ГоловнаФорумОбговорення скаргвиведення wewin99aus без оплати

виведення wewin99aus без оплати

 від smaash88
|
2 168 переглядів 12 відповідей |
|

чи були у когось проблеми з отриманням коштів із wewin99aus.com? Я знімаю з них 687 доларів США 30 числа, вони сказали мені, що кошти були перераховані через payid, після перевірки нічого й досі нічого.. і вони уникають запитання, коли його запитують про це, і надають мені контактні дані що не працюють звертатися туди фінансовий відділ

Автоматичний переклад.
smaash88

привіт

Оскільки ви нещодавно подали скаргу, схоже, ми звернули увагу на це казино. Таким чином, ми все ще не знайомі з цим веб-сайтом, я щиро сподіваюся, що хтось незабаром зверне увагу на вашу стурбованість.

Я знаю, що команда розгляду скарг вживе заходів після закінчення перших 14 повних днів, але я відчуваю, що ви б хотіли отримати певну інформацію раніше.

Що ж, давайте подивимося, чи є в інших досвід у цьому відношенні.

Автоматичний переклад.
Radka

мммм, зараз 15-й день, а в моєму обліковому записі все ще нічого, і, до всього, живий чат не відповідатиме ні на які мої повідомлення зараз 🙁

Автоматичний переклад.
smaash88

Це зовсім не те, що я б назвав хорошою підтримкою. Наразі ми маємо зосередитися на тому, щоб зв’язатися з кимось із казино, тож ваша скарга буде передана спеціалісту. Я дуже сподіваюся, що йому вдасться це зробити, і таким чином незабаром ми натрапимо принаймні на деякі конкретні ідеї. 🤞🤞

Змінено
Автоматичний переклад.
Radka

На жаль, я не виглядаю добре 🙁 Я отримав відповідь від спеціаліста зі скарг, який запитав, чи отримав я своє відкликання, а потім запитав, чи я пройшов перевірку 🙁 просто добре

Автоматичний переклад.
smaash88

Так, наша команда повинна знати все необхідне для спілкування з казино. Мені цікаво подивитись, як усе закінчиться, але я думаю, що ваша скарга незабаром буде передана колезі, який зв’яжеться з казино. Побачимо, чи відреагують вони. Нічого нового від них щодо вашого відкликання? 🙁

Автоматичний переклад.
Jaro

привіт, Джаро, сподіваюся, нічого нового від них, крапка, оскільки приблизно 9 травня це нереа. тепер, якщо я перейду в чат і скажу «привіт», не ввійшовши в систему, я отримую відповідь. як тільки я вводжу своє ім'я користувача, вони повністю мене ігнорують 🙁

Автоматичний переклад.
Jaro

filefilefileце чат у прямому ефірі, а також гаряча лінія зняття коштів, жодна з них не відповідає

Змінено
Автоматичний переклад.
smaash88

Я розумію ваше розчарування через те, що до вас погано ставляться, і це точно не те, як казино має поводитися зі своїми гравцями.

Тому нам доведеться набратися терпіння, і, сподіваюся, казино відповість, коли їх про це попросять. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro

хмммм, я зовсім не добре виглядаю, я сумніваюся, що казино відповіло, а Мірка, яку мені призначили, навіть не відповіла на мої запитання

Автоматичний переклад.
smaash88

Що ж, я бачу, що у казино ще є час, щоб відповісти, і мені цікаво, як вони збираються з цим впоратися. Але я не дуже позитивний у цьому сенсі.

Щодо Мірки, то, як Ви написали у своїй скарзі, треба буде терпіти і чекати, більше Вам поки що нічого не вийде. Коли їй щось від вас буде потрібно, вона обов’язково повідомить вас, але поки це в основному про казино, оскільки ми вже запитували вас про те, що нам потрібно було знати.😕

Автоматичний переклад.
Jaro

Гаразд, мені було цікаво, чи вона також намагалася зв’язатися з ними через гарячу лінію WhatsApp

Автоматичний переклад.
smaash88

Вона докладає всіх зусиль, щоб розібратися, тому вам не варто хвилюватися. Але я бачу, що казино не дуже хоче в це заходити, і вони ще не відповіли. Сподіваюся, це зміниться, і вони нададуть нам свою позицію.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого