Привіт, мені шкода, що ви опинилися у складній ситуації. Чи сказали вам у казино причину, чому вони не дозволили вам зняти гроші? Ви намагалися запитати чат чи службу підтримки чи надсилали електронні листи?
Виходячи з того, що ви згадали, я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти. Ви можете відкрити його тут: https://es.casino.guru/quejas . Я також додаю посилання на посібник, який містить корисну інформацію про скарги: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Якщо у вас є нова інформація або потрібна допомога, сміливо пишіть на форумі.
Hi, I'm sorry you are in a difficult situation. Did the casino tell you the reason why they didn't allow you to withdraw the money ? Did you try to ask live chat or support, or did you send any emails?
Based on what you mentioned, I would recommend you to file a complaint and our team will try to help you. You can open one here: https://es.casino.guru/quejas . I'm also attaching a link to a guide that contains useful information about complaints: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
If you have any new information or need help, feel free to write on the forum.