ви подаєте запит на повернення платежу, і продавець бореться з цим за допомогою фальшивих доказів, щоб закрити справу.
Варіант 3 починає траплятися часто, але в цьому випадку вам доведеться надати докази або піти на ризик, викривши справжню угоду (те, що ви зробили депозити в казино, і показати скріншоти цього). Це може спрацювати, щоб повернути ваші гроші, але обов’язково призведе до санкцій до продавця або втрати його платіжного контракту з MasterCard/Visa.
Depends on the merchant name and your bank.
Banks have various rules and terms, in most scenarios a chargeback would work for no goods received if the merchant on your statement is some webshop or something similar where you can contact the real merchant that you ordered stuff but never received anything.
There are then three ways to go
1 Merchant refunds you the transactions which is the easiest way to solve this.
2 Merchant does not reply, you file a chargeback and get your money after the waiting times have been passed.
3 Merchant does not reply, you file a chargeback and the merchant fights this with fake evidence to get the case closed.
Option 3 starts to happen often, but in that case you have to provide evidence or take a risk by exposing the real deal (that you made casino deposits and show screenshots of this). This might work to get your money back but will definitely result in sanctions to the merchant or loss of their payment contract with MasterCard/Visa.
Будь-які процедури kyc. Ніколи не запитував, чи потрібна мені перерва, ніколи не вказував на мою нестабільну суму депозиту або час депозиту, багато з цього
Any of there kyc procedures.never asked if I needed a break never flagged up my erratic deposit amount or deposit times lots of that
Друже, мені неприємно повідомляти вам це, але через це ви не отримаєте грошей назад. Це офшорне казино, яке не регулюється у Великій Британії, тому їм не потрібно запитувати вас, чи потрібна вам перерва, і те саме стосується сум депозиту
Mate I hate to break it to you but you won’t get any money back because of that. They’re an offshore casino not regulated in UK so they don’t have to ask you if you need a break and same with deposit amounts
Так, але скажіть їм, що ви ніколи не отримували товар. (Погуглите імена продавців і подивіться, що вони продають, щоб ви могли зробити це легітимнішим і сказати їм, що ви не отримували жодної послуги, яку вони надають)
Yeha but tell them you never received the goods. (Google the merchant names and see what they sell so you can make it more legit and tell them you didn’t receive whatever service they provide)
Коммерсант є компанією, яка приймає депозити?
The merchant being the company who takes the deposits?
Все ще триває. Проте багато людей на цьому форумі досягли успіху
Still ongoing. Many people on this forum have been successful though
Я отримую текстові повідомлення, щоб зареєструватися на сайтах, вони всі виглядають однаково, дивляться на ставки/виплати для великих виграшів! це має бути фейк!
Im getting text messages to sign up to sites they all look the same as each other look at the bets/payout for big wins no way ! that has to be fake !
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
В даний час ви переглядаєте Казино Гуру в безпечному режимі, який дозволяє переглядати тільки контент, пов'язаний з ігровою залежністю й відповідальною грою. Якщо ви продовжите, ви вийдете з цього режиму.
Якщо ви відчуваєте, що з усіх сил намагаєтеся утримати контроль над своїми ігровими звичками, ми настійно рекомендуємо залишитися в безпечному режимі й звернутися по допомогу.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.