ГоловнаФорумВідповідальна граAutoescluso all'AAMS IT

Autoescluso all'AAMS IT

2 р. тому від Pierrgg
|
4 667 переглядів 2 відповіді |
|
2 р. тому

Усім доброго вечора, мені дуже сумно, що через місяць чи більше я самовиключився після того, як усвідомив, що маю проблему.


незважаючи ні на що, я відкрив інші ігрові рахунки на ім’я родичів, використовуючи свої картки на своє ім’я для депозитів, як завжди, я все програв.


Я справді переживаю великі труднощі, я знаю, що порушив T & Cs, але я також вважаю, що, можливо, я не був захищений у повторних депозитах на своє ім’я.


Я хотів знати, чи є спосіб відшкодувати гроші, втрачені через мою проблему, і чи є можливість закрити всі рахунки, які я відкрив на ім’я моєї сім’ї з документацією.


Я помилявся, я знаю, і мені це погано, але самовиключення має допомогти вам не грати, і це не займе багато часу, щоб грати знову, використовуючи ті ж методи оплати, які я використовував раніше. Можливо навіть на тих самих сайтах.


якщо хтось вважає, що може мені допомогти, будь ласка, велике спасибі.


Я розумію, що більше нічого не контролюю.

Автоматичний переклад.
Pierrgg
2 р. тому

Привіт, П'єргг,


Шкода про це чути. Я знаю, в якому становищі ви опинилися. Багато разів я був у такій самій ситуації.

Головне, щоб ви могли сказати, що у вас є проблема. Це день 1.

Дні після цього важкі, але з часом і місцем, віддаленим від азартних ігор, дні стають кращими.

Я буду з тобою чесним і відвертим. Гроші, які ви втратили на всіх рахунках різних осіб, ви не зможете повернути. Те, на чому вам потрібно зосередитися, це ви самі. Не намагайтеся переконати себе, що ви можете повернути ці гроші. Його немає.

Найголовніше - заблокувати всі акаунти і піти звідти.

Я брав інтерв’ю з Саймоном В. Можливо, якщо ви його прочитаєте, то побачите, що ви не єдиний, хто був у тому становищі, в якому опинилися зараз.

Перейдіть до розділу цього форуму про відповідальну гру, і там є багато речей, які можуть допомогти вам у цей важкий час.

Зверніться, якщо вам потрібно поговорити більше.

Тримайся міцно.

Чарлі


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Piergg,

Мені прикро чути про ваш досвід, але, на жаль, ваш випадок досить поширений. Як стверджує Чарлі, перша найважливіша річ зараз — усвідомити, що у вас є проблема (це зроблено), а друга — що ви збираєтеся з нею робити. (це найскладніше) Це єдиний вихід, і ви можете знайти натхнення у згаданому інтерв’ю .

Крім того, я б порекомендував провести дослідження щодо того, що з вами відбувається і що можна зробити. В ідеалі поговоріть з тим, хто може надати вам вказівки. Ви знайдете багато важливої інформації на веб-сайті Gambling Therapy , а також можете поспілкуватися з їхніми професійними операторами. Крім того, ви можете знайти локалізовану допомогу в нашій базі даних довідкових центрів .

Чи ви самовиключилися за італійською національною схемою самовиключення? Ви повинні зробити це якомога швидше: https://www.adm.gov.it/portale/en/autoesclusione-dal-gioco-a-distanza-giochi

Крім того, я хочу підкреслити, що грати з підробленими особистими даними та порушувати T&C не окупаються ! Ви підживлюватимете свою негативну звичку та втрачатимете гроші, і навіть якщо ви виграєте, швидше за все, вас попросять отримати KYC, який ви провалите, і ваш виграш буде анульовано.

Тримай міцно,

Саймон


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого