ГоловнаФорумОбговорення скаргВиплата за вулкан Вегас

Виплата за вулкан Вегас

 від Butte
|
40 769 переглядів 101 відповідей |
|
1 2...6

Привіт люди,

Я прочитав цю сторінку в Інтернеті, що міг би мені допомогти. Я поклав у вулкан-вегас 1600 євро і виплатив 875 євро, щоб повернути принаймні половину.

Я також вніс усі документи для перевірки 6 лютого 21 лютого, і їх також прийняли, і з того дня мій платіж також перебуває в обробці, але сьогодні 5-й день, коли в правилах також зазначено суми від 500 до 5000 протягом 5 днів. і я ще нічого не бачив, служба обслуговування клієнтів завжди каже, що мені слід почекати, і мій візовий банк кредитною карткою приймає платежі звідусіль, звідки беруться гроші, що я можу зробити чи ви можете мені допомогти



Автоматичний переклад.

file вчора було сказано, що я не повинен або не повинен хвилюватися ... тепер приходить щось ...

Автоматичний переклад.
Butte

Привіт, здається, що у вулкана Вегас є деякі проблеми з платежами до Німеччини. Ми вже маємо кілька ниток про це. Ви можете прочитати його тут:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/it-s-about-volcano-vegas

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-

https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout


У будь-якому випадку, здається, вони завжди платили гравцям, тому я вважаю, що якщо ти продовжиш чекати, то зрештою повинен отримати його.

Автоматичний переклад.
Daniel

Добре, дякую, Даніелю, я просто засмутився, але якщо у них виникнуть проблеми, я зачекаю, скільки часу слід чекати, перш ніж я знову розміщу тут повідомлення?



І якщо я отримаю платіж наступного тижня, я дам їм хороший рейтинг 🙂

Змінено
Автоматичний переклад.
Butte

Я знаю, що це може вас не порадувати, але, здається, зняття коштів зазвичай триває 14 днів (враховуючи попередні випадки на нашому форумі). У будь-якому випадку, я раджу вам зв’язуватися з казино кожні кілька днів і запитувати про статус вашого виведення. У цьому випадку я б зв’язався з ними електронною поштою. Так, це повільніше, але ви даєте їм більше часу, щоб дослідити, що відбувається, порівняно з тим, коли ви з кимось у чаті.

Автоматичний переклад.
Daniel

Дуже дякую. Я зачекаю, але чому вони пишуть у своїх правилах, що їм потрібно 5 днів, ніж ... 😅

Змінено
Автоматичний переклад.

Чудово, і тепер вони забронювали мої гроші назад на моєму рахунку, чому хтось може мені допомогти?

Автоматичний переклад.

Зараз кажуть, що я маю заплатити іншим способом оплати, а потім виплатити за нього, але я зробив інший форум, де є посилання на нього, а потім був заблокований.

Автоматичний переклад.

Отже, тепер я зробив це з моєї банківської картки, яка надіслала все на перевірку, вона запевнила мене, що все буде працювати, я поповнив 10 євро і 35 азартних ігор, тепер плачу 840, зараз я не можу нічого робити, крім очікування і сподівання що це настане, я буду днів знову звітувати тут, так, і вона запевнила мене на 100%, що це спрацює

Автоматичний переклад.

Я маю ті самі проблеми, що вони порушують там власні правила, вони взяли мій платіж через візу, чекаючи 5 днів, коли вони сказали мені, що віза не працює, і спробуйте іншим способом, тому я спробував банківський переказ, і все ще нічого, але якщо ви озирнетесь є скарги, там візи не вистачає з минулого року, але вони все одно беруть ваші гроші, навіть вони, вони ні, вони не повернуть вам ваш виграш

Автоматичний переклад.

Це означає, що ми не отримаємо своїх грошей ??


Це лайно, я знав, що у мене погане передчуття ...


Також вони сказали мені не турбуватися про це ...

Автоматичний переклад.
Butte

У мене є кожне повідомлення, яке вони надіслали мені, знімок екрана. Я буду публікувати їх, якщо мені не заплатять, вони можуть забрати ваші гроші за лічені секунди, але не можуть повернути їх так само, як у цьому казино щось не так

Автоматичний переклад.

Ха-ха-ха-ха, я теж теж, я знімав на екрані важливі міри з чату, так, це перше казино, яке робить таке лайно ...

Але я теж був дурним, мені слід краще шукати онлайн-казино, перш ніж я там гратиму, я не міг повірити, як це казино знаходиться на вищому рівні на різних веб-сайтах

Автоматичний переклад.

Я такий самий, як шкода, що у мене 1881 рік. Я вклав більше, ніж просто хотів щось отримати назад. Я радий, що бачу цю їх сторону, оскільки я збирався продовжувати грати, це є втрата насправді є що ми або гуру можемо зробити

Автоматичний переклад.

Так, я сподіваюся, тому вони також мають від мене 1700, тому я виграв половину і сподівався повернути хоча б половину ... Сподіваюся, гуру може допомогти ...

Автоматичний переклад.

Якщо ви не хочете, щоб вас обдурили і мали чесні виплати, вам слід знайти казино, яке ідеально складається з вами. Наприклад, я вибрав https://casino.guru/syndicate-casino-review . Це легко зняти і досить хороший інтерфейс. Просто перевірте, як це працює у вашому регіоні, і починайте грати!

Змінено
Автоматичний переклад.
Butte

Думаю, це те, що я тобі казав раніше. Їм важко відправляти гроші до Німеччини, і тому вони шукають інші варіанти. Я сподіваюся, ти врешті отримаєш це.

Автоматичний переклад.
Cabra54

Ми не знаємо жодного випадку, коли б вони тримали гроші. Просто потрібно багато часу, поки вони не заплатять (у деяких випадках).

Автоматичний переклад.

Неважливо, перебуваю я в Німеччині чи ні, у мене є картка n26, і глобальний переказ буде там протягом доби

Автоматичний переклад.

Ви розумієте, це просто розчаровує те, як вони тримають вас на повісі, намагаючись змусити вас зіграти, а не просто платити вам. Я буду в курсі ситуації

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого