ФорумОбговорення скаргВідступ "Вулкан Вегас"

Відступ "Вулкан Вегас"

3 р. тому від Baru
|
10608 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
3 р. тому

Привіт, казино Vulkan Vegas


Я пишу, щоб попросити допомоги, оскільки я намагаюся зняти кошти зі свого рахунку (вже підтверджено) з 17.05.2021

Я отримав електронний лист із повідомленням про те, що було здійснено платіж у 500 доларів США (один із багатьох запитів), через кілька днів він був відхилений без причини, 2 дні тому я отримав інше повідомлення про те, що платіж здійснено за один із запитів . Який сьогодні я побачив, що його скасували, а гроші повернули на рахунок казино.


Я знову попросив 1000 доларів США, що було відхилено, але цього разу для опції "Банківський переказ", оскільки опція "Банківський переказ Латинської Америки" була відхилена без причини. Сподіваюся, я можу навіть отримати відповідь про причину, через яку не вдалося здійснити платіж. і якщо він не обробляється, не продовжуйте чекати, поки запити, що були сформовані під час запиту 7000 доларів США, будуть скасовані один за одним.


крім того, я вже надсилав електронні листи до служби підтримки казино, і я не отримую відповіді, а також онлайн-чату, вони не знають причини помилки.



донині я досі не знаю, в чому проблема.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Вкладені тестові зображення процесу

. file . file .

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Гей, дозвольте мені розповісти вам про мій досвід роботи з Vulcan Vegas. Я з Латинської Америки (Перу), і я вирішив грати в цьому казино, тому що у нього дуже хороші рекомендації, і, на щастя, я виграв 7000 доларів. Я заповнив і надіслав дані, що мене попросили підтвердити рахунок, що зайняло майже 1 місяць. Потім я зробив запит на відкликання опції (Латиноамериканський банківський переказ), який мені дуже швидко підтвердили (запит), і я чекав 3 тижні, коли отримав повідомлення про підтвердження оплати одного із запитів (500 дол. США), який я побачив на моєму балансі зменшилося 500, що днями повертався на рахунок казино ... Я перевірив історію платежів і був фактично відхилений. Але мене ніколи не повідомляло жодне повідомлення. Потім я прийшов надіслати їх електронною поштою до служби підтримки (до цього дня я очікую на вашу відповідь), а також до Інтернет-чату, але вони не можуть дати мені жодної відповіді. Минули дні, і я знову отримав інше електронне повідомлення з підтвердженням сплати 500, які також були відхилені до днів (без повідомлення). Потім я зробив ще один запит на зняття коштів, але вже не методом банківського переказу Латинської Америки, а банківським переказом. Сподіваюся, цього разу це може бути вирішено, але я б попросив казино перевірити перші запити, оскільки воно вже витратило більше часу, ніж за його умовами, і я ще нічого не отримую.

filefile U

Автоматичний переклад.
3 р. тому

На цьому зображенні я показую один із 500 платежів, коли він був затверджений (тоді 06/08 він був відхилений) file

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Оновлення мого статусу.

Сьогодні я прокинувся з 5 повідомленнями від Vulkan Vegas, які підтверджують виплату 2080 доларів США (я знаю, що вони відхилять мій платіж через кілька днів, тому що зробили це з першими двома запитами.


Ну, а щодо перших 2 запитів із 500, які були відхилені та знову прошені "Банківським переказом", вони були відхилені на той час, після затвердження, як і інших запитів (2080).


У мене досі немає відповіді, електронного листа чи повідомлення від казино про помилку.

. filefile

Автоматичний переклад.
Baru
3 р. тому

Шахраї говорять

Автоматичний переклад.
Baru
3 р. тому

Привіт, не могли б Ви повідомити нас про Вашу справу щодо зняття коштів?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Вони не сплатили мені депозит у розмірі 50 доларів


Автоматичний переклад.
alfonso
3 р. тому

Отже, ви намагалися внести гроші, але вони не потрапили на ваш рахунок у казино?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хто може сказати мені, які відгуки про Vulkan Vegas? Мене б швидко перевірили, RTP теж перевіряють. Але я ніколи не платив, я прошу чесних відповідей, жодних гравців, які втратили гроші через розчарування.

Автоматичний переклад.
phein67
2 р. тому

Привіт,

Вибачте, але я не розумію вашого запитання.

Спробуйте ввести назву казино в рядок пошуку, і ви побачите всі результати, а потім натисніть правильний сайт, який ви хочете перевірити, і перегляньте:

file

Але будьте обережні, є багато казино зі схожими назвами. Також не соромтеся переглядати скарги , просто введіть назву казино.

Сподіваюся, це трохи допоможе.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, добрий вечір, я хотів би знати, чому. На момент виведення моїх грошей вони відмовляють і я зареєструвався і все відповідно, але немає справи, я не можу зняти свої гроші, правда в тому, що мені дуже потрібні ці гроші, я не дуже здоровий чи фінансово.

Якщо ви можете мені допомогти, це було б великою підмогою, заздалегідь дуже дякую

Автоматичний переклад.
maurolillo283
1 рік тому

Привіт,

вам потрібно запитати в казино, щоб отримати правильну відповідь. Причин може бути маса.

Найпоширенішою проблемою є перевірка облікового запису, тож дозвольте мені запитати: чи був ваш обліковий запис повністю підтверджено?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Раніше нарікань на них не чув.

Автоматичний переклад.
ottodickmann
1 рік тому

Незважаючи на те, що я вважаю, що всі ваші дописи з 1 речення не переслідують жодної конкретної мети, не соромтеся перевірити розділ скарг – торкніться/клацніть зелене посилання 😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я використовую свій обліковий запис у Vulkan Vegas протягом тривалого часу, і я ніколи не міг зняти кошти, це вже неприйнятно, і я прийшов, щоб подати відповідну скаргу. 24 червня я востаннє зняв 100 000 доларів чилійських песо. Дійсно, моє зняття було прийнято протягом 2 робочих днів, але воно не було оброблено, мені сказали почекати ще 5 робочих днів, я терпляче чекав, але нічого не сталося, тому я перевірив ще раз у чаті, і вони лише сказали мені, що це проблема від мого «зовнішнього провайдера», я запитав, як я можу знати, що відбувається, і я також не отримав жодної відповіді, мені потрібно було просто почекати, я пішов так для більше 3 тижнів, не отримавши жодної відповіді, мені просто сказали, що це неможливо і що вони не мають до цього відношення, я запитав, чому це неможливо, в чому помилка, і вони сказали мені, що не можуть сказати мені, що я повинен просто почекати. Сьогодні, 17 липня, я знову зайшов на сторінку, щоб запитати в тисячний раз... гроші повернулися на мій рахунок у казино, а зняття було відхилено... як це? Вони вже прийняли його, майже 1 місяць, і він змінився з прийнятого на відхилений, я запитав ще раз через чат, і вони мені сказали, що вони нічого не знають, що вони не можуть відповісти в цей час, що вони надіслали запит хтозна куди, а потім знову запитати. Я попросив у них електронні листи з інформацією про свій вихід на пенсію, і вони сказали, що ні, вони завжди кажуть ні всьому. Я припускаю, що я ніколи не отримаю свої гроші, тому що це, здається, справжнє шахрайство... мій намір із цим повідомленням — дізнатися, чи можете ви мені чимось допомогти, скажіть мені, чи є це рішення, як діяти далі або як подати позов проти казино.

Усім новим користувачам казино я рекомендую не сподіватися, казино VULKAN VEGAS не платить, а якщо платить, то після місяців, жахливого досвіду, вони дійсно залишають бажати кращого

Автоматичний переклад.
kavaquisa
1 рік тому

Привіт!

Я вважаю, що було б справедливим сказати, що скаргу було вирішено дуже швидко, і казино не можна звинувачувати в самій проблемі. 🙂 Але не хвилюйтеся, ми раді, що змогли допомогти.

Бажаю вам великої удачі!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня, я пишу вам, оскільки казино Vulkan Vegas не дозволяє мені зняти гроші, і я був там уже тиждень, тож чи можете ви мені допомогти чи до кого мені звернутися? Дякую

Автоматичний переклад.
WendolyM
1 рік тому

Привіт, мені шкода, що ви опинилися у складній ситуації. Чи сказали вам у казино причину, чому вони не дозволили вам зняти гроші? Ви намагалися запитати чат чи службу підтримки чи надсилали електронні листи?

Виходячи з того, що ви згадали, я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти. Ви можете відкрити його тут: https://es.casino.guru/quejas . Я також додаю посилання на посібник, який містить корисну інформацію про скарги: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas

Якщо у вас є нова інформація або потрібна допомога, сміливо пишіть на форумі.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів зняти гроші зі свого рахунку вже більше місяця, але вони не дозволяють мені зняти, я завантажую домашню адресу як божевільний всі документи електрика лист вода телефон що я знімаю гроші з рахунку все ці речі і нічого, вони цього не приймають, я б дуже хотів, щоб вони дали мені гроші, які мені потрібні, і мені здається несправедливим, що для того, щоб вкласти гроші в гру, потрібно не так багато процедури, але щоб їх отримати, вони покладіть гроші, але я хотів би, щоб ви допомогли мені з цією незручністю, будь ласка, або випадково скажіть, що гроші не Витягніть, що вони лише інвестовані, багатьом із нас потрібні гроші, які є в казино, ніхто не знає чиїхось потреб, вирішіть цю незручність, дякую

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого