ГоловнаФорумОбговорення скаргВідновлення грошей з афери / шахрайського інтернет-казино.

Відновлення грошей з афери / шахрайського інтернет-казино.

 від Tootingyellow
|
5 331 переглядів 11 відповідей |
|

Мене обдурили інтернет-казино венеціанське. Немає можливості зв’язатися із сайтом, оскільки жоден із наданих контактних методів / деталей фактично не працює. Хтось знає, чи / як можна повернути кошти, заборговані цим сайтом афери / шахрайства?


Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.

Гей! Ви спробували їх живий чат? Це добре спрацювало для мене

Автоматичний переклад.

Якщо у вас виникли проблеми з ними, просто подайте скаргу, і ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.

Гуру казино,

Я надіслав це електронним листом компаніям Dosh Fever, Spin Sorcery, fish bear Studios і Robust Victor Inc. Його викладено відповідно до їхніх умов. Вони мають гонконгську адресу. Я не отримав відповіді. Будь ласка, допоможіть! Не знаю куди і до кого ще звернутися.

-----------------;;-----;;---------;;-------------- ------

Це буде офіційною скаргою проти Dosh Fever, Spin Sorcery, FISH Bear Studios Ltd і Robust Victor Inc. (призначений агент з адміністрування платежів).


Це стосується несплати запиту на викуп 29.10.2024 на суму 640,00 доларів США. Обслуговування клієнтів було в кращому випадку мінімальним і повністю припинилося 11.01.2024! Мої виграші були визнані онлайн-казино, а також нагороджені на «дошці лідерів» за те, що того тижня я посів 14 місце. Нагородою було 4 SC, які були зараховані на мій рахунок, але досі не виплачено 640,00 доларів США. Я щодня безуспішно намагався зв’язатися з кимось електронною поштою, але жодної відповіді. Цей довгий недбалий і неіснуючий бізнес є неприйнятним і потребує негайного виправлення та оплати, оскільки минуло майже 2 місяці!


Мій ідентифікатор надіслано та перевірено. Мій процес перевірки завершено, мої банківські облікові дані/рахунок PayPal надіслано для швидкого платежу, але в погашенні все ще написано «обробка».


Я не припиню наполягати на чесній грі, доки це не буде оплачено або не буде переслідувано за повною мірою закону. Стало очевидним, що ви зробили це з іншими до мене, і тепер ми зберемося разом і подамо позов про відшкодування збитків. Нас надто довго ігнорували. В Америці так не ведуть справи! І особливо не те, як ви ставитесь до свого співвітчизника! Я очікую відповіді протягом 10 календарних днів відповідно до частини 18.4 ваших умов використання.


Бережіть себе,

Карсон

ім'я користувача: C********

PayPal: c **********

filefilefilefile

Змінено
Автоматичний переклад.
cdiehl79

Привіт.

Перш за все, я вважаю, що це не гарна ідея публічно публікувати своє повне ім’я, ідентифікатор облікового запису, а також пов’язану інформацію PayPal. Пропоную відредагувати пост.

Якщо було питання, яке ви хотіли б обговорити з адміністраторами форуму, я, мабуть, пропустив його. Перепрошую. Проте я б сказав, що ви прагнете подати скаргу.

Будь ласка, прочитайте ці інструкції, а потім повідомте мені, чи можу я бути корисним для вас:

https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions 👈


Автоматичний переклад.

Дякую Радко! Я подав скаргу згідно з інструкцією. Я ціную вашу відповідь, оскільки було неможливо зв’язатися з кимось із боку казино. З нетерпінням чекаю вирішення цієї проблеми. Дайте мені знати, якщо вам ще щось знадобиться.

Автоматичний переклад.

У мене виникла проблема із сайтом, який не дозволяв викуп. Подзвонив у свій банк і стягнув усе назад із знімками екрана як доказ.

Автоматичний переклад.

Серйозно??!! Ніколи не спадало на думку, що це спрацює. Який банк якщо ви не проти і які скріншоти ви їм надіслали?


Автоматичний переклад.

Дякую Радко! Я подав скаргу згідно з інструкцією. Я ціную вашу відповідь, оскільки було неможливо зв’язатися з кимось із боку казино. З нетерпінням чекаю вирішення цієї проблеми. Дайте мені знати, якщо вам ще щось знадобиться.

Автоматичний переклад.

На жаль, як я бачу, наша група розгляду скарг не змогла допомогти в цьому випадку, оскільки ми розглядаємо лише реальні проблеми, пов’язані з казино, а не будь-які програми чи соціальні казино.

Ми вважаємо, що вони не дуже безпечні, і завжди краще грати в деяких надійних казино.

Якщо ви хочете ознайомитися з ними, не соромтеся переглядати наш сайт. Ви можете почати тут , наприклад.

Автоматичний переклад.

Так, я просто не маю поняття, до кого зараз звернутися.

Автоматичний переклад.
cdiehl79

Ой, мені шкода, що це насправді не стандартне казино. Я б не поспішав пропонувати процес подання скарги. Моя вина...

Я б сказав, що це проблема соціальних казино. Як я розумію цю концепцію, це найкращий вибір для подолання регульованих ринків, але коли виникає проблема, гравці не мають повноважень звернутися за допомогою.

Перегляньте цю тему; можливо, ваш досвід допоможе іншим у майбутньому:

https://casino.guru/forum/casinos/the-widespread-trend-of-social-sweepstakes-casinos--are-these-considered-legit-online-casinos


Автоматичний переклад.

Серйозно??!! Ніколи не спадало на думку, що це спрацює. Який банк якщо ви не проти і які скріншоти ви їм надіслали?


Автоматичний переклад.

Я з Чейзом, і знімок екрана зроблено з помилки під час перевірки, разом із поганими відгуками веб-сайтів та іншими згадками про шахрайство.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого