ФорумОбговорення скаргVulkan Vegas заблокував мій обліковий запис

Vulkan Vegas заблокував мій обліковий запис

1 рік тому від Yennifer
|
4822 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
1 рік тому

Привіт, моя скарга стосується Vulkan Vegas, який заблокував мій обліковий запис, коли я перевіряв можливість зняти свої гроші, і я надіслав електронний лист, але не отримав жодної інформації. Я розпочав процедури перевірки в середу, 4 жовтня цього року, і сьогодні я перевірив обліковий запис, і він виявився заблокованим

Автоматичний переклад.
Yennifer
1 рік тому

Ну что тут скажешь ситуация очень не приятная, мы игроки вообще никак не защищены,казино вообще делают что в голову придёт

Желаю вам удачного разрешения вашего вопроса🤗

Yennifer
1 рік тому

Привіт,

Я справді пропускаю скаргу, про яку ви згадали. Ви знаєте, що можете подати його?

Зайве говорити, що ми починаємо з того, що даємо казино 14 повних днів для перевірки рахунку та надсилання грошей. Майте на увазі, що деякі казино блокують обліковий запис, щоб завершити перевірку. Ну, я був би вдячний за коротку замітку, щоб кожен гравець знав, що відбувається!

Будь ласка, не могли б ви повідомити мене про вашу перевірку?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я не играю в это казино это просто комментарий

1 рік тому

Привіт, зараз я написав на адресу електронної пошти технічної підтримки Vulkan Vegas, і вони повідомили мене, що мій обліковий запис заблоковано, і що я повинен підтвердити, що я перебуваю в Нідерландах, і я вказав, що я відкрив обліковий запис у Перу, звідки я не виїжджав країну за останні 3 роки, а потім мені сказали, чи був у мене активований VPN під час входу, на що я відповів, що не знаю, що це таке, і що я відкрив обліковий запис мобільного телефону за посиланням, яке вони мені надіслали щоб мати можливість зареєструватися, і я чекаю відповіді електронною поштою, щоб дізнатися, чи зможу я повернути гроші, які я вніс

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не играю в это казино это просто комментарий

1 рік тому

Добре, я тобі не відповів. Це було для Єнніфер. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, зараз я написав на адресу електронної пошти технічної підтримки Vulkan Vegas, і вони повідомили мене, що мій обліковий запис заблоковано, і що я повинен підтвердити, що я перебуваю в Нідерландах, і я вказав, що я відкрив обліковий запис у Перу, звідки я не виїжджав країну за останні 3 роки, а потім мені сказали, чи був у мене активований VPN під час входу, на що я відповів, що не знаю, що це таке, і що я відкрив обліковий запис мобільного телефону за посиланням, яке вони мені надіслали щоб мати можливість зареєструватися, і я чекаю відповіді електронною поштою, щоб дізнатися, чи зможу я повернути гроші, які я вніс

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Навіть якщо ви можете бути збентежені, будь ласка, співпрацюйте зі службою підтримки. Якщо ви, однак, відчуваєте, що не знаєте, що відбувається, або просто хочете бути впевненими в чомусь, поділіться цим тут.

Ми спробуємо вам у цьому допомогти, добре?

Наразі у мене є запитання: будь ласка, коли ви реєструвалися в казино, яку країну проживання ви вказали в реєстраційній формі?

Будь ласка, дайте мені знати.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зареєструйте країну, де я перебуваю в Перу, тому я не розумію, чому мені повідомляє, що дохід з'являється в Нідерландах, і я чекаю додаткової інформації

Автоматичний переклад.
Yennifer
1 рік тому

Добре, що добре. Зазвичай ми починаємо з перевірки основної інформації, щоб виключити найпростіше пояснення.

Ви коли-небудь ділилися своїм пристроєм з кимось іншим? З кимось, хто використовує VPN? Згоден, все це звучить досить дивно, але, як я вже сказав, запитання є частиною процесу.

Я просто не розумію, як це могло статися. Це все. Будемо сподіватися, що незабаром скарга дасть певні підказки.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій пристрій не має спільного доступу

Автоматичний переклад.
Yennifer
1 рік тому

Дякую тобі.

Я так думав, але краще бути певним. Як я бачу це зараз, цю таємницю ще потрібно вирішити через скаргу. У мене закінчилися пропозиції.

Не впадайте у відчай, будь ласка. Члени нашої групи розгляду скарг є професіоналами, якщо є спосіб, вони його знайдуть.

🤞🤞

Автоматичний переклад.
Yennifer
1 рік тому

Доброго дня, Дженіфер, я також з Перу, і сьогодні вони заблокували мій обліковий запис у Vulcano Vegas саме тоді, коли вони перевіряли мене, їм потрібно було лише підтвердити номер мого депозитного рахунку, і вони заблокували мій рахунок таким же чином, я запитав, чому це їм сказали Я грав за Нідерланди і сьогодні не можу потрапити. Чи допомогли вам відновити обліковий запис, чи ви його більше не відновлювали?

Автоматичний переклад.
BrendaUgazSalazar13
1 рік тому

Якщо вам у цьому потрібна допомога, я наполегливо рекомендую створити безкоштовну скаргу.

Скористайтеся цим посиланням , поясніть проблему повністю, і ми її дослідимо.

Ви можете це зробити?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це шахрайство. Вони блокують ваш обліковий запис і кажуть, що для того, щоб відновити його, ви повинні погодитися, що вони заберуть увесь ваш баланс, тобто ви втратите гроші, які ви внесли, і свій прибуток. Це велика афера.

Автоматичний переклад.
Yennifer
1 рік тому

Привіт, я вважаю, що це несправедливо, особливо якщо ти чесно записуєш свої перемоги.

Я думаю, що якщо, на вашу думку, казино поводилося некоректно і ви нічого не зламали, найкраще буде подати скаргу, щоб наша команда спробувала вам допомогти. Як ви вважаєте, чи варто спробувати?

Якщо так, ось посилання: https://es.casino.guru/quejas/todas

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вони шахраї, вони заблокували мій акаунт, тому що я грав з Італії.

Я весь час їжджу в Європу на роботу, і щоб розблокувати, мені кажуть знайти квиток, щоб підтвердити це.

милосердя Коли ти кладеш гроші і вони їх їдять, це добре, якщо ти виграєш, вони просять щось не з реальності, щоб ніхто не знімав

Автоматичний переклад.
chriskoliag
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас виникли проблеми в цьому казино.

Це неприємна ситуація, але я рекомендую вамподати скаргу тут, за цим посиланням, і, можливо, наша команда зможе вам допомогти або принаймні спробує це зробити.

Що стосується квитка, який казино просить вас надати як доказ, чи не можна його доставити?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Я не збираю.

І їм навіть байдуже, хто я і що роблю. Це право.

Коли я зробив депозит і вони забрали гроші, все було добре.

проблема в тому, коли знімати.

і багато людей мають ту саму проблему, як я бачу.

Вони блокують усі акаунти, якщо хочуть зняти гроші.

Я грав у багатьох казино, і це єдине, яке робило щось подібне. Це неприйнятно. Це крадіжка

Автоматичний переклад.
chriskoliag
11 міс. тому

Я абсолютно розумію вашу позицію, але я радий, що ви подали скаргу , як я рекомендував. Наша команда спробує розглянути вашу ситуацію та перевірити, чи зможемо ми вам допомогти.

Однак, коли ви граєте в різних казино, чи ніколи не виникало подібної проблеми, коли ви грали в країні, де казино не дозволено, коли ви говорите, що багато подорожуєте по роботі?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ні ніколи .

і в більшості випадків вони навіть не запитують стільки речей для перевірки.

оскільки, коли я роблю депозит за допомогою картки чи електронного гаманця, я проходжу кілька етапів підтвердження для здійснення депозиту, я не можу знайти причину, чому я не можу зняти кошти.


Якщо це так, вони не дозволять вам грати, якщо ви перебуваєте за межами країни. Не те, що це нормально, якщо ви втрачаєте гроші, але у вас є проблема, якщо ви щось виграєте

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого