Я думаю, що омбудсмен змушує ці банки справді щось робити, річ у поверненні платежу, а потім, якщо ми втратимо відкликаний платіж, тому що вони сформулювали якусь брехню про те, що ми дійсно отримали товари/послуги, тоді нам доведеться взяти це на підборіддя, незважаючи на те, що ми знаємо, що це шахрайство.
Але те, що навіть не відкликають платежі, — це жарт, і це те, що омбудсмен фактично сказав щодо цих рішень, добре те, що якщо вони не виконають відкликання платежу, а омбудсмен каже, що ви повинні були це зробити, тоді банки змушені платити з власних кишеню, яка незабаром повинна змусити їх змінити свої дії.
Успіхів, друже, якщо я досягну успіху з Чейзом, я не проти, щоб ти використав мою справу як приклад і надіслав Старлінгу.
Також чекаю на кредитні картки, тому ще раз, якщо ви хочете поділитися номерами справ зі Старлінг, якщо я виграю, я не проти. Це будуть кредитні картки Visa та дебетові картки Mastercard, тому суперечки все одно будуть їхніми посиланнями
I think the ombudsman is making these banks actually do something, thing is chargeback and then if we lose the chargeback because they formulate some lies that we did get goods/ services then we have to take that on the chin despite us knowing it’s fraud.
But to not even chargeback is a joke and that’s what the ombudsman has effectively said on these decisions, the good thing is if they don’t do the chargeback and ombudsman says you should have then the banks are being forced to pay out of their own pocket that should soon make them change their actions.
Good luck mate, if I am successful with Chase then I don’t mind you using my case as an example to send to Starling.
Waiting on credit cards as well so again if you want to share the case numbers to Starling if I am successful then I don’t mind. These would be Visa credit card and Mastercard debit so the disputes would be their references anyway
Автоматичний переклад.