Вони сказали, що це 20%, мені здається приблизно 25%. Я повернувся, попросивши вищий відсоток, сказавши, що я впевнений, що банк відшкодує більше, якщо не все. Я також надіслав свою платіжну відомість, щоб показати, що я не можу дозволити собі втратити такі суми і що це чи повернув банк гроші для сплати боргів, я також надіслав мої дані gamstop і сеанси азартної терапії, побачимо, що вони повернуть, 50% було б пристойно, я бачив, як люди повертають все це
They said it was 20% it looks about 25% to me Ive went back asking for a higher percentage saying im confident the bank will recover more if not all I also sent my payslip to show I could not afford to lose such amounts and that it was money recovered by the bank to pay of debts ive also sent my gamstop details and gambling therapy sessions will see what they come back with 50% would be decent ive seen people getting it all back
Вони сказали, що це 20%, мені здається приблизно 25%. Я повернувся, попросивши вищий відсоток, сказавши, що я впевнений, що банк відшкодує більше, якщо не все. Я також надіслав свою платіжну відомість, щоб показати, що я не можу дозволити собі втратити такі суми і що це чи повернув банк гроші для сплати боргів, я також надіслав мої дані gamstop і сеанси азартної терапії, побачимо, що вони повернуть, 50% було б пристойно, я бачив, як люди повертають все це
They said it was 20% it looks about 25% to me Ive went back asking for a higher percentage saying im confident the bank will recover more if not all I also sent my payslip to show I could not afford to lose such amounts and that it was money recovered by the bank to pay of debts ive also sent my gamstop details and gambling therapy sessions will see what they come back with 50% would be decent ive seen people getting it all back
Ой, звучить правильно, друже, я вважаю, що я змусив їх поправитися, тепер друже побачить, як вони відреагують!
Yh sounds about right mate I reckon ive got them bang to rights now mate will see how they respond !
Будь ласка, допоможіть мені – буду вдячна за будь-яку пораду.
(Великобританія) - Я не можу знайти вказівки щодо дебетування Mastercard для неправильного MCC. Чи може хтось мені допомогти?
https://www.mastercard.us/content/dam/public/mastercardcom/na/global-site/documents/chargeback-guide.pdf
МОЯ СИТУАЦІЯ
Трансакції тривають понад 120 днів для Mastercard Chargebacj — все одно спробую спробувати повернення платежу. Будь-яка порада щодо найкращої тактики/підходу?)
Please help me - any advice appreciated.
(UK Based) - I can't find the Mastercard debit guidance for incorrect MCC can anyone help me?
https://www.mastercard.us/content/dam/public/mastercardcom/na/global-site/documents/chargeback-guide.pdf
MY SITUATION
Transactions are well over 120 days for Mastercard Chargebacj - going to try chargeback attempt anyway. Any advice for best tactic/approach?)
Вони сказали, що це 20%, мені здається приблизно 25%. Я повернувся, попросивши вищий відсоток, сказавши, що я впевнений, що банк відшкодує більше, якщо не все. Я також надіслав свою платіжну відомість, щоб показати, що я не можу дозволити собі втратити такі суми і що це чи повернув банк гроші для сплати боргів, я також надіслав мої дані gamstop і сеанси азартної терапії, побачимо, що вони повернуть, 50% було б пристойно, я бачив, як люди повертають все це
They said it was 20% it looks about 25% to me Ive went back asking for a higher percentage saying im confident the bank will recover more if not all I also sent my payslip to show I could not afford to lose such amounts and that it was money recovered by the bank to pay of debts ive also sent my gamstop details and gambling therapy sessions will see what they come back with 50% would be decent ive seen people getting it all back
Але вони відповідають вам зараз після перевірки trustpilot, я думаю?
Взяв би насправді гроші....
Краще з електронною пташкою в руці, ніж з 10 у лісі.
But they anwser you now since the trustpilot review i guess?
I would take the money actually....
Better with e bird in the hand then 10 in the woods.
Так, Гаррі, вони відповіли на мій відгук Trustpilot, вони видалили його, і я повернув його знову, але вони знають, що це неправильно, тому щось змінилося, без сумніву, можливо, їм порадили вжити заходів продавці платежів або щось спокусливо просто вжити це, як ви сказали, трохи грошей, які допоможуть, дякую за пораду, думаю, буде важко їх отримати
Yes Harry they answered my trustpilot review they got it removed and I put it back on again but they know its not right so something has changed no doubt maybe they have been advised to take action by the payment merchants or something it is tempting just to take it as you say its a bit of money right away that would help thanks for the advice I can imagine it will be a fight to get it
Гаразд, продовжуйте наполягати на них, я просто ніколи не здаюся
Ok keep pushing them I just never give up
Мій банк відхилив мої претензії та повідомив, що платіж не повертається за неправильний MCC
My bank has rejected my claims and told me there is no chargeback for incorrect MCC
Вибач, друже.
Але в 999 із 1000 випадків це є результатом для людей тут, на форумі.
Для мене також.
Я думаю, що у вас набагато більше шансів піти і в казино, і до фальшивого продавця.
Коли ви надсилаєте електронний лист продавцю, ЗАВЖДИ CC ФБР, уряд, омбудсмен тощо.
Також пишіть на пошту, що це прання грошей, а також шахрайство
Sorry mate.
But in 999 of 1000 cases that is the outcome for people here on forum.
For me as well.
I think you have far better chance to go both to casino and to the fake merchant.
When you send email to the merchant - ALWAYS CC FBI, Govermant, ombudsman, and so on.
Also write in the mail that it is money laundrie, fraud aso
Як тільки вони дізналися, що це буде в онлайн-казино, вони відразу ж відхилили його
As soon as they knew that it was going to an online casino they rejected it straight away
Який банк був твій? Через блокування азартних ігор мені сказали, що це класифікується як введення в оману через неправильні коди MCc
What bank was yours? I’ve been told because of gambling blocks it’s classed as misrepresentation due to the wrong MCc codes
Старлінгова банка . Я подав їм скаргу. З ними це був скоріше допит, ніж вони відмовилися від нього після тижня запитань туди-сюди.
Starling bank . I have raised a complaint with them . It was more of an interrogation with them then they rejected it after a week of back and forth questions .
Привіт, Поле, я маю ідею: якщо ви скаржитесь на Kinghills у свій банк, чи не могли б ви не показувати їм отриманий електронний лист, у якому було готово відшкодувати частину вашого збитку, безсумнівно, це надасть доказ того, що ваша претензія є законною і що казино само знає, що вона в неправильно Не багато казино взагалі пропонують відшкодування, незалежно від обставин, тому якщо вам щось запропонують, це свідчить про те, що у вас їх понад бочку
Hi Paul just an idea if your complaining about Kinghills to your bank can you not show them the email you received where there prepared to refund part of your loss surely this will provide evidence that your claim is legitimate and that the casino it self knows its in the wrong not many casinos offer refunds at all regardless of circumstance so to be offered something shows you have them over a barrel
Привіт, Крейгу, добре, я також хвилююся, але якщо ви покажете їм електронний лист, вони можуть не стягнути відкликання, оскільки продавець співпрацює? чи я помиляюся, я не впевнений, що краще почекати і подивитися, з чим повернуться kinghills першими? Справа в тому, що я надсилав інші докази в банк, але вони ще навіть не передали справу, тому не розглядали її, вони надіслали це оновлення сьогодні, щоб зберегти їхню правоту через закони
Hi Craig ok I would also worry though if you show them the email they may not raise the chargebacks as the merchant is co-operating ? am I wrong I am not sure might be best to wait and see what kinghills come back with first ? the thing is as well I have been sending other evidence to the bank but they have not even allocated the case yet so not looked at it they obv sent that update today to keep them right due to laws
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.