Привіт всім,
Я сподіваюся, що з тобою все в порядку. На жаль, учора у мене був справді серйозний рецидив, який міг закінчитися надзвичайною загрозою для мене. Незважаючи на те, що я знаю як бан OASINS, я зробив успішну спробу реєстрації в онлайн-казино "Rooli1". На жаль, я втратив 1700 євро лише за 20 хвилин.
Ця ситуація викликає у мене особливе занепокоєння, оскільки від неї може залежати, втрачу я квартиру чи ні. Ось чому мені цікаво, чи є способи повернути ці 1700 євро.
Я вже зв’язався з командою обслуговування, і вони передали мій запит менеджеру, який може прийняти рішення. Проте я стурбований і сподіваюся на позитивне вирішення.
Буду дуже вдячний за будь-яку підтримку чи пораду.
З найкращими побажаннями
Стівен А.
Hello everyone,
I hope you are well. Unfortunately, I had a really bad relapse yesterday that could end up being extremely threatening for me. Despite what I know to be an OASINS ban, I made a successful registration attempt in the online casino "Rooli1". Unfortunately, I lost 1700 euros in just 20 minutes.
This situation is particularly worrying for me because it could determine whether I lose my apartment or not. That's why I'm wondering if there are any ways to get this 1700 euros refunded.
I have already contacted the service team and they have forwarded my request to a manager who can decide on it. However, I am concerned and hope for a positive solution.
I would be very grateful for any support or advice.
Best regards
Steven A.
Hallo zusammen,
ich hoffe, es geht euch gut. Leider hatte ich gestern einen wirklich schlimmen Rückfall, der für mich extrem bedrohlich enden könnte. Trotz meiner nach meinem Wissen nach vorhandener, OASINS-Sperre, habe ich , einen erfolgreichen Registrierungsversuch im Online-Casino "Rooli1" gemachztb. Innerhalb von nur 20 Minuten habe ich leider 1700,- Euro verspielt.
Diese Situation ist für mich besonders besorgniserregend, da sie darüber entscheiden könnte, ob ich meine Wohnung verliere oder nicht. Deshalb frage ich mich, ob es irgendwelche Möglichkeiten gibt, diese 1700,- Euro zurückerstattet zu bekommen.
Ich habe bereits das Service-Team kontaktiert, und sie haben meine Anfrage an einen Vorgesetzten weitergeleitet, der darüber entscheiden kann. Dennoch bin ich besorgt und hoffe auf eine positive Lösung.
Für jegliche Unterstützung oder Ratschläge wäre ich sehr dankbar.
Viele Grüße
Steven A.