Ну чат доступний, і вони відповідають. Але, звісно, я отримую звичайний .."Після того, як це перегляне відділ, потім ще 7-10 днів для виплати". Звичайно, було старе «Я передав запит на виплату», і я подав його 24 числа минулого місяця.
Я збираюся дати їм ще годину і запитати про це в чаті, і якщо відповідь на мої запитання буде такою ж, як і раніше. Тоді я подам скаргу.
Незабаром повідомлю про результати.
Дякую Радко, будь благословенна!
Well chat is available and they have been responding. But of course, I'm getting the usual .."Once it's looked at by the department,then another 7 to 10 days for pay out ." Of course there has been the old " I have escalated the payout request" and i requested it on the 24th of last month .
I'm going to give them another hour and inquire about it through chat and if same response to my questions as before .Then I will file a complaint.
I will let you know soon on results.
Thanks Radka,stay blessed!
Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.