4 дн. тому
Привіт! Щоразу, коли я намагався, щоб мій банк відхилив це, вони, здається, не дбали про вас
Hi, whenever I’ve tried that my bank declines it they don’t seem to care about thay
0
Привіт! Щоразу, коли я намагався, щоб мій банк відхилив це, вони, здається, не дбали про вас
Hi, whenever I’ve tried that my bank declines it they don’t seem to care about thay
Гаразд, у мене нічого не з’явилося, коли sumup отримував ту саму відповідь електронною поштою навіть після надсилання реквізитів, тоді банк відкликав платежі минулого місяця, і ці кошти було повернуто одразу
Ok I got no where with sumup kept getting the same email reply even after sending details then the bank did the chargebacks last month and this refunded right away
Банк сказав мені, що зв’яжеться з ними, хто здійснює платежі, але ваш банк справді повинен це робити, оскільки це легка перемога
The bank told me its sumup who do the payments contact them but your bank should really be doing them as its an easy win
Так, платіжний шлюз, ймовірно, сумований, але мені потрібно сказати банку, що я заплатив за послугу
Yeah the payment gateway is probably sumup but I need to tell the bank I paid for a service
Я завжди розповідаю їм, що трапилося, але деякі з них даються важко
I always tell them what happened but some are difficult
Привіт, хлопці, просто хотів надати трохи інформації про Skinsonly. Вони відомі як Skinsonly LTD для тих, хто не знає, і збираються розпуститися як компанія, тому банки повинні допомогти з поверненням платежів, якщо ви згадаєте про це
Hi guys just wanted to drop some information on Skinsonly. They are known as Skinsonly LTD for those who don’t know and are set to dissolve as a company so banks should be helping with chargebacks if u mention this
Revolut – це жарт, вони працюють разом з ними, оскільки вони займаються криптовалютами. Обслуговування клієнтів Santander одне з найгірших!
Revolut is a joke they work along with them as they deal in crypto Santander customer service is one of the worst !
Сантандер відмовив мені, я поскаржився, і вони погодилися зробити це під неправильним mcc.
Santander refused mine, I complained and they’ve agreed to do it under wrong mcc.
Тож, на щастя, мої банки не помилилися кодом MCC або не отримали товари
So lucky my banks don’t do either wrong MCC code or goods not received
Я міг би спробувати fos, мені пощастило, оскільки я раніше повідомляв свої банки про азартні ігри, але вони нічого не зробили, щоб допомогти, вони знають, що якщо я піду до fos, вони стануть на мою сторону. Чекаю відповіді з кредитки про dsserveltd і auri digital (skinczar)
Could try fos, I got lucky as I’ve informed my banks before about gambling and they didn’t do anything to help, they know if I go to the fos they will side with me. I’m waiting for a response from a credit card about dsserveltd and auri digital (skinczar)
Я щойно надіслав FOS, скільки часу зазвичай потрібно для відповіді?
I’ve just submitted to FOS how long do they usually take to reply?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.