шахти минуло 15 днів сьогодні, і я ще нічого не чув від свого банку, сподіваюся, це хороший знак, друже, просто надішліть електронні листи кільком іншим із шаблону на першій сторінці цього форуму, щоб поговорити про штрафи та перевірки кільком іншим подивіться, чи це спрацює для мене, зараз мої повернення платежів — це pixelium і finnart.io
mines been 15 days today and i haven't heard anything from my bank yet hopefully that's a good sign mate, just send emails to a few others from the template on the first page of this forum talking about fines and audits to a few others to see if that works for me, my chargeback's in process now are pixelium and finnart.io
Я сумніваюся, що Pixeleum надасть докази. Вони неправі. Вони не можуть надати вам зображення та квитанції (які я просив кілька разів), які, сподіваюся, підуть на мою користь. У мене більше тисячі для Pixeleum!
Я щойно спілкувався зі скаргами, і вони сказали, що можуть брати участь у змаганнях до останнього дня. Тож ви можете подумати, що все ясно, але тоді ви не отримаєте нічого ще 45 днів! Я дзвонив би в банк щотижня і просто запитував їх, хтось оскаржував? Якщо так, я просто хотів би достатньо часу, щоб зібрати всі свої докази разом 😁 у них не буде проблем
Pixeleum I doubt will provide evidence. They are in the wrong. They cannot provide you with the images and receipts (which I have asked for multiple times) which will go in my favour hopefully. I have over a grand for Pixeleum myself!
I have just spoke to complaints and they said they can contest up until the last day. So you might think you're clear but then you won't get nothing for another 45 days! I'd ring the bank weekly and just say to them, has anyone disputed? If so I would just like adequate time to gather all my evidence together 😁 they won't have an issue
Я б так сказав, друже! Найкраще поговорити зі співробітником банку. Згадайте, що вони запропонували вам 20%, ви хочете більше. Це показує, що вони беруть на себе відповідальність? Зверніться до банку та порадьтеся з ним
I'd say so mate! Best off speaking to the bank mate. Mention they have offered you 20%, you want more. This sort of shows they accept responsibility? Speak to the bank and advise with them
Не можу знайти жодних електронних листів, чи можете ви надіслати мені інформацію електронною поштою?
С
Cant find any emails, can you email me with the information please?
Sum41@hotmail.se
Гаразд, дякую, друже, справа в тому, що банк відхилив мою скаргу, надавши абсолютно смітну відповідь про те, що азартні ігри не покриваються, і сказав, що блоки не можуть зупинити код mcc, і лайно про те, що я не зв’язався з продавцем, я надіслав нескінченну кількість деталей про те, як я робив листа, ні має сенс говорити про те, що id уже надіслав їм, ніби вони навіть не дивилися на це, а хлопець, який цим займається, здається абсолютним дурнем, у нього неправильна транзакція суми менші, ніж я зібрав, і це було зроблено за кілька годин незадовго до кінцевого терміну, тому я повернув це все назад, скопіювавши в FOS з листом одиниць, які вони вже зібрали, тому це важко, просто зараз все ще чекаю на оновлення щодо вищий відсоток відшкодування із сайту, справа в тому, що це може працювати краще для мене, оскільки я отримую відшкодування від сайту, тоді, якщо FOS проголосує за мою користь, повне відшкодування, сплачене банком, і заднім числом, вони визнали, що моє блокування було
Ok thanks mate the thing is the bank rejected my complaint with a totally garbage reply about gambling not being covered and saying the blocks cannot stop the mcc code thing and crap about not contacting the merchant which i sent endless details of me doing the letter does not make sense going on about stuff id already sent them as if they had not even looked at it and the guy dealing with it seems like an absolute banger, it has the wrong transaction amounts less than i raised and it had been done in a few hours just before their deadline so ive bounced it all back copying in the FOS with a letter of ones they raised already so its a hard one just now still waiting on an update on a higher percent refund from the site, the thing is though it might work better for me as I get a refund from the site then if FOS votes in my favour a full refund paid by the bank and backdated interest they admitted my block was on
З того, що я знайшов, pixeleium і finnart — це абсолютно та сама компанія, у них той самий веб-сайт, лише різні назви, але макет абсолютно такий самий, і вони продають однакові речі NFT і крипто, я не думаю, що вони можуть оскаржувати, оскільки вони не можуть довести, що я щось у них купив .
from what i found pixeleium and finnart are the exact same company have the same website just different names but layout is exactly the same and they sell the same stuff NFT and crypto, i dont think they can dispute as they cant prove i bought anything from them.
Я також можу використати це, якщо у вас є щось, будь ласка, напишіть мені електронною поштою
I could also use this if you have anything please write me an email
Diese könnte ich auch gebrauchen falls du was hast schreib mir bitte eine email a.a.fdfd@protonmail.com
Ура, друже,
Ви також можете надіслати їх мені?
Cheers mate ,
can you also send them to me ?
mjoo93@outlook.com
Я не можу видати через конфіденційність. Але просто знайдіть Лідера quickbit-fomiline і всі інші його тіньові речі. Proff.se, Rocketreach.com допоможуть вам знайти інформацію, а також шведська телефонна книга.
I can't give out due to privacy. But just search the Leader of quickbit- fomiline and every of his others shady stuff up. Proff.se, Rocketreach.com will help you find information, aswell swedish telephonebook.
Я просто збираюся почекати та перевірити, чи це правильно
I am just going to wait and see if it is correct
Так, друже, я дізнався, що як тільки ти згадуєш азартні ігри чи казино, вони одразу відхиляють претензію, просто залишайся з неотриманими товарами та не згадуй про це, і вони без проблем видадуть повернення платежу
Yeah mate I’ve found out that as soon as you mention gambling or casino they reject the claim straight away , just stick with goods not received and don’t mention it and they will issue the chargeback with no problem
Щойно спілкувався з банком, вони в основному сказали, що оновлення ще немає, продавці ще не оскаржили, але це може піти 1 із 3 способів через 45 днів, вони не оскаржують, тоді я отримаю відшкодування. 2-й спосіб – вони надсилають докази, які будуть надіслані на мене оскаржити, або третє: вони надішлють такі переконливі докази, які банк не зміг захистити, тоді мій відкликаний платіж буде припинено тут же, і я нічого не отримаю.
Just spoke to the bank they have basically said no update yet merchants haven’t disputed yet but it can go 1 of 3 ways after 45 days they don’t dispute then I get the refund 2nd way is they send evidence which will be sent to me to dispute or 3rd will be they send such convincing evidence that the bank couldn’t defend then my chargeback will be ended there and then and I won’t receive nothing.
Гаразд, справа в тому, що вони зробили це минулого разу добре і знали, що це азартна гра! Я припускаю, що я міг би спробувати неотриманий товар, але не впевнений, що вони просто відхилять його
Ok the thing is they did it last time ok and knew it was gambling ! I suppose I could try goods not received but not sure if they would just reject it
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.