ГоловнаФорумОбговорення скаргУсі, хто чув про казино basswin, можуть підозрювати методи виведення коштів

Усі, хто чув про казино basswin, можуть підозрювати методи виведення коштів (Сторінка 7)

 від Batman1010
|
40 130 переглядів 207 відповідей |
|
1...6 7 8...11
shabanarashid85

Привіт,

Якщо ви повністю верифіковані та картка, на яку ви вибрали для зняття коштів, є Mastercard, проблем не повинно бути. У мене було кілька зняттів коштів за цей період часу, це займає деякий час, але гроші приходять. Удачі

Автоматичний переклад.
ds99

Вітаю, він приходить із 36 годинами чи це займає більше часу. Здається, вони просто не розглядають належним чином. Я вклав багато грошей і виграв 400 євро, тому хвилююся. Здається, вони чуйно відповідають на електронні листи, але, здається, вони просто не розглядають проблему. Я думаю, я чекаю ще 5 годин

Автоматичний переклад.
shabanarashid85

Так, здається на 36-й годині відкладеться. В який банк ви вказали для зняття?

у мене не було проблем із моїм старлінгом (Mastercard)

Автоматичний переклад.
ds99

Я з NatWest (яка є MasterCard) l. Мабуть, вони надіслали мені електронний лист із повідомленням, що є технічні проблеми, і це глобальна річ. Я дуже засмучений цим

Автоматичний переклад.

У мене це було одного разу, але інші рази це було 36 годин очікування, і кошти були. Просто потрібно спробувати зробити виведення ще раз

Автоматичний переклад.
ds99

Якщо потім я зможу зняти кошти та зроблю це знову, тоді я опинюся «в кінці черги» і маю чекати ще 36 годин. Ви пам’ятаєте, скільки часу знадобилося для вирішення технічної проблеми?

Автоматичний переклад.

Це була лише один раз технічна проблема, агент онлайн-чату не знав, як довго, але коли я вносив заявку на наступне зняття коштів, це не повторювалося чи будь-коли після цього. Вам повернули кошти на рахунок? Вони зробили це зі мною, і мені просто довелося знову подати запит на зняття коштів і почекати 36 годин. Це довгий час, і ви ніколи не знаєте, чи воно справді прийде, але я говорю лише зі свого власного досвіду, і я зробив близько 8 зняттів по 400 євро, і я отримав їх усі

Автоматичний переклад.
ds99

Відкликання все ще очікується. Можливо, вони просто хочуть, щоб я їх витратив, але я не буду. Скільки саме часу знадобилося для вирішення проблеми. Просто я страждаю від тривоги, і мені просто потрібна певна впевненість. Як ви вважаєте, чи варто мені скасувати запит на зняття коштів і подати його знову?

Автоматичний переклад.
shabanarashid85

Коли у мене виникла технічна проблема, я поговорив з агентом онлайн-чату, і вони скасували запит, і кошти повернулися на мій ігровий рахунок, а потім я зробив ще один запит, і знову не було технічної проблеми (я її очікував). Кошти були в банку через 36 годин.

Автоматичний переклад.
shabanarashid85

Мені було 10 відмов у вилученні коштів, і врешті я здався. Це шахрайський веб-сайт. Наскільки я розумію, єдиним банком, у який він зніме кошти, є Starling або інший онлайн-банк. Я б не затримав подих.

Автоматичний переклад.
ds99

Так, вони просто сказали мені скасувати цей запит на зняття коштів і зробити новий, але тепер я навіть не можу подати запит на зняття коштів. Можливо, мені доведеться якось подати скаргу кудись. Це не в порядку

Автоматичний переклад.
shabanarashid85

Я втратив 3 тисячі, тому що не міг зняти гроші. Вони просто кажуть повторити, поки ви не здастеся. Казино не регулюється, тому ви нічого не можете зробити.

Автоматичний переклад.
ds99

Я щойно зробив новий запит, тому чекаю ще 36 годин. Якщо ні, я спробую повідомити про цю компанію

Автоматичний переклад.

Привіт, я грав з Basswin онлайн і чекаю на зняття 400. Там все ще написано, що очікується, і я хвилююся з цього приводу. Я зв’язався зі службою підтримки клієнтів і попросив мене зачекати 36 годин. Я сказав їм, що мене хвилює, і чи можуть вони зв’язатися з командою з обробки платежів, щоб дізнатися. Мені тільки відповідають, що треба чекати 36 годин. У їхніх положеннях та умовах вказано від 24 до 36 годин. Але все, що я отримую, це - о, минуло лише 32 години... тощо. у когось ще така проблема? Чи може хтось допомогти?

Автоматичний переклад.

Привіт. Я бачу, що ви вже подали скаргу нашій команді, і зараз її потрібно оновити. Ви можете легко зробити це тут , якщо хочете.

У якому стані зараз ваше відкликання? Чи вдалося їм вирішити технічну проблему?

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, це все ще очікує. Буде чекати 36 годин. Я не бачу, щоб вони виділили кошти. Здається, вони не дуже хочуть допомагати

Автоматичний переклад.
shabanarashid85

Гаразд. Тримайте нас в курсі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт,

Я отримав електронний лист про технічні проблеми. Мені сказали спробувати ще раз подати запит на зняття коштів. filefile

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я зробив запит на зняття з облікового запису NETELLER. Очевидно, хтось тут раніше зміг успішно отримати свої кошти через цей рахунок. Тож ще 36 годин

Автоматичний переклад.
shabanarashid85

Однак я радий, що казино пояснило вам в електронному листі, що все може спричинити технічні проблеми.

Тож подивимося, як піде виведення Neteller, і, сподіваюся, все вийде.

Я чекаю, чи буде у вас позитивних новин. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro

NETELLER відомий трансакціями по всьому світу. Якщо це не вдається, їм потрібно розібратися в системі MasterCard. Я не думаю, що були технічні проблеми. Я вважаю, що вони просто відмовляються платити. Мені відмовляються надати контактні дані платіжного відділу. Я зателефонував за номером, указаним на їхньому веб-сайті, і людина відмовилася надати мені будь-які подробиці або взагалі допомогти. Якщо NETELLER зазнає невдачі, я вважаю, що ця компанія безперечно шахрайська.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого