Я люблю турніри Yggdrasil, але нещодавно брав участь в одному з новим казино, і хоча таблиця лідерів наприкінці турніру показала, що я виграв один із менших призів, мій рахунок казино не було зараховано. На цей запит мене попросили зв’язатися з постачальником ігор, оскільки це був турнір постачальників, а не казино. У мене немає знімка екрана таблиці лідерів, і його більше не видно, оскільки турнір закінчився. Я надіслав повідомлення Yggdrasil gaming, але з варіантів не виявилося, що вони дадуть відповідь на запит від окремої особи. Кожен отримав скріншот таблиці лідерів турніру tinsel tangle, який завершився 22.12, або будь-яку пораду щодо вирішення цієї проблеми. Це лише 25 фунтів стерлінгів, але все одно…..
I love Yggdrasil tournaments but recently participated in one with a new casino and although the leaderboard at the end of the tournament showed I had won one of the lesser prizes, my casino account was not credited. On querying this I was asked to contact the game provider as it was a provider tournament not a casino one. I don’t have a screenshot of the leaderboard and it’s no longer visible as the tournament ended. I have messaged Yggdrasil gaming but from the options it didn’t appear that they would respond to a query from an individual. Anyone got a screenshot of the tinsel tangle tournament leaderboard that ended on 22.12 or any advice on how to resolve this. It’s only £25 but still…..