ФорумПровайдери ігорНЕТЕНТ ЧИТАТИ АБО НІ

НЕТЕНТ ЧИТАТИ АБО НІ

2 р. тому від matsak
|
3349 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Я грав у слот NETENT Fruit Shop. Я є членом багатьох онлайн-казино. Того моменту я граю в BET365.gr та 4starsgames.gr. Одна і та ж гра працює по-різному в bet365 та 4starsgames. Якщо натиснути кнопку, щоб почати крутитися, якщо натиснути ще раз, вона припинить крутитися і отримає результат, що функція не працює в bet365. Отже, натиснувши кнопку обертання в 365, ви не можете зупинити колеса, просто чекаючи зупинки. як можливо, щоб одна і та ж гра від одного і того ж провайдера працювала двома різними способами у 2 різних онлайн казино.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
matsak
2 р. тому

Це гарне запитання. Наприклад, ми вже обговорювали тут на форумі нові правила, яких казино повинні дотримуватися німецькою мовою. Це правило, коли обертання не може бути швидшим за 5 секунд. Цілком можливо, що bet365 застосував це правило до всіх гравців у грі або вони використовують цю версію слота, але вони цього не знають. Чи зв’язувались ви з ними стосовно цього?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

так, я спілкуюсь із службою підтримки bet365, але вони не відповідають на щось конкретне.

Автоматичний переклад.
matsak
2 р. тому

Можливо, спробуйте зв’язатися з ними електронною поштою, щоб у них було більше часу на це, ніж у чаті в режимі реального часу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сьогодні я зробив депозит у розмірі 150 євро в bet365 і грав майже все у фруктовому магазині NETENT. Після того, як я втратив усі свої гроші та поскаржився в Інтернет-чаті, вони сказали мені нічого не робити, оскільки у них є технічна проблема. Тобто, якби я не протестував, ми б знову сказали невдачу. Що ти маєш мені відповісти з цього приводу, і я знаю, що попередніх разів, коли я втрачав гроші, не було відповідної проблеми ????

Автоматичний переклад.
matsak
2 р. тому

Це звучить дивно - тож вони з вами зв'яжуться щодо технічної проблеми?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, вони не згадують, яка у них технічна проблема, я просто попросив їх принаймні повернути суму або її частину з мого останнього депозиту, і вони досі не відповіли.

Автоматичний переклад.
matsak
2 р. тому

Ймовірно, їм потрібно спочатку це дослідити, але я цілком розумію вашу стурбованість. Наступного разу, звідки ви дізнаєтесь, що ви програли чесно і правильно, чи була якась технічна проблема, і замість цього вам слід перемогти? Це дивно.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого