ГоловнаФорумОбговорення скаргВиплата за вулкан Вегас

Виплата за вулкан Вегас (Сторінка 6)

 від Butte
|
42 547 переглядів 109 відповідей |
|
1...5 6
Radka

Привіт

Радко, дякую за відповідь

У мене не було жодної переваги перед казино, тому що я не використовував жодних бонусів, таких як вітальні бонуси чи щось інше на новому обліковому записі.

Цікаво те, що я грав на ньому півроку, робив високі депозити та високі виплати, і це спрацювало без жодних проблем. І раптом мій рахунок блокують, коли я багато виграю в живому казино. Перший обліковий запис було перевірено, як і новий.

Змінено
Автоматичний переклад.
quentin33

В порядку. Мені все звучить досить добре. Просто переконайтеся, що всю цю інформацію також надано обробнику скарг. Це дуже важливо. 🙏


Автоматичний переклад.

Я вніс понад 4000 євро протягом кількох днів. Зараз я виграв 5000 євро, і вони не виплачували мені чотири дні. Крім того, вони заблокували мій обліковий запис, тому я більше не можу отримати до нього доступ. що я можу зробити Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
yunusdisdis87

Привіт, дуже неприємний досвід. Ви також отримали будь-який електронний лист або причину, чому ваш обліковий запис було заблоковано чи ні? Я думаю, що це потребує певного пояснення. Ви грали з бонусом?

Спробуйте розповісти мені трохи більше, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.🙂

Автоматичний переклад.

Ні, я не отримав листа, лише коли запитав через чат на сайті, і я не зробив скріншот, тому він був видалений!


Спочатку сказали, що перевірка не завершена. Я надіслав фотографії свого обличчя за допомогою картки Visa. Через три дні мій обліковий запис заблокували, тому я більше не мав до нього доступу. Лише через чат на сайті я дізнався, що десь ввів невірні дані. Тому вони заблокували мій акаунт. Тоді я запитав, чи можуть вони активувати мене, щоб я міг це перевірити та виправити, якщо потрібно. Ні, це було неможливо, це порушувало б деякі розділи їхніх умов. Але як жест доброї волі вони запропонували виправити це і дати мені 1000 євро на подяку! Якщо я не прийму це, вони видалять мій обліковий запис!


Я прийняв це, сподіваючись отримати доступ до свого облікового запису та зробити скріншоти чатів на доказ, але все було видалено! Тепер, звичайно, 5000 євро зникли, і я також не міг зняти 1000 євро!

Автоматичний переклад.
yunusdisdis87

І чи знаєте ви, що могли неправильно ввести у свою інформацію? У мене таке відчуття, що чат, напевно, все одно не залишиться там, коли агент закінчить роботу, але це нормально.

Тому, якщо у вас виникла така проблема, я рекомендую подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Якщо ви зацікавлені,просто натисніть тут .

Автоматичний переклад.

Ні, я не знаю, що я міг ввести не так. Після того, як мене повторно активували, я перевірив і все введено правильно.


Коли я натискаю на посилання, яке ви надіслали нижче, інша сторінка не відкривається

Автоматичний переклад.
yunusdisdis87

Чи означає це, що посилання не веде вас на сторінку, де ви можете подати скаргу?

Давайте спробуємо це . Будь ласка, дайте нам знати, чи це працює.

Автоматичний переклад.

Також не працює, мене не перенаправляє!

Автоматичний переклад.
yunusdisdis87

Будь ласка, спробуйте очистити кеш-пам’ять і файли cookie на вашому комп’ютері та навіть скористайтеся іншим браузером.

Якщо проблема не зникає, напишіть електронний лист на адресу . Наша команда допоможе вам.

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого