3 міс. тому
Чи сказали ви своїй кредитній картці, що використовували її для азартних ігор?
Have you told your credit card you used it for gambling?
0
Чи сказали ви своїй кредитній картці, що використовували її для азартних ігор?
Have you told your credit card you used it for gambling?
Я до них ще не звертався. Збирався на завтра. Не знаю на 100%, що сказати, але не думаю, що потрібно брехати? Скажімо, я робив покупки в казино Doe Joy, а не ворогував усім цим дивним іменам, які з’являються в моїй виписці. Чи можу я повернутися на рік назад за всі гроші, які я там витратив?
I haven't reached out to them yet. Was going to tomorrow. Not 100% sure what to say but I don't think I have to lie? Say I made the purchases doe joy casino and not foe all these whacko names showing up on my statement. Can I go back like a year for all of the money I've spent there ?
Привіт! Чи можете ви назвати своє ім’я користувача на Discord? Можливо, я зможу вам допомогти, якщо Mastercard розглядатиме ваш випадок так само, як і мій.
Я отримав повне відшкодування, а транзакції були з 2023 року. Причина в тому, що Mass toyin ltd використовує власний платіжний шлюз Mastercard (mpg). Тож це працюватиме лише для цього конкретного продавця
Hi! Could you give you your user name on discord? I might be able to help you if mastercard will treat your case the same way as mine.
I got a full refund and the transactions were from 2023. The reason is that Mass toyin ltd uses mastercards own payment gateway (mpgs). So this will only work for this specific merchant
Дайте мені також знати, будь ласка, оскільки я зателефоную до Mastercard завтра. У мене, ймовірно, 10 тисяч лише цього року, я хочу повернутися з казино joy, не кажучи вже про минулий yesr!
Let me.know too plz as I am calling mastercard tomorrow. I have probably 10k just this year alone I want back from joy casino let alone last yesr !
Хочете розповісти нам, як ви це зробили?
Care to tell us how you went about it?
Vill du berätta hur du gick tillväga?
Ви можете додати мене на дискорд:
larry_85
You can add me on discord:
larry_85
Du kan adda mig på discord:
larry_85
По-перше, ігровим сайтам більше не дозволяється використовувати кредитні картки для транзакцій азартних ігор. Це був новий закон, прийнятий. Я не впевнений, коли він з’явився, але він точно діє, оскільки я лише нещодавно читав про це на веб-сайті ukgc. Оскільки кредитні картки є формою кредиту. Просто Google. Отже, подивіться, ці сайти, які приймають платежі кредитними картками, порушують fcs. Тож знайдіть інформацію та поверніться до них із нею та попросіть їх повернути кошти. Зокрема, я зіткнувся з цією жартом про сайт і мені вдалося отримати відшкодування після того, як погрожував викрити їх національним газетам у шахрайстві. Невдовзі вони повернули мені гроші. Тоді зверніться до постачальника кредитної картки, до речі, не звертайте уваги на гравців, він не може вам допомогти.
Firstly gaming sites are not allowed to except credit cards any longer for gambling transactions this was a new law passed I am not sure when this came in but it definitely is active as I was only reading about it the other day on the ukgc website. As credit cards are a form of credit. Just Google. So look this up these sites who are taking credit card payments are in breach of the fcs. So find the info and go back to them with the info and ask them to refund expecially betway I have had run ins with this joke of a site and managed to get refunded after threatening to expose them to national newspapers for fraudulent activity. They soon gave me my funds back. Then contact your credit card provider by the way ignore gaminglars he can't help you.
Я вважаю, що гральна компанія, яка порушує та не поважає місцеві закони, наплює на їх дотримання.
Крім того, в азартних іграх компаніях буде відомо про те, як вимагати відшкодування. У якийсь момент вони звикнуть до цього. Тоді грошей більше не буде. Більшість людей, які запитували виплати від elegro and co. отримали результат: немає грошей!
I think a gambling company that violates and disrespects local laws doesn't give a damn about compliance.
Furthermore, word will get around at the gambling companies about how to request a refund. At some point, they will be used to it. Then there will be no more money. The majority of people who have requested payments from elegro and co. have been presented with the result: no money!
Ich denke ein Glücksspielunternehmen welches lokale Gesetze verletzt und nicht Respektiert, gibt einen scheiß auf Compliance.
Ferner wird es sich rumsprechen bei den Glücksspielunternehmen wie Sie die Erstattung beantragen. Da ist man irgendwann darauf eingestellt. Dann gibt es kein Geld mehr. Die Masse die hier Zahlungen beantragt hat bei elegro und co. hat das Ergebnis präsentiert bekommen: kein Geld!
І ви повні сенсу, ви просто ще один шахрай, який націлений на вразливих людей. У ситуаціях, які відчайдушно хочуть повернути кошти Are you delulu? Ви справді вважаєте, що 1 допис, який ви, ймовірно, написали самі, для підтвердження вашого показника успіху, зробить мені послугу? Люди знають, що тут існує процедура комісії, яка допомагає БЕЗКОШТОВНО, а також ADR, коли клієнт і казино приходять на глухий замок. Люди повинні поговорити з банками щодо шахрайських торговців MISCODING тощо, їм не потрібен такий посередник, як ви. Наживаючись на народному горі тепер одні.
And your full of Bull your just another scammer targeting vulnerable people. In situations who are desperate to get funds back Are you delulu? Do you really think 1 post that you most probably have wrote yourself accounts for validation of your success rate do me a favour.People do know on here there is a comaints procedure that help FREE of charge and also ADR once the customer and casino have come to dead lock. People need to speak with banks for fraudulent MISCODING Merchants ect they don't need a middle man like you. Profiting of people's misery now do one.
Лол, ти просто шахрай. Ви багато говорите, але не маєте доказів. Ви навіть не можете пояснити, як ви отримаєте відшкодування. Отже, цілком секретно. Така сумна людина, намагаючись обдурити інших, ти такий же поганий, як і казино.
Lol, you are just a scammer. You speak a lot but have 0 proof. You can't even explain how you would get the refunds. So top secret. Such a sad person, trying to scam others, you're just as bad as the casinos.
Ми видалили всі публікації цього користувача з міркувань безпеки інших користувачів. Ми не впевнені, що це була безпечна та актуальна пропозиція.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
І які ваші гонорари? У вас немає гарантії, що ви можете отримати кошти гравців. Ви стягуєте комісію наперед. Якби ви дійсно хотіли допомогти людям, ви б відкрито ділилися своїми знаннями тут.
And what's your fees? You have no gaurentee that you can retrieve players funds. Do you charge fees upfront. If you really wanted to help people you would be sharing your knowledge on here openly.
Ми видалили всі публікації цього користувача з міркувань безпеки інших користувачів. Ми не впевнені, що це була безпечна та актуальна пропозиція.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
звичайно. Щоб було зрозуміло, мені повернули кошти через те, що продавець використовував mpg, який є власним платіжним шлюзом Mastercard. Отже, вони порушили власні правила. цей метод працюватиме лише для кількох продавців.
Sure. Just to be clear though, the reason I got refunded was that the merchant used mpgs which is mastercards own payment gateway. So they have violated their own rules. this method will only work for a few number of merchants.
Як ви знаєте, хто використовував mpg? Я надіслав електронний лист Mastercard, але не отримав відповіді. Як ти продовжиш?
How do you know who used mpgs? I have emailed Mastercard but have not received a response. How do you proceed?
Hur vet man vilka som använt sig utav mpgs? Jag har mejlat Mastercard men inte fått någon återkoppling. Hur går man tillväga?
MasterCard спілкується лише з банками, а не з власником картки. Навіть якщо ви можете отримати відповідь від MasterCard, це буде копіювати та вставляти повідомлення. Там написано, що потрібно звернутися в банк. Проблема в тому, що банку бракує підготовлених кадрів. Або бажання боротися з цим.
MasterCard only communicates with banks, not with the cardholder. Even if you can get a response from MasterCard, it is a copy and paste message. It says that you should contact the bank. The problem is that the bank lacks trained staff. Or the will to fight this.
MasterCard kommuniziert nur mit Banken, jedoch nicht mit dem Karteninhaber. Auch wenn man MasterCard Mal eine Antwort entlocken kann, ist es eine Copy and Paste Nachricht. Sie sagt aus, dass man die Bank kontaktieren soll. Es hapert ab geschulten Personal bei der Bank. Oder auch um den Willen dies schieße zu bekämpfen.
Хтось має досвід роботи з Noda/Nauda pay? Вони повертають гроші? Я все ще сортую багато транзакцій, і, здається, вони здійснюються через кілька банківських переказів. Я знаю, що банківські перекази складніші, але якщо хтось досяг успіху, було б чудово знати, що було сказано тощо. Дякую, хлопці!
Does anyone have any experience with Noda/Nauda pay? Do they refund? I'm still sorting alot of transactions out and they seem to be on a few bank transfers. I know bank transfers are more difficult but if anybody has had any success it would be great to know what was said etc. Thanks guys!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.