Шановний гравець,
Оскільки ми вирішили обмежити вас на форумі, оскільки ми впевнені, що ця розмова нікуди не приведе, навіть у багатьох інших темах, і ви також, здається, стійкі до турботливих пояснень, це одна з останніх публікацій для вас, де я в основному намагатися пояснити обмежені країни іншим.
Починаючи з цього:
Усі казино приймають гравців лише з певних країн, а решта країн «обмежена». Це означає, що гравцям з цих обмежених країн заборонено відкривати рахунок і грати в казино. Це однаково для всіх сайтів азартних ігор, але те, що казино відрізняється від гравців з обмежених країн.
Точка зору казино
Багато казино вказують лише обмежені країни у своїх Умовах, тому гравці зобов’язані перевірити, чи дозволено їм грати в них, чи ні.
Щоразу, коли хтось із обмеженої країни реєструється, ці казино дозволяють йому створити обліковий запис, але повідомляють про обмеження лише тоді, коли вони хочуть зняти кошти. Поки гравець програє, казино з цим погоджується, але як тільки гравець виграє та хоче зняти гроші, вони використовують правило «країн з обмеженнями», щоб відхилити виведення та заблокувати обліковий запис гравця.
Це, звичайно, вкрай несправедливо, оскільки гравці можуть реєструватися, не знаючи про обмеження, і казино користуються їхньою помилкою, часто свідомо та навмисно.
Точка зору гравця
Якщо гравець може отримати доступ до веб-сайту казино, відкрити реєстраційну форму, створити обліковий запис, внести депозит і грати, зрозуміло, що він вважає, що йому дозволено грати в цьому казино.
Деякі досвідчені або уважні гравці можуть прочитати T&C і дізнатися, що в їхній країні діють обмеження, але ці гравці, безумовно, у меншості.
Наша позиція
Неприйнятно дозволяти гравцям грати в азартні ігри, якщо казино знає, що вони з країни з обмеженнями, і якщо казино планує посилатися на правило щодо країн з обмеженнями щоразу, коли гравець запитує своє перше зняття коштів. Це повністю суперечить правилам чесної гри, оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки без шансу виграти щось натомість.
Багато казино стверджують, що це важко або неможливо впровадити в їхні системи, але мова йде просто про порівняння країни проживання гравця зі списком обмежених або дозволених країн; тому ми не вважаємо це таким складним на технологічному рівні.
Наші рекомендації для казино
Правильно перевірити наявність обмежених країн під час процесу створення облікового запису та не дозволяти гравцям з обмежених країн реєструватися та грати. Якщо казино знає про обмежені країни, а також знає країну проживання гравця, не є великою проблемою забезпечити дотримання цього правила.
Якщо казино дозволяє гравцеві з обмеженої країни грати через те, що воно не реалізувало цю перевірку, воно має визнати, що це була помилка казино, і виплатити всі виграші гравцеві, незважаючи на те, що йому не слід було дозволяти грати в першу чергу за умови, що гравець не зробив нічого, що суперечить правилам.
Вимоги як до «чесних казино», так і до «чесних і безпечних казино»
Щоб наша команда перевірки класифікувала казино як «чесне казино» або «чесне та безпечне казино», воно не повинно дозволяти гравцям з обмежених країн створювати обліковий запис і грати. Під час створення облікового запису потрібно перевірити країни з обмеженнями.
( Джерело - Casino Guru Fair Gambling Codex )
Я сподіваюся, що досить просто визнати, що вся ситуація складніша, і що інформація, яку ми надаємо в огляді, може сприйматися гравцями по-різному.
Ми не тільки ознайомлюємося з умовами, але й розглядаємо спосіб реєстрації. Таким чином, коли йдеться про скарги, команда дотримується вищезгаданого Кодексу чесних азартних ігор, розглядаючи кожен випадок окремо.
Сподіваємось, ця пропозиція позбавить інших можливих проблем, коли запитують про самовиключення:
«Під час подання заявки на самовиключення чітко вкажіть причину, чому ви хочете, щоб ваш обліковий запис було деактивовано, і вкажіть період часу. Крім того, «Тема» електронного листа має бути чітко позначена та легко розпізнавана, оскільки служба підтримки казино отримує багато запитів на день, якщо це помітно позначено, у вас є більше шансів отримати ваш запит якнайшвидше. Я також наполегливо рекомендую вам завжди зберігати свій запит на самовиключення, щоб мати дійсний доказ такої дії."
Будь ласка, зрозумійте, що впоратися з численними звинуваченнями, які ви висунули нам, не входить у наші щоденні можливості. Скарги - гарний приклад, до речі - останній👈
Я вважаю, що ви відчуваєте погане поводження, тому знайдіть інший форум, який більше відповідає вашим інтересам.
Dear player,
Since we have decided to restrict you from the forum since we are confident this conversation is going nowhere, even in many other threads, and you also appear to be resistant to caring explanations, this is one of the last posts for you, where I mainly care to explain the restricted countries to others.
Starting with this:
All casinos accept players from certain countries only, with the rest of the countries being 'restricted'. This means that players from these restricted countries are not allowed to open an account and play in the casino. This is the same for all gambling sites, but what differs is how casinos deal with players from restricted countries.
The casino's point of view
Many casinos only state the restricted countries in their T&Cs, so it's the responsibility of players to check whether they are allowed to play at them or not.
Whenever someone from a restricted country registers, these casinos allow them to create an account, but only let them know about the restriction when they want to make a withdrawal. As long as a player is losing, the casino is OK with it, but as soon as the player wins and wants to withdraw money, they use the 'restricted countries' rule to decline the withdrawal and block the player's account.
This is, of course, extremely unfair, as players might register without knowing about the restrictions, and casinos are taking advantage of their mistake, often knowingly and intentionally.
The player's point of view
If a player is able to access the casino's website, open the registration form, create an account, deposit and play, it's understandable that they assume that they are allowed to play at this casino.
Some experienced or careful players might read the T&Cs and find out that their country is restricted, but these players are definitely in the minority.
Our position
It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level.
Our recommendations for casinos
The right thing to do is to check for restricted countries during the account creation process, and to not allow players from restricted countries to register and play. If the casino knows about restricted countries and also knows the player's country of residence, it's not a big issue to enforce this rule.
If the casino allows a player from a restricted country to play because it hasn't implemented this check, it should accept that it was the casino's mistake and pay out all winnings to the player despite the fact that they shouldn't have been allowed to play in the first place, provided that the player hasn't done anything else that's against the rules.
Requirements for both 'fair casinos' and 'fair and safe casinos'
For a casino to be classified as a 'fair casino' or a 'fair and safe casino' by our review team, it must not allow players from restricted countries to create an account and play. The check for restricted countries must be done during the account-creation process.
(Source - Casino Guru Fair Gambling Codex)
I hope it is pretty straight-forward to recognize that the whole situation is more complex, and that the information we provide in the review may be viewed differently by players.
Not only do we consult terms and conditions, but we also consider the way registration is held. Thus, when it comes to complaints, the Team sticks to the aforementioned Fair Gambling Codex, considering each case at a time.
Hopefully, the given suggestion will spare others possible issues when asking for self-exclusion:
"When applying for the self-exclusion, state the reason why you want your account to be deactivated clearly and specify the time period. Also, email "Subject" should be clearly marked and easily recognizable as casino support receives many requests per day hence, if it’s visibly marked you stand a better chance to have your request granted as soon as possible. I would also strongly recommend that you always save your self-exclusion request so that you have valid proof of such action."
Please understand that dealing with the numerous charges you have leveled at us is not within our daily capabilities. Complaints are good example, speaking of which - the last one 👈
I imagine you feel mistreated, so please, find another forum that better suits your interests.
Автоматичний переклад.