Можливо, надіслати мені підтвердження повернення коштів і сказати, що ви хочете, щоб до вас ставилися так само? Мені це вдавалося раніше
Maybe send my refund confirmations and say you want to be treated the same way? Have succeeded that way before
Kanske kan skicka med mina återbetalnings bekräftelser och säga att du vill bli behandlad på samma sätt? Har lyckats på det sättet tidigare
Дякую, але я подав скарги на всі картки через банк. Ті, які я зараз маю в інших банках, які є «маленькими», я намагаюся надсилати електронною поштою
Thank you, but I have run card complaints through the bank on all of them. The ones I have on my other banks now that are "small", I try to email
Tack🥰 men jag har kört kortreklamationer genom banken på alla dom. De jag har på mina andra bank nu som e "små" försöker jag maila
Дійсно дуже цікава стаття! Шкода, що мені довелося використовувати перекладач Google, і переклад був не ідеальним.
https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/
Викрито багато злочинців і нелегальних операторів. Якийсь геній міг би створити скорочену версію, яку ми всі могли б надіслати до нашого банку, до цих шахрайських казино та поліції.
Дивно, що в списку є Downtown E-Commerce Company, під керівництвом якої працює santenda.
Really really interesting article! too bad I had to use google translator and the translation wasn't perfect.
https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/
A lot of criminals have been brought to light and illegal operators. Some genius could make a condensed version that we could all send to our bank and these scam casinos and the police.
surprise that on the list is the Downtown E-Commerce Company under which santenda operates.
Todella todella mielenkiintoinen artikkeli! harmi kuin jouduin käyttämään google kääntäjää ja käännös ei ollut täydellinen.
https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/
Paljon rikospykäliä tuotu esiin ja laittomia toimijia. Joku nero voisi tehdä tiivistetyn version jonka me kaikki voisimme lähettää omalle pankille ja näille huijauskasinoille sekä poliisille.
yllätys että listalla on Downtown E-Commerce Company jonka alla toimii santenda.
Всім добре спати. Зараз я йду спати, а завтра чекатиму листа від Quickbit. Інакше буде звіт... завтра побачимось
Sleep well everyone. I'm going to sleep now and tomorrow I'll wait for an email from Quickbit. Otherwise there will be a report... we'll see you tomorrow
Sov gott allihopa. Jag ska sova nu och imorgon väntar jag på mail ifrån Quickbit. Annars blir det anmälan… vi hörs imorgon
Дійсно дуже цікава стаття! Шкода, що мені довелося використовувати перекладач Google, і переклад був не ідеальним.
https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/
Викрито багато злочинців і нелегальних операторів. Якийсь геній міг би створити скорочену версію, яку ми всі могли б надіслати до нашого банку, до цих шахрайських казино та поліції.
Дивно, що в списку є Downtown E-Commerce Company, під керівництвом якої працює santenda.
Really really interesting article! too bad I had to use google translator and the translation wasn't perfect.
https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/
A lot of criminals have been brought to light and illegal operators. Some genius could make a condensed version that we could all send to our bank and these scam casinos and the police.
surprise that on the list is the Downtown E-Commerce Company under which santenda operates.
Todella todella mielenkiintoinen artikkeli! harmi kuin jouduin käyttämään google kääntäjää ja käännös ei ollut täydellinen.
https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/
Paljon rikospykäliä tuotu esiin ja laittomia toimijia. Joku nero voisi tehdä tiivistetyn version jonka me kaikki voisimme lähettää omalle pankille ja näille huijauskasinoille sekä poliisille.
yllätys että listalla on Downtown E-Commerce Company jonka alla toimii santenda.
Гарна знахідка, дає кілька слів до того, що, я думаю, ми всі знали, але не в тому обсязі.
Через такі речі мені набагато легше ніколи більше не грати в азартні ігри, особливо в будь-якому казино Кюрасао.
Додайте посилання на Google Translate, щоб людям було легше читати.
https://knipselkrant--curacao-com.translate.goog/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=sv&_x_tr_pto=wapp
Nice find, gives some words to what I guess we all knew, just not the extent.
It's things like this that makes it so much easier for me to never gamble again, especially not on any Curacao casino.
Attaching a google translate link to make it easier for people to read.
https://knipselkrant--curacao-com.translate.goog/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=sv&_x_tr_pto=wapp
Досі немає жодної відповіді чи жодної копійки з наступного:
Natureveinscosmetic
Gametime.com
Skinczar.com
Incredibleskins.com
Експресивний
Спайпф Платина
Візуальна основа
Моя доставка
Vivexcoin
Blaiskin OÜ
Можливо, я надіслав 5-6 електронних листів на електронні адреси, які я знайшов.
Хтось знає, скільки часу можна чекати, перш ніж оскаржити свої покупки в Revolut?
Still not a single response or a dime back from the following:
Natureveinscosmetic
Gametime.com
Skinczar.com
Incredibleskins.com
Expressive
Smpaypf Theplatinum
Visual Foundation
My delivery
Vivexcoin
Blaiskin OÜ
Have probably sent 5-6 emails to the email addresses I found at least.
Anyone know how long you can wait before disputing your purchases in Revolut?
Fortfarande inte ett enda svar eller ett öre tillbaka från följande:
Natureveinscosmetic
Gametid.com
Skinczar.com
Incredibleskins.com
Expresiveera
Smpaypf Theplatinum
Visiola Foundation
Mydelivery
Vivexcoin
Blaiskin OÜ
Har nog skickat 5-6 mail till de mailadresser jag hittat åtminstone.
Någon som vet hur länge man kan vänta innan man bestrider sina köp i Revolut?
Я поскаржився зі своїм банком, а потім PFPlatinum повернув кошти
I disputed with my bank and then PFPlatinum refunded
Привіт! Я отримав відповідь від Quickbit. Вони обманюють і не несуть відповідальності. Щастя в тому, що вони не Швеція. Куди можна повідомити про них? З повагою
Hello, I have received a reply from Quickbit. They screw up and take no responsibility. The luck is that they are not Sweden. Where can you report them? Sincerely
Hejsan jag har fått svar av Quickbit. Dom skiter i vilket och tar inga ansvar. Turen är ju att dom e i Sverige. Vart kan man anmäla dom. Mvh
Я, чесно кажучи, відсмоктую гроші. Я краще прозвітую і побачу наслідки для них, ніж отримаю ці маленькі гроші
I honestly suck at money. I'd rather report and see a consequence for them than receive this little money
Jag skiter helt ärligt i pengarna. Jag anmäler hellre och ser en konsekvens för dom än o får dessa småpengar
Будь ласка, намагайтеся нічого не рекламувати на цьому форумі. Спасибі за розуміння.
Please try not to advertise anything on this forum. Thank you for understanding.
Зараз я спілкувався з FI. Я оновлю пізніше після роботи.. але це було абсолютно цікаво для них
Have spoken to FI now. I'll update later after work.. but it was absolutely interesting for them
Har pratat med FI nu. Jag uppdaterar sen efter jobb.. men det var absoulut intressant för dom
Просто скажіть, що тоді для вас не проблема, що ми залучаємо поліцію та податкову службу. Також буде повідомлено про них, якщо вони не повернуть гроші цього тижня.
Just say that then it is no problem for you that we involve the police and the Tax Agency. Will also report them if they don't pay back this week.
Säg bara att då är det inga problem för er att vi blandar in polis och Skatteverket. Kommer också anmäla dom om dom inte betalar tillbaka denna veckan.
Я повідомлю про них, клянусь. Фінансовий. Шведське податкове агентство та інспекція з азартних ігор. Я зараз зовсім без грошей.
I will report them I swear. Financial. The Swedish Tax Agency and the Gambling Inspectorate. I'm completely out of money now.
Jag ska anmäla dom jag svär på det. Finans. Skatteverket och spelinspektionen. Jag skiter fullständigt i pengarna nu.
Так, я згоден! Ви просто хочете, щоб ці шахрайські компанії були перевірені зараз і щоб вони зіткнулися з наслідками своїх дій.
Будь ласка, оновіть пізніше, повідомте пізніше сьогодні, якщо вони не повернуть гроші.
Yes I agree! You just want these scam companies to be scrutinized now and have to face the consequences of their actions.
Please update later, will report later today if they don't pay back.
Ja jag håller med! Man vill ju bara dessa tramsbolag blir granskade allihopa nu och får ta konsekvenserna av sitt handlande.
Uppdatera gärna sen, kommer själv anmäla senare idag om dom inte betalar tillbaka.
Мабуть, адмін має схвалити мій пост
Apparently admin has to approve my post
Admin måste tydligen godkänna mitt inlägg
Не біда, я зараз це зроблю. Це захід безпеки, щоб запобігти публікації підозрілих пропозицій на форумі, які не є гравцями, без попередньої перевірки. Будь ласка, не сприймайте це особисто. Ми дуже вагаємося, чи надамо будь-кому доступ до цього форуму, щоб вони могли пропонувати або рекламувати такі послуги. Ви навіть не уявляєте, скільки тіньових людей намагаються створити тут свій бізнес майже щодня.
Вважайте це запобіжним заходом з нашого боку.
Дозволено розміщувати новинні статті чи іншу загальну інформацію.
No problem, I'll do that now. It's a security measure to prevent non-players from posting suspicious offers on the forum without an initial check. Please don't take that personally. We are extremely hesitant to give anyone access to this forum so they can offer or advertise such services. You have no idea how many shady individuals attempt to raise their businesses here on a nearly daily basis.
Please consider that a precaution from our side.
Posting news articles or other types of general information is allowed.
привіт!
намагався отримати відшкодування, але мав інший досвід. мій банківський рахунок було заморожено, і казино повідомило мені, що вони надіслали спір до мого банку для розслідування.
сума була великою (близько 5 тисяч), тому вони намагалися відмовити. розмовляли з банком, і вони сказали, що вони контактують з постачальником платіжних послуг, і запитали мене, чи надано послугу?
трохи нервую, що мій банківський рахунок заблокують.
що я повинен зробити?
hey!
tried to get a refund, but had different experience. my bank account got frozen and casino told me that they sent a dispute to my bank for investigation.
amount was big (around 5k) so they triying to decline. talked with bank and they said that they are in contact with payment provider and asked me if the service was provided?
a bit nervous that my bank account will be blocked.
what should i do?
Це залежить від мого банку, до повернення платежу може знадобитися до 90 днів тощо. Тож вам пощастило, якщо сказали, що це може тривати до 20 днів
It depends, on my bank it can take up to 90 days before chargeback and so. So you are lucky if they said it can take up to 20 days
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.