ФорумВідповідальна граЮридичні кроки в Австрії

Юридичні кроки в Австрії

1 рік тому від Ares1981
|
3234 переглядів 8 відповідей |
|
1 рік тому

Привіт всім!


Як деякі з вас, можливо, помітили, я в процесі виключення себе з усіх казино! Крім того, що всі казино, в яких я зареєстрований, працюють на австрійському ринку нелегально, моєю великою проблемою є моя ігрова поведінка! Я вважаю, що більшість користувачів, які читають форум «Відповідальна гра», добре розуміють, що я маю на увазі!


Я вже подав сюди кілька скарг! Мені тут дуже допомогли! Але іноді я відчуваю, що платформа насправді не передає нейтрально! У мене є кілька запитань, і деякі з вас можуть дати мені цінні та корисні поради на основі свого досвіду:


1.) Наглядовий орган Кюрасао: в Інтернеті циркулює незліченна кількість електронних листів, на які можна надсилати скарги! Ні від кого з них я не отримав відповіді! Або адреси електронної пошти більше не актуальні, або наглядовий орган так само корумпований, як і багато інших казино, які мають ліцензію на Кюрасао! Я кілька разів просив Casinoguru надати дійсну адресу електронної пошти! Щоразу ігнорували! Таким чином, платформа запобігає скаргам на Кюрасао! Хтось має дійсну електронну адресу чи поради?


2.) немає ліцензії в Австрії: хтось знає, що станеться, якщо я повідомлю про казино, яке займається незаконними азартними іграми в Австрії! Чи влада проведе розслідування? Чи притягується влада до юридичної відповідальності казино?


3.) Я отримую 2-3 повідомлення на день від казино, які засилають мене рекламою! Блокування не працює! На жаль, змінити адресу електронної пошти неможливо! Відповідно до європейського регламенту захисту даних, казино підлягає судовому переслідуванню, а покарання за неправомірне використання даних призводять до дуже високих штрафів! Хтось знає, куди я можу подати скаргу?


Наперед дякую за поради та допомогу


lg

Автоматичний переклад.
Ares1981
1 рік тому

Я отримую близько 15 електронних листів із спамом казино на день і 3 повідомлення, які я заблокував понад 50, їм байдуже, вони полюють на вразливих гравців, які грали в онлайн-казино або 2!! Навіть мій друг, який ніколи не приєднувався до онлайн-казино, отримує текстові повідомлення та електронні листи з номерами та електронними адресами. Ви повинні бути сильними, якщо хочете відмовитися від азартних ігор, але, як і будь-яка інша залежність, ви повинні говорити «ні» і триматися подалі. У мене щойно була 3-місячна перерва, і я витратив гроші, на які зазвичай грав би розумніше, на жаль, я знову здався та програв 1000 євро!!🤮

Автоматичний переклад.
Ares1981
1 рік тому

Привіт,

оскільки ви згадали, що «Але інколи я відчуваю, що платформа насправді не передає нейтрально! У мене є кілька запитань, і деякі з вас, можливо, зможуть дати мені цінні та корисні поради на основі свого досвіду:» Я просто хочу щоб повідомити вам, я сподіваюся, що ви отримаєте кращу інформацію від гравців.

Моя особиста думка щодо пункту № 2: я думаю, вам слід запитати юриста з досвідом роботи в індустрії азартних ігор. Тому що я вважаю, що казино, яке не має ліцензії в певній країні, має бути подано до суду в іншій країні.

Можна у мене запитання? Чи повернули б ви свої виграші в казино без належної ліцензії, якщо б ви виграли? Якщо у вас однакові шанси, а виграші чи програші справедливі, чому відшкодування?

Тому найкращим способом буде грати лише в казино з ліцензією AT .



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка!


Насамперед хотів би відповісти на питання, чи повертатимуть вони виграші казино (без ліцензії): Так! Якщо натомість я також отримаю компенсацію збитків!! Що, на вашу думку, важливіше: перемоги чи поразки!? Ми всі тут знаємо відповідь! Чому відшкодування: тому що я заблокував собі доступ до понад сотні казино, і деякі з цих казино користуються слабкістю до азартних ігор і надсилають мені спам електронними листами, закликаючи грати!

Автоматичний переклад.
Ares1981
1 рік тому

Привіт Ares191,

Не хвилюйтеся, я розумію, що ваша головна турбота — повернути вклади.

Ось чому я висловив свою точку зору щодо рівня, казино з ліцензією AT та справедливості.

Решта залежить від вас. У мене немає вашого досвіду роботи з усіма цими казино, я бачу, що ви вже надіслали чимало скарг - 15 до сьогодні, і чесно сказати, що 5 було відхилено, 3 були позначені як інші або гравці перестали відповідати, 2 відкриті, а решта затверджено. Тому я прекрасно розумію, що як мінімум у нас обох різна оптика.

І все-таки я можу поважати вас як гравця і людину з власною думкою, тому спробував якось відреагувати.

Треба сказати, що безліч гравців щодня страждають від цих спам-листів, і немає остаточного рішення, як це все зупинити 🙁 - Я згоден.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка

Коротко прокоментую свої скарги! Перш за все, я маю сказати, що я справді дуже вдячний, що ви завжди сподівалися на мене тут! ДЯКУЮ ТОБІ


Усі мої претензії є чи були обґрунтованими! Частину відхилили, тому що я не міг довести все!

Я закрив понад сотню облікових записів і майже повністю вийшов із цієї області! На відміну від багатьох інших гравців, які мають проблеми зі своєю ігровою поведінкою, мої втрати дійсно відносно невеликі! Я не грав в азартні ігри більше, ніж міг собі дозволити, і ніколи не ризикував і не ставив в азартні ігри заощадження чи інші активи! Але я справді був зареєстрований у багатьох казино! Однак я грав лише в невеликій частині казино, у яких я зареєстрований! Але все-таки потрібно було закрити всі рахунки! Багато казино створювали проблеми тут і відмовлялися закривати рахунки або виплачувати решту сум! Відповідно я подав скаргу! Деякі були відхилені через відсутність доказів! Через численні закриття я іноді отримував до 15 електронних листів на тиждень! Щоб зберегти огляд, частина була видалена! Тому не все вдалося задокументувати!


Коли я подаю скаргу, моєю головною метою є не перемога, а притягнення корумпованих казино до відповідальності та попередження інших гравців! Я також розгляну судові позови в Австрії щодо деяких казино! Через невеликі збитки я не отримаю нічого відшкодованого тут, але казино доведеться заплатити досить високу суму грошей (судові витрати та штраф) у разі кримінального засудження в Австрії!

Автоматичний переклад.
Ares1981
1 рік тому

Привіт Ares1981,


дякую за цей коментар, я вважаю, що він допоміг мені трохи краще зрозуміти вас. Будьте впевнені, що Casino Guru докладає чимало зусиль, щоб зробити світ азартних онлайн-ігор більш адаптованим, коли йдеться про захист гравців. Я впевнений, що ми можемо погодитися, що це дуже довга перспектива, справді складна робота, яку потрібно досягти, і ми докладаємо всіх зусиль, щоб підтримати вразливих гравців. На жаль, скарги базуються на доказах і пропонують найкраще – найсправедливіше рішення, ви маєте рацію, один відсутній доказ може перетворити скаргу на програну справу в очах гравця. Я ціную ваше розуміння.🙏

Бажаю вам успіхів у всьому, що стоїть перед вами.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Згоден з Радкою. Крім того, якщо ви хочете припинити грати в азартні ігри, вам потрібно триматися подалі від них. У цій ситуації важко, але треба.

Автоматичний переклад.
Leonmed
1 рік тому

кнопка відповіді 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого