ФорумОбговорення скаргУ мене є докази, що казино змінює результати гри

У мене є докази, що казино змінює результати гри

10 міс. тому від SGDEVIL88
|
1706 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
10 міс. тому

Я поки що не порушую суперечку, тому що хочу переконатися, що у мене немає коштів, щоб вони не могли вжити заходів у відповідь. Я також вважаю за краще зробити це анонімно про всяк випадок.


Ось мої свідчення, які я записав.

фон:

Казино використовує посередницьку послугу, щоб гравці могли грати в постачальників, які інакше не дозволені в їхній юрисдикції. Раніше це було чудово, оскільки тепер я міг грати в найновіші слоти Pragmatic, Netent, Plany'n'go тощо, і вони не виглядають піратськими.


Однак протягом останніх 3 днів їхня система дає збій (мені здається, що їхній сервер cloudflare перевантажений) – час очікування ігрових раундів завершується під час очікування відповіді від api.cdn678.com – сервера Cloudflare, який, імовірно, розміщує їх служба "перенаправлення".


Шахрайство:

А ось найцікавіше: це конкретне казино надає вам 3-5 днів по 75 безкоштовних обертань щодня на 3 різних слотах Pragramatic Play.

Приклад показника влучності для одного з цих слотів становить 1/2,7 – отже, у середньому більше ніж 1 з 3 обертань має принести певну суму .

Однак за останні 3 дні я зробив понад 250 обертань у всіх 3 іграх і не мав рівно НУЛЬ платних обертань.


Це, звичайно, статистично неможливо. Служба підтримки ігнорує, заперечує або просто не розуміє мою скаргу.

У мене є відеодоказ цих безперервних програшних обертань (хоча було б боляче дивитися, оскільки ігровий сервер закінчується після кожні 1-4 обертання).

Я радий надіслати це співробітнику тут.

Я також радий, що співробітник увійшов до мого облікового запису в цьому казино, зіграв усі 75 безкоштовних обертань, і я можу гарантувати, що вони не матимуть жодного платного обертання.

Автоматичний переклад.
SGDEVIL88
10 міс. тому

Привіт! Якщо ви відчуваєте, що в казино щось не так, і у вас є докази цього, я вважаю, що найкраще було б подати скаргу, щоб наша команда могла перевірити це та глибше розглянути ситуацію.Ви можете зробити це тут, за цим посиланням .

Однак було б також добре знати, про яке казино йдеться. Ви подасте скаргу?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Якщо ви відчуваєте, що в казино щось не так, і у вас є докази цього, я вважаю, що найкраще було б подати скаргу, щоб наша команда могла перевірити це та глибше розглянути ситуацію.Ви можете зробити це тут, за цим посиланням .

Однак було б також добре знати, про яке казино йдеться. Ви подасте скаргу?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Яро,

Так, я назву назву та подам скаргу, але не доки я не заберу всі свої спіни/гроші з казино.

Як я вже згадував, я не хочу, щоб вони помстилися.

Я можу надіслати відео приватно до того часу, якщо ви зацікавлені.

Автоматичний переклад.
SGDEVIL88
10 міс. тому

Я розумію, але якщо виникнуть якісь ускладнення зі зняттям коштів і ви не отримали гроші, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Тим не менш, на даний момент буде найкраще, якщо ви все збережете і, коли прийде для вас час, ви цим скористаєтеся.

Сподіваюся, ви отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого