Усім доброго вечора, мені дуже сумно, що через місяць чи більше я самовиключився після того, як усвідомив, що маю проблему.
незважаючи ні на що, я відкрив інші ігрові рахунки на ім’я родичів, використовуючи свої картки на своє ім’я для депозитів, як завжди, я все програв.
Я справді переживаю великі труднощі, я знаю, що порушив T & Cs, але я також вважаю, що, можливо, я не був захищений у повторних депозитах на своє ім’я.
Я хотів знати, чи є спосіб відшкодувати гроші, втрачені через мою проблему, і чи є можливість закрити всі рахунки, які я відкрив на ім’я моєї сім’ї з документацією.
Я помилявся, я знаю, і мені це погано, але самовиключення має допомогти вам не грати, і це не займе багато часу, щоб грати знову, використовуючи ті ж методи оплати, які я використовував раніше. Можливо навіть на тих самих сайтах.
якщо хтось вважає, що може мені допомогти, будь ласка, велике спасибі.
Я розумію, що більше нічого не контролюю.
Good evening everyone, I am really sad it is about a month or more that I am self-excluded after realizing I have a problem.
despite everything I opened other gaming accounts in the name of relatives using my cards in my name for deposits, as usual I lost everything.
I am really in great difficulty I know that I have violated the T & Cs but I also believe perhaps that I have not been protected in repeated deposits in my name.
I wanted to know if there was a way to recover the money lost due to my problem and if there was the possibility of being able to close all the accounts that I have opened in the name of my family with documentation.
I was wrong I know and I feel bad about it but self-exclusion should help you not to play and it doesn't take long to play again using the same payment methods I used before. Maybe even on the same sites.
if anyone thinks they can help me, they are welcome, thank you very much.
I realize that I no longer have control over anything.
Buonasera a tutti, sono veramente amareggiato è circa un mese o più che sono autoesclusco dopo aver capito di avere un problema.
nonostante tutto ho aperto altri conto gioco a nome di parenti utilizzando le mie carte a mio nome per i depositi, come al solito ho perso tutto.
sono veramente in grande difficoltà so che ho violato i T&C ma credo forse anche di non essere stato tutelato nei depositi a mio nome ripetuti.
volevo sapere se ci fosse un modo per recuperare il denaro perso a causa del mio problema è se ci fosse la possibilità di poter chiudere tutti i conti che ho aperto a nome di miei familiari con documentazione.
ho sbagliato lo so e mi sento male per questo ma autoescludersi dovrebbe aiutarti a non giocare e non ci vuole molto per giocare ancora usando gli stessi metodi di pagamento che usavo prima. Magari anche sugli stessi siti.
se qualcuna pensa di potermi aiutare è il benvenuto grazie davvero.
mi rendo conto di non avere più il controllo su nulla.