Так, як багато хто говорив, я вважаю, що зв’язуватися з продавцями – це марна трата часу.
Можливо, деякі платіжні шлюзи все ще можуть бути корисними, але незрозуміло.
У мене є запит GDPR, який очікує на розгляд, до Worldline/PaymentIQ, куди я надіслав усі ідентифікатори транзакцій PaymentIQ з історії веб-переглядача, номери карток і попросив їх надати додаткову інформацію відповідно до GDPR.
Звичайна служба підтримки PaymentIQ закрила мене, щоб перевірити, чи може бути щось корисне із запиту GDPR. Це все ще очікує на розгляд, я встиг так далеко, тому вони попросили мене підтвердити мою особу. Якщо з цього вийде щось корисне, я поділюся цим тут. Можливо, збережіть ваші ідентифікатори транзакцій PaymentIQ у вашому браузері, якщо такі є.
У мене також є запит GDPR, який очікує на розгляд у Paydo, де мене також попросили ідентифікувати себе. Чесно кажучи, я навіть не знаю, чи є у мене там якісь платежі 🙂. Буде оновлювати, що б не сталося.
Yea, like many have said, I think it's a waste of time now to contact the merchants.
Possibly some of the payment gateways can still be useful, but unclear.
I have a pending GDPR request with Worldline/PaymentIQ, where I sent all the PaymentIQ transaction ID's from my browser history, my card numbers, and asked them for further information under GDPR.
The normal PaymentIQ support shut me down, will see if anything useful can come from the GDPR request. It's still pending, I made it so far so they asked me to verify my identity. If anything useful comes of it, I will share it here. Maybe save your PaymentIQ transaction ID's from your browser in case you have any.
I also have a pending GDPR request at Paydo where I also was asked to identify myself. To be fair though, I don't even know if I have any payments there 🙂. Will update whatever happens.
Автоматичний переклад.