Блискуче!!
Я щойно зв’язався з ними сам і починаю. Омбудсмен погодився з тим, що той, хто витрачає 1300 фунтів стерлінгів на електронні книги за тиждень, повинен був отримати це. Тим більше, що я неодноразово звертався до банку.
Бережіть себе, Павле, тікай, поки можеш!
Brilliant!!
I have just contacted them myself and am getting the ball rolling. The ombudsman agreed that who spends £1300 on ebooks in a week, it should have been picked up on. Especially as I have contacted the bank multiple times.
You take care now Paul, run while you can!
Це смішно, що воно має навіть дійти до такого етапу! Сподіваюся, незабаром ви отримаєте гроші
It's ridiculous that it has to even get to that stage! I hope you get it refunded soon
Вони нададуть підроблені квитанції, оскільки ваша картка буде використана в блокчейні для внесення депозиту в казино. Потім вони маніпулюють цим, щоб виглядати так, ніби ви придбали цифрове мистецтво.
They will provide fake receipts yes as your card will have been used on the blockchain, to deposit into the casino. They then manipulate this into looking like you have purchased digital art.
Дійсно. Вони створюють враження, ніби ви її придбали, тому що ваша картка використовувалася в блокчейні. Але у вас немає квитанцій. Те, що можна поставити під сумнів
Indeed. They make it look like you have purchased it because your card has been used on the blockchain. You have no receipts though. Something that can be questioned
Отже, ви не сказали їм, що це для азартних ігор?
So u didnt Tell them that it was for Gambling?
Так, я знаю, справа в тому, що я відчуваю полегшення, але також і наляканий, оскільки зараз багато грошей, але я навчився на своїх помилках, у мене було стільки відмов. Так, 100% банки це роблять, а не захищають і не діють в інтересах клієнтів Я впевнений, що ви отримаєте відшкодування зараз!
Yes I know the thing is I do feel relieved but scared as well with a lot of money now but I have learned from my mistakes ive had so many let offs yes 100% the banks are at it and not protecting or acting in the customer interests Im sure you will get a refund now !
Я сказав омбудсмену, що так. Але я маю комунікацію з кожним торговцем. У мене є зв’язок із банком, який також стверджує, що я поганий гравець.
Мені повернули багато грошей. Але ті, хто отримав від мене найбільше грошей і все одно не співпрацювали, мені не пощастило. То чому б не пройти через омбудсмена і хоча б не спробувати.
I told the ombudsman it was. But I have communication with each merchant. I have communication with the bank also pleading that I'm a problem gambler.
I've had a lot of money back. But the ones that had the most money off of me, and haven't been cooperative anyway I've had no luck. So why not go through the ombudsman and at least try.
Я знаю, що наступного разу Нейтан мені покінчить! Справа в тому, що ми ніколи не виграємо його підроблені ігри та сайти, і вони не виплачуються, якщо ви отримуєте великий виграш, коли я зрозумів, що моє серце запало, що я так багато вклав у це, щоб це сталося, я зрозумів, що мене ошукали !😳
I know Nathan next time im done for ! the thing is we would never win its fake games and sites and they do not pay out if you hit a big win when I realised that my heart sunk that I had ploughed so much in to it for that to happen I realised I had been scammed !😳
Добре, дякую. Я отримав від них відповідь, що мені потрібна остаточна відповідь. Чи варто мені просто надіслати їм відхилення Revolut, яке вони не приймають, щоб розпочати повернення платежу. @paulmcewan05 чи отримали відшкодування за ці операції на Revolut?
Alright thank you. I got a response from them that i need a final response from them. Should i just send them the Revolut decline that they dont accept to start a chargeback. @paulmcewan05 were These transactions on Revolut u got refunded?
Привіт, друже, не Revolut, я думаю, що їх важко виростити, наскільки я пам’ятаю
Hi mate not Revolut I think they make it hard to raise them as far as I recall
Жах, мій банк також блокує криптовалютні транзакції, тому я сподіваюся, що це піде на мою користь
Awful, my bank blocks crypto transactions too, so I'm hoping that works in my favour
Так, я знаю, справа в тому, що я відчуваю полегшення, але також і наляканий, оскільки зараз багато грошей, але я навчився на своїх помилках, у мене було стільки відмов. Так, 100% банки це роблять, а не захищають і не діють в інтересах клієнтів Я впевнений, що ви отримаєте відшкодування зараз!
Yes I know the thing is I do feel relieved but scared as well with a lot of money now but I have learned from my mistakes ive had so many let offs yes 100% the banks are at it and not protecting or acting in the customer interests Im sure you will get a refund now !
Сподіваюся, друже. Я був би радий повернути велику частину, це значно більше 5000 фунтів стерлінгів для постачальників, з якими я оскаржую, і я б із задоволенням погодився на відсоток. Чесно кажучи, я не знаю, скільки триває період повернення коштів.
I hope so mate. I'd be happy with a big chunk back it's well over £5000 for the vendors I am disputing and I'd happily settle for a percentage. I don't know how long the chargeback period is to be honest.
Я отримав приблизно 150 тисяч депозитів на csgoroll.com через Revolut. Чи варто мені також спробувати звернутися до омбудсмена для цього? Вони в Кіперні
I got like 150k of deposits on csgoroll.com through Revolut. Should i also try contact the Ombudsman for that ? They are in Cypern
Я не на 100% мій друг. Я не знаю правил і положень, тому сам з ними спілкувався🙂
I'm not 100% my friend. I don't know the rules and regulations that's why I spoke to them myself🙂
Я б зв’язався з компанією, вашим банком та омбудсменом і просто запустив усе
I would contact the company, your bank and the ombudsman and just get it all going
вже намагався зв'язатися з компанією-> немає відповіді
вже намагався підвищити повернення коштів, кинути Revolut-> вони не приймають повернення коштів, як на інших сайтах азартних ігор тощо.
чи варто мені звертатися до омбудсмена в моїй країні чи до омбудсмена у Великобританії, тому що Revolut знаходиться у Великій Британії.
мій останній шанс — звернутися до омбудсмена. Найбільше я втратив на csgoroll
already tried to contact the Company-> no answer
already tried to raise chargeback throw Revolut-> they dont accept the chargeback as on the other gambling sites etc.
should i contact the Ombudsman in my Country or the Ombudsman in GB, cause Revolut is in GB.
my last Chance would be to contact the Ombudsman. I lost the most on csgoroll
Я думаю, вам слід звернутися до фінансового органу вашої країни
I think you have to contact the financial authority in your country
Я впевнений, що за 180 днів я зібрав трохи більше, хоча мені повернули 32 000 фунтів стерлінгів і 2 000 фунтів стерлінгів очікують на розгляд, тож сума справді змінить життя
Its 180 days I got some raised more that im sure though I have got £32000 back and £2000 pending so life changing amount really
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.