11 міс. тому
Репторе, ти можеш зв’язатися зі мною за адресою owen40060@gmail.com , я буду радий поспілкуватися з вами далі!
Raptor, you can reach me at owen40060@gmail.com, I'll be happy to speak too you further!
Репторе, ти можеш зв’язатися зі мною за адресою owen40060@gmail.com , я буду радий поспілкуватися з вами далі!
Raptor, you can reach me at owen40060@gmail.com, I'll be happy to speak too you further!
Привіт, Овен, я борюся саме з цією проблемою під час відновлення своєї залежності на початку грудня.
Я опублікував цю скаргу щодо Flappy Casino, де мені вдалося внести депозит 7 грудня, незважаючи на використання ігрових блоків, але я також виявив, що всі казино Starscream LTD використовують той самий тип налаштувань фіктивної компанії, що й постачальники платежів, що змусило мене внести ще ~11000 DKK без жодної сітки безпеки.
Вплив цих практик на вразливих людей, як я, є значним, і вкрай важливо знайти способи впоратися з такою оманливою тактикою та припинити її. Я готовий обговорити це далі та поділитися досвідом. Якщо вам потрібні якісь конкретні деталі чи інформація, дайте мені знати.
Hi Oven, I am struggling with this exact problem during a relpase of my addiction in early december.
I posted this complaint about Flappy Casino, where I managed to deposit the 7th of December, depsite using gambling blocks , but I also discovered that all Starscream LTD casinos uses the same type of shell company setup as payment providers, making me deposit another ~11000 DKK without any safety net.
The impact of these practices on vulnerable individuals like myself is significant, and it's crucial to find ways to address and stop these deceptive tactics. I'm open to discussing this further and sharing more insights into my experiences. If there are any specific details or information you would like, please let me know.
Я вважаю це досить цікавим читанням від постачальника платіжних послуг:
https://www.linkedin.com/pulse/merchant-category-codemcc-miscoding-paystudioo/
«Незважаючи на те, що неправильне кодування є рідкісним явищем, продавець може бути закодований як торговець з низьким рівнем ризику, навіть якщо він потрапляє в категорію високого ризику. Таке неправильне кодування часто робиться випадково банком-еквайром. Торговці, з іншого боку, ніколи не повинні намагатися змусити банки неправильно кодувати свої транзакції, щоб отримати нижчі обмінні курси. Навіть якщо продавець бере участь у транзакціях із високим ризиком, якщо банк вважає його торговцем із низьким рівнем ризику, він може підлягати меншому моніторингу через Цих продавців називають «відмивачами транзакцій».
Якщо такий тип помилки кодування буде виявлено під час аудиту, можуть бути застосовані штрафи від 1000 до 10 000 доларів США за транзакцію. Тоді як платіжний процесор, швидше за все, зіткнеться з серйозними штрафами. Якщо хтось підозрює, що його MCC було неправильно закодовано, він повинен одразу зв’язатися зі своїм платіжним процесором і подати запит на документальне виправлення».
I find this a quite interesting read from a payment service provider:
https://www.linkedin.com/pulse/merchant-category-codemcc-miscoding-paystudioo/
"Despite the fact that miscoding is uncommon, a merchant may be coded as a low-risk merchant even if it falls into the high-risk category. This miscoding is frequently done by accident by the acquiring bank. Merchants, on the other hand, should never try to trick banks into miscoding their transactions in order to obtain lower exchange rates. Even though a merchant is engaging in high-risk transactions, if the bank considers it a low-risk merchant, it may be subject to less monitoring owing to miscoding. These merchants are referred to as "transaction launderers".
If such a type of coding error is uncovered during an audit, penalties of $1,000 to $10,000 per transaction may be applied. While a payment processor is more likely to face severe penalties. If one suspects that their MCCs have been miscoded, they should contact their payment processor right once and request a documented rectification."
Я впевнений, що ви впізнаєте деякі з них!
I am sure you will recognise some of these!
Ось трохи від мене
Here is some from me
У своєму списку ви пишете (повне відшкодування), чи це було через згадане казино, банк чи ці продавці?
Дякую за будь-яке розуміння.
In your list you write (full refund) , was that through the casino in question, the bank, or these merchants?
Thankful for any insight.
Я писав казино та компаніям, одна Webops повернула значну суму, решта були не такими значними, але все ж відшкодування, або часткове повернення. Я знайшов цю відповідь від Companies House цікавою:
Companies House не може підтвердити легітимність будь-якої компанії, яка вказана в нашому реєстрі.
Ми проводимо основні перевірки, щоб переконатися, що надіслані нам документи були повністю заповнені та підписані, але ми не маємо законних повноважень або можливостей перевірити точність інформації, яку нам надсилають корпоративні організації.
Ми приймаємо всю інформацію, яку такі організації добросовісно надають нам, і публікуємо її.
Той факт, що інформацію було оприлюднено, не означає, що Companies House перевірила або підтвердила її будь-яким чином.
Якщо з вашого банківського рахунку зняли гроші без вашої згоди, я б порадив вам звернутися до відділу боротьби з шахрайством у вашому банку або звернутися до поліції.
I wrote to the casinos and the companies, the Webops one paid back a substantial amount, the rest were not as significant but nevertheless a refund, or partial refund. I found this interesting my reply from Companies House:
Companies House is unable to confirm the legitimacy of any companies that appear on our register.
We carry out basic checks to make sure that the documents delivered to us have been fully completed and signed, but we do not have the statutory power or capability to verify the accuracy of the information that corporate entities send to us.
We accept all information that such entities deliver to us in good faith and place it on the public record.
The fact that the information has been placed on the public record should not be taken to indicate that Companies House has verified or validated it in any way.
If you have had money taken from your bank account without your consent, I would advise you contact the fraud department at your bank or contact the police.
Я бачу, що ми ділимося "Mydelivery" у списку. Я погуглив деякі з ваших продавців і знайшов це цікаве щодо "IBOXBANK" у вашому списку
https://igamingbusiness.com/legal-compliance/ukraine-regulator-supreme-court-case-bank/
«Схема передбачала використання неліцензійних пропозицій онлайн-казино та ставок на спорт, які були налаштовані для прийому платежів за допомогою «неправильного кодування» та банківських переказів. Неправильне кодування відноситься до практики введення неправильних даних категорії під час введення платежу, щоб навмисно приховати джерело джерела кошти».
I can see we share "Mydelivery" in the list. I googled some of your merchants and found this interesting regarding "IBOXBANK" in your list
https://igamingbusiness.com/legal-compliance/ukraine-regulator-supreme-court-case-bank/
"The scheme involved the use of unlicensed online casino and sports betting offerings that were set up to accept payments using "miscoding" and bank transfers. Miscoding refers to the practice of entering incorrect category details when inputting the payment to deliberately obscure the source of the funds. "
https://infracharmtechnologies.com/
Я помітив, що у мене є кілька компаній із дуже схожими веб-сайтами. Вони розташовані в Нігерії/Лагосі та, здається, пропонують певні послуги телефонного ефіру, але інше питання, чи вони справді законні компанії…
Однак я не отримав жодної відповіді від жодного з них, тому було здивовано побачити, що вам справді повернули кошти (вітаю!)
https://infracharmtechnologies.com/
I noticed that I have a few companies with very similar websites. They are based in Nigeria/Lagos and seem to offer some kind of phone airtime services, but if they actually are legit companies is another question…
I haven’t got any replies from any of them though, so was surprisers to see you actually got a refund (congrats!)
Betnow.eu повернув мені гроші
Відповідно до нашої розмови, ми зробимо відповідні відшкодування як виняток. Усі 3 транзакції, що повертаються до головної картки, закінчуються цифрами -****. Загальна сума становить 100,00 доларів США, максимальний термін 15 робочих днів.
infracharm Technolog (повне відшкодування)
Chitex Ltd (повне відшкодування)
Betnow.eu refunded me
As per our conversation, we will do the respective refunds as an exception. All 3 transactions going back to the master card ending in -**** Total $100.00 maximum time frame 15 business days.
infracharm Technolog (full refund)
Chitex Ltd (full refund)
Betnow.eu повернув мені гроші
Я надіслав їм жорстко сформульований електронний лист із деталями транзакції, як показано нижче, звичайно, ідентифікатор депозиту, який я приховав!
Деталі транзакції
Ідентифікатор депозиту: ******66
Дата транзакції: 10.12.2023 20:45:07 ET
Оброблена сума: 20 доларів США
Ваша транзакція відображатиметься у вашій виписці як: INFRACHARM TECHNOLOG
Деталі транзакції
Ідентифікатор депозиту: ******22
Дата трансакції: 10.12.2023 21:21:22 ET
Оброблена сума: 30 доларів США
Ваша трансакція відображатиметься у вашій виписці як: CHITEX LTD
Деталі транзакції
Ідентифікатор депозиту: ******15
Дата трансакції: 10.12.2023 21:46:40 ET
Оброблена сума: 49,99 доларів США
Ваша трансакція відображатиметься у вашій виписці як: CHITEX LTD
Відповідно до нашої розмови, ми зробимо відповідні відшкодування як виняток. Усі 3 транзакції, що повертаються до головної картки, закінчуються цифрами -****. Загальна сума становить 100,00 доларів США, максимальний термін 15 робочих днів.
infracharm Technolog (повне відшкодування)
Chitex Ltd (повне відшкодування)
Betnow.eu refunded me
I sent them a strongly worded email with the transaction details as below, obvs Deposit ID i have hidden!
Transaction Details
Deposit Id: ******66
Date of transaction: 12/10/2023 20:45:07 ET
Amount Processed: 20 USD
Your transaction will appear on your statement as: INFRACHARM TECHNOLOG
Transaction Details
Deposit Id: ******22
Date of transaction: 12/10/2023 21:21:22 ET
Amount Processed: 30 USD
Your transaction will appear on your statement as: CHITEX LTD
Transaction Details
Deposit Id: ******15
Date of transaction: 12/10/2023 21:46:40 ET
Amount Processed: 49.99 USD
Your transaction will appear on your statement as: CHITEX LTD
As per our conversation, we will do the respective refunds as an exception. All 3 transactions going back to the master card ending in -**** Total $100.00 maximum time frame 15 business days.
infracharm Technolog (full refund)
Chitex Ltd (full refund)
Дякую, що поділились. Запитання: у випадках, коли ви отримали відшкодування, чи завжди це було від казино чи були випадки, коли компанія в банківській виписці давала відшкодування?
Мені цікаво, як сформулювати скарги. Я маю на увазі, що вони, швидше за все, зійдуть із рук, просто проігнорувавши - як особа, я не можу нічим погрожувати, наскільки мені відомо, тому я припускаю, що це здебільшого залежить від доброї волі казино, якщо вони турбуються/запропонують відшкодування ?
Thanks for sharing. A question - in cases where you have got a refund - has it always been from the casino or has there been cases where the company in the bank statement have given the refund?
What I’m kind of curious about is how to phrase the complaints. I mean, they will most likely get away with it by just ignoring - as an individual, I cant really threaten with anything as far as I know, so I guess its mostly up to the goodwill of the casino If they care/offer a refund?
Я вважаю, що всі, кого торкнеться ця проблема, повинні повідомити про це через емітента своєї картки/банк і чинити тиск на них, щоб передати це питання Mastercard/Visa. Це потрібно припинити; це виходить за рамки простого відшкодування.
Посилаючись на це посилання , є розділ 8.7.2 про сповіщення Mastercard:
«Якщо Емітент має підстави вважати, що повідомлення First Presentment/1240 може містити неповний, недійсний або невідповідний MCC, Емітент може повідомити Корпорацію електронним повідомленням на...»
Здається, посилання надає версію, пов’язану з Бразилією, оскільки я читав далі про штрафні збори, але я думаю, що він застосовний у всьому світі. Я впевнений, що Mastercard зацікавлена у боротьбі з такою злочинною діяльністю.
Я використав Mastercard як приклад, оскільки це та картка, за допомогою якої я зробив депозит.
I believe that everyone affected by this issue should report it through their card issuer/bank and put pressure on them to escalate this to Mastercard/Visa. This needs to be stopped; it goes beyond mere refunds.
Referring to this link, there's a section 8.7.2 about notifying Mastercard:
'If an Issuer has reason to believe that a First Presentment/1240 message may contain an Incomplete, Invalid, or Inappropriate MCC, the Issuer may notify the Corporation by e-mail message to...'
It seems the link provides a version related to Brazil, as I read further about penalty fees, but I think it appears applicable globally. I'm certain that Mastercard is interested in addressing such criminal activities.
I used Mastercard as an example since that's the card I deposited with.
Mastercard не хвилюється, я намагався зв’язатися з ними, але вони скеровують вас назад до емітента картки. Що ви отримали від Mastercard?
Mastercard are not worried, I have tried to contact them but they refer you back to the card issuer. What have you had from Mastercard?
привіт всім
Трохи із запізненням у цій темі, але виникли ті самі проблеми з кількома транзакціями на моїй картці від багатьох різних компаній, які потім були перераховані в казино.
Комусь пощастило повернути гроші?
Hey all,
A bit late to this thread but have got the same issues multiple transactions on my card from lots of different companies that were then deposited to a casino.
Did anyone have any luck with getting their money back?
Мені повернули частину коштів, звернувшись безпосередньо до торговців, допомогли цій парі, яка проживала у Великобританії. Для інших важко знайти контактну інформацію, а інші не відповідають, запитав мій банк, щоб перевірити.
I got some funds back from reaching out to the merchants directly, helped that a couple where UK based. Others hard to find contact details for and others not replying, raised with my bank to look into.
Це божевілля, як їм дозволили це уникнути. Я почав це робити, більшість просто не відповідають на електронні листи. І багато з них з Африки, УзБ і т. д., тому трохи складніше знайти.
It's crazy how they are allowed to get away with it. I have started doing that, the majority just don't reply to emails. And a lot of them are from Africa, UZB etc.. so a bit more tricky to find.
Так, вантажі також з Узбекистану.
У мене було три торгові відрахування. Перевірив їхні сайти все тієї ж компанії, що розміщує коди ігрових ваучерів тощо.
https://gameplayer.store/shop
https://gamingsolutions.store/
https://www.playingstar.store/
Я маю на увазі, принаймні вони намагалися бути розумними після того, як я почав надсилати їм електронні листи, вони продавали старі ігри приблизно за 400 доларів тощо, а тепер вони змінили суми на відповідні платежі, щоб виглядати законними, це спосіб, у який вони маскують коди транзакцій, щоб вони не відображалися як азартні ігри, щоб ваш банк не заблокував їх. Полювання на гравців GameStop
Yeah loads from Uzbekistan also.
I had three merchants deductions. Checked their sites all the same company hosting game voucher codes etc..
https://gameplayer.store/shop
https://gamingsolutions.store/
https://www.playingstar.store/
I mean at least they tried to be clever after I started emailing them, they were selling old games for like 400 dollars etc and now they have changed the amounts to suitable payments to look legit, it's the way they mask the transaction codes to not appear as gambling so your bank doesn't block it. Preying on GameStop players
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.