ФорумОбговорення скаргСлоти Raging Bull і виведення біткойнів!!??

Слоти Raging Bull і виведення біткойнів!!??

1 рік тому від CELTIC502
|
4044 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

У чому справа з тим, що вони не розуміють сенсу внесення та зняття коштів у біткойнах!

Інші казино Я отримую свої виграші так само швидко, як і депозит.

Автоматичний переклад.
CELTIC502
1 рік тому

Він там.

Я думаю, що про це має бути щось сказати, ви коли-небудь запитували в казино? Загалом, найпоширенішим «порушником проблем» є процес KYC, але це лише припущення, оскільки у вашій публікації бракує додаткових деталей.

На даний момент мене найбільше хвилює одна річ - згідно з нашим оглядом, казино закрилося:

https://casino.guru/raging-bull-casino-review-1

Можливо, ви можете зв’язатися в чаті або пограти в ігри?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Гей, Радка!

Ну, я новачок у guru, і я використовував їхній сайт для ввімкнення та вимкнення протягом року, і, очевидно, я не перевіряв через припущення. Ми обоє бачимо, до чого це мене привело..

Ну, побажайте мені удачі і дякую

Автоматичний переклад.
CELTIC502
1 рік тому

привіт!

Я схрещую пальці, це точно. Отже, як виглядає In зараз, будь-який агент чату доступний, активна підтримка, можливо? Мені неприємно бачити такі кінці, тому я пропоную принаймні подати скаргу - ніхто не знає.

Краще щось спробувати, а?

Якщо ви вважаєте, що скарга того варта, ось що:

https://casino.guru/complaints/create


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ну чат доступний, і вони відповідають. Але, звісно, я отримую звичайний .."Після того, як це перегляне відділ, потім ще 7-10 днів для виплати". Звичайно, було старе «Я передав запит на виплату», і я подав його 24 числа минулого місяця.

Я збираюся дати їм ще годину і запитати про це в чаті, і якщо відповідь на мої запитання буде такою ж, як і раніше. Тоді я подам скаргу.

Незабаром повідомлю про результати.

Дякую Радко, будь благословенна!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаю, я зробив огляд казино, і воно не потрапило в рейтинг, але я віддав перевагу Planet7, тепер, коли вони належать тій самій групі, я погоджуюся залишатися на висоті обслуговування клієнтів і розуміти, навіщо потрібен KYC. Це було зняття біткойнів? якщо це так? на своєму сайті я зміг знайти цю інформацію про зняття коштів

«Доступно чотири способи виплати: чеком поштою, банківським переказом, банківським переказом і Neteller. Жителі США наразі можуть використовувати чек лише поштою. За винятком зняття коштів через Neteller, усі інші варіанти можуть бути предметом до комісії за обробку $40 залежно від суми зняття». дайте мені знати, якщо вони не відповідатимуть, ось мій огляд сайту planet7 і знову вони в одній групі власників, якщо я пам’ятаю

https://casino.guru/Planet-7-Casino-review

Змінено Radka 1 рік тому
Причина: Додано посилання на CG
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну чат доступний, і вони відповідають. Але, звісно, я отримую звичайний .."Після того, як це перегляне відділ, потім ще 7-10 днів для виплати". Звичайно, було старе «Я передав запит на виплату», і я подав його 24 числа минулого місяця.

Я збираюся дати їм ще годину і запитати про це в чаті, і якщо відповідь на мої запитання буде такою ж, як і раніше. Тоді я подам скаргу.

Незабаром повідомлю про результати.

Дякую Радко, будь благословенна!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Розумію!

Без тиску – не поспішайте. Ви ще знаєте мою думку щодо цього, дзвінок залежить від вас. 🙂

Ми будемо тут, якщо ми вам знадобимося (я виходжу в понеділок, але не соромтеся повідомити нас тут, я зв’яжуся з вами незабаром)

Будьте здорові!


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Сьогодні я прокинувся, і мій обліковий запис деактивовано, я зараз не можу телефонувати чи спілкуватися в чаті, і точно не можу ввійти.

Звичайно, я не відповів на жодні електронні листи, і я поговорив з ними, як і обіцяв, і став розумним у чаті. Скажімо, ми сказали «дайте цьому 5-10 днів». Я сказав.. Я зробив, зараз 5-й день .! Amd прокинувся сьогодні вранці, і бам не може ввійти. file

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Гей, Радка,

Я подав скаргу

Автоматичний переклад.
CELTIC502
1 рік тому

Якби вони сказали дати 5-10 днів, то, чесно кажучи, я б, напевно, не прийшов раніше ніж через 10 днів. Коли казино закривається, це ніколи не є хорошим знаком. Я не впевнений у тому, що відбувається, але я припускаю, що у них є багато проблем і багато речей, з якими потрібно мати справу. Можливо, вони не мають наміру обдурити вас, але зараз вони можуть бути дуже зайняті. Я можу уявити, що зараз вони отримують багато запитань і запитів від своїх клієнтів. Вони повинні бути затоплені.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Можливо, щойно я побував у кількох поганих казино, і це повертає тебе до того жахливого мислення.

Автоматичний переклад.
CELTIC502
1 рік тому

Привіт!

Судячи з останніх подій, я вважаю, що це займе певний час. Даніель має рацію, коли каже, що майже закрите казино має бути переповнене запитами. Якби я знав, що його ось-ось закриють...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знаю себе і вас обох .. Я б точно не зробив жодних депозитів...

Автоматичний переклад.
CELTIC502
1 рік тому

Я впевнений, що це негайно відмовило б вас від депозиту там.

Однак ваша скарга очікує на оновлення, і Петронелла буде вдячна за відповіді на її запитання.

Як ви думаєте, чи можна було б оновити її, щоб спробувати допомогти вам?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Дякую за підштовх Яро!

Тут був насичений тиждень.

Я відповів Петронеллі.

Автоматичний переклад.
CELTIC502
1 рік тому

Це абсолютно добре, я просто намагався допомогти. Я бачив, що ви написали у своїй скарзі, що спілкувалися з казино через онлайн-підтримку, і вони відповіли, що вони переглянуть ваше зняття протягом наступних кількох днів.

Якщо ви дізнаєтесь щось нове, повідомте нам, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Яро, я ціную твою допомогу, і я не взяв нічого, крім того, що ти мені допомагав.

Дякую !

Автоматичний переклад.
CELTIC502
1 рік тому

Привіт!

Як я бачу в скарзі, справа дійшла до моменту звернення до казино з проханням надати пояснення. Добре, чесно кажучи, я дуже хочу це побачити. Сподіваюся, ми швидко кудись дійдемо. 🤞🤞🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що ж, у своїй онлайн-підтримці вони кажуть, що це було схвалено сьогодні! Схрещуємо пальці 🤞

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
CELTIC502
1 рік тому

ідеально Тому, якщо ви отримаєте свої кошти, не соромтеся повідомити нам, щоб ми могли вас привітати.

У будь-якому разі, якщо ви досягнете успіху, було б непогано повідомити команду розгляду скарг , що ви отримуєте гроші.

Чи можна було б тоді це зробити?

Удачі. 🙂✌🤞

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого