Шановний гравець,
Незважаючи на те, що я розумію ваше розчарування, і мені також шкода, що ви опинилися в такому становищі, я хотів би згадати короткий виклад Ніка :
«Привіт, Хіґебой,
Ми ніколи не беремо сайтів і працюємо на основі фактів, наданих гравцем і казино. Запит на самовиключення перед реєстрацією може спрацювати, а може і не спрацювати, але казино не зобов’язане це робити, і ми не несемо за це відповідальності. Коли ви зв’язалися з ними у 2023 році щодо своєї залежності, вони миттєво закрили ваш обліковий запис, і оскільки це був ваш перший запит до них після того, як у вас був обліковий запис, вони не зобов’язані відшкодовувати будь-який депозит.
Оскільки питання було пояснено двічі, ми закриваємо скаргу як необґрунтовану».
Я б сказав, що це пояснення досить зрозуміле. На мій погляд, ви просто не маєте права на відшкодування. мені шкода
Будь ласка, спробуйте трохи уявити свої майбутні дії.
Dear player,
Even though I understand your frustration and I'm also sorry you find yourself in such a position, I'd like to mention Nick's summary:
"Hello Hygeboy,
We never take sited and we work based on the facts provided by the player and the casino as well. Requesting a self-exclusion prior to registering may and may not work but the casino is not obligate to do it and we can't hold responsible for them. Once you contacted them in 2023 regarding your addiction, the closed your account instantly and as it was your first request towards them since you had an account, they are not obligate to refund any deposit.
As the issue has been explained twice, we will be now closing the complaint as unjustified."
I'd say this explanation is pretty clear. The way I see it you are simply not entitled to any refunds. I'm sorry.
Please try to gain some insight into your future actions.