3 тиж. тому
Я все одно зробив це, якщо банки не спробують допомогти мені повернути гроші від справжніх шахраїв, який сенс.
I’ve just done it anyway, if banks won’t try to help me reclaim money back from actual scammers what’s the point.
0
Я все одно зробив це, якщо банки не спробують допомогти мені повернути гроші від справжніх шахраїв, який сенс.
I’ve just done it anyway, if banks won’t try to help me reclaim money back from actual scammers what’s the point.
Гаразд, щойно отримав величезне оновлення щодо основного платіжного шлюзу, який вказує це в їхній торговій угоді. Б’юся об заклад, що у всіх вас тут є транзакції. Зараз я надіслав їм електронний лист із зазначенням їхніх умов.
Подивіться на це:
Сайти Like 7/10 curacao використовують цей платіжний шлюз, тримати вас в курсі. Я не бачив, щоб хтось говорив про цей платіжний шлюз на цьому форумі раніше, тому сподіваюся, що зможу допомогти декому з вас!
Ok just got a huge update regarding a major payment gateway that states this in their merchant agreement. I bet all of you have transactions here. I have sent them an email now stating their terms.
Check this out:
Like 7/10 curacao sites uses this payment gateway, will keep you updated. I have not seen anyone talk about this payment gateway in this forum before so hope i can help some of you out!
Гаразд, щойно отримав величезне оновлення щодо основного платіжного шлюзу, який вказує це в їхній торговій угоді. Б’юся об заклад, що у всіх вас тут є транзакції. Зараз я надіслав їм електронний лист із зазначенням їхніх умов.
Подивіться на це:
Сайти Like 7/10 curacao використовують цей платіжний шлюз, тримати вас в курсі. Я не бачив, щоб хтось говорив про цей платіжний шлюз на цьому форумі раніше, тому сподіваюся, що зможу допомогти декому з вас!
Ok just got a huge update regarding a major payment gateway that states this in their merchant agreement. I bet all of you have transactions here. I have sent them an email now stating their terms.
Check this out:
Like 7/10 curacao sites uses this payment gateway, will keep you updated. I have not seen anyone talk about this payment gateway in this forum before so hope i can help some of you out!
Хтось повертає свої гроші від skinczar / auri digital? Я звернувся до них у WhatsApp, але він сказав, що не може допомогти, оскільки не працює там, лол
Anyone get their money back from skinczar / auri digital? I reached out to them on WhatsApp but he says he can’t help as he doesnt work there lol
Mydates оскаржила транзакції! Вони зробили підроблені квитанції, сказали, що я отримав електронні книги. Адреса, яку вони використали для мене, фальшива, як і номер телефону. Такі хитрощі!!!
Mydates contested the transactions! They have made fake receipts, said I received ebooks. The address they used for me is fake, as well as the phone number. Such dodgy dealings!!!
Ні в якому разі, коли мої були зроблені як неправильні MCC, вони ніколи не відповідали, можливо, товар не отримано, це неправильний шлях, оскільки вони знайшли спосіб перемогти це
No way when mine were done as incorrect MCC they never replied maybe goods not received is the wrong path as they have found a way to beat it
Неправильний MCC, безумовно, правильний шлях, але Mastercard не підніме їх таким чином, оскільки вони пов’язані з азартними іграми. У мене є деякі картки Mastercard під товарами, які не отримані, тому буду тримати всіх в курсі, у моїх картах Visa неправильний MCC, здається, все добре
Incorrect MCC definitely the correct path but Mastercard won’t raise them like that as gambling related. I have some with Mastercard under goods not received so will keep everyone updated, my visa ones incorrect MCC appear all good
Сьогодні останній день диспуту, вони чекали досі. Я чітко зазначив в електронному листі, що ніяких товарів не отримував, вони сказали, що надали квитанції електронною поштою, на що я надав підтвердження їх відсутності, я також попросив їх підтвердити комунікаційний слід, коли вони були надіслані мені ( чого вони не зможуть зробити, оскільки електронні листи явно не були надіслані).
Хлопці, будь-яка порада щодо того, що включити в цей електронний лист, щоб зробити його надійним. Я чітко заявив, що є громадянином Великобританії, тому не маю ірландського номера телефону чи адреси, я надав підтвердження зв’язку з Grotobook, тобто MYDATES, вони сказали, що я навіть не зв’язувався з ними, це тому, що мої дати є привиди!!!
Я насправді не знаю, що ще додати, я показав їхній веб-сайт (grotobook) дозволених відшкодувань, а вони відмовляють у будь-якому відшкодуванні, тому що я авторизував транзакції, тому я сподіваюся, що цього буде достатньо.
Today is the last day to Dispute, they have waited till now. I have clearly stated in the email that no goods were received, they have said they have provided receipts via email, to which I've shown proof of none, I have also asked them to prove a communication trail of these being sent to me (which they will not be able to do, because the emails were clearly not sent).
Any advice guys on what to include in this email to make it fool proof. I've clearly stated I'm a UK citizen so wouldn't have an Irish phone number or address, I've provided proof of communication with Grotobook, which is MYDATES, they said I had not even contacted them, that's because mydates are ghosts!!!
I don't know what else to put really, I have shown their website (grotobook) of refunds being allowed and them denying any refund because I authorised the transactions so I hope it will be enough.
Так, це надійний шлях, але важко підняти його або змусити певні банки чи кредитні картки виконувати його
Yes it is the fool proof way to go but difficult getting it raised or getting certain banks or credit cards to comply with it
Поки що не друже, я зараз у суперечці, тож, мабуть, це буде до арбітражу. Банк на моєму боці, тож я припускаю, що вони зроблять усе можливе.
Not yet buddy I'm in a dispute now, so it's down to arbitration then probably. The bank are on my side so I'm guessing they'll do everything they can.
Зв’яжіться з сайтом MyDates. Я зробив це, перш ніж мої відкликання платежів було піднято, вони швидко відповіли, що вони знаходяться в Голландії, а не у Великій Британії, і платежі не мають до них жодного відношення. Це останній день, вони просто намагаються вирвати вашу душу, здається
Contact MyDates site I did that before my chargebacks were raised they reply back quick that they are based in Holland not the Uk and the payments are nothing to do with them this last day thing is just them trying to tear your soul out it seems
привіт Павло,
Ви виглядаєте дуже обізнаним. У вас є якісь контактні дані для skincar або kashia?
спасибі!
hi paul,
you seem very knowledgeable- do you have any contact details for skinczar or kashia?
thanks!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
В даний час ви переглядаєте Казино Гуру в безпечному режимі, який дозволяє переглядати тільки контент, пов'язаний з ігровою залежністю й відповідальною грою. Якщо ви продовжите, ви вийдете з цього режиму.
Якщо ви відчуваєте, що з усіх сил намагаєтеся утримати контроль над своїми ігровими звичками, ми настійно рекомендуємо залишитися в безпечному режимі й звернутися по допомогу.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.