4 міс. тому
0
Ви випадково не маєте контактних даних? Я не можу знайти для них електронну адресу🙏
You don't happen to still have the contact details do you? I can't find an email address for them🙏
Мені не подобається, що це контактна форма на веб-сайті canapay.io
I don’t lovely it’s a contact form on the website canapay.io
Знайшов його! Дякую! Чи можу я запитати, яку проблему ви порушили з ними щодо успішного повернення коштів?
Found it! Thanks! Can I ask what issue you raised with them in your successful refunds?
Я хотів би подумати про один удар, але, можливо, через банківські правила, я маю на увазі, що це краще, ніж нічого, але я схрещую пальці за вас, а також попросіть зимових божевільних заблокувати вашу картку
I’d like to think one hit but maybe due to banking regulations I mean it’s better than nothing but my fingers are crossed for you also ask winter mads to block your card
Хіба це не окремі карткові операції? і вони повертають гроші всім і кожному?
Або ви зробили один £3500 і один £4000?
Якщо це кілька менших транзакцій, їх, як правило, потрібно обробляти по одній, тому може знадобитися час.
Сподіваюся, ви все-таки все повернете.
Isn't it separate card transactions? and they refund each and everyone?
Or did you do one £3500 and one £4000?
If it's several smaller transactions, they generally need to be processed one and one, so can take time.
Hope you get it all back anyways.
***УВАГА ДЛЯ ВСІХ ******
Чи були б ви всі раді провести командну зустріч, де ми могли б зібратися разом і обговорити, які компанії відшкодовують і як ми це зробили? Таким чином, можливо, я зможу зібрати електронну таблицю, як зв’язатися / що сказати, щоб допомогти будь-кому, хто застряг у азартному пеклі цих казино, якщо так, будь ласка, дайте мені знати, і я подивлюсь на створення та адресу електронної пошти, яку надам?
***NOTICE TO ALL ******
would you all be happy to have a teams meeting where we could get together and discuss what companies refund and how we’ve gone about it. That way maybe I can collate a spreadsheet of how to contact / what to say to help anybody else stuck in the gambling hell of these casinos if so please let me know and I’ll look at creating and email address to give out?
Як і підозрювалося, Revolut відхилила скасовані транзакції для Ticketzone і Ewave.
Тепер я запитав їх про інформацію про продавця, оскільки я ніколи не хотів робити відкликання, але це був єдиний варіант, який мені надали. Я також запитав їх, чи вони не несуть жодних обов’язків щодо захисту прав споживачів щодо неправильних транзакцій, чи не мають вони зобов’язань повідомляти про ці неправильні транзакції Visa тощо тощо. Швидше за все, не отримають належної відповіді, але все одно.
As suspected, the reverted transactions for Ticketzone and Ewave was declined by Revolut.
I have now asked them about merchant information, as I never really wanted to make a chargeback, but it was the only option given to me. I also asked them if they have no responsibilities when it comes to consumer protection in terms of incorrect transactions, if they have no obligations to report these incorrect transactions to Visa etc etc. Most likely will not get any proper reply but anyways.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.