ГоловнаФорумОбговорення скаргСкарга недоступна - Довідка

Скарга недоступна - Довідка

 від Li1979
|
1 562 переглядів 3 відповіді |
|

Доброго дня, я намагаюся подати скаргу, але на останньому кроці, де написано «Обмежений бонус», я вибираю перейти до наступного запитання, і це не дозволяє мені йти далі. Хтось, хто може мені допомогти?

file

Автоматичний переклад.
Li1979

Хм, я вперше це чую, і маю кілька порад. Спробуйте створити скаргу з іншого пристрою, видаліть файли cookie або спробуйте інший браузер. Якщо це не допомогло й ваша проблема повторюється, дайте мені знати, і ми побачимо, що можемо зробити.

Автоматичний переклад.

Привіт Яро!

дякую за відповідь

Я зробив саме те, що ви запропонували, але безуспішно. Я очистив історію та файли cookie. Я пробував браузери Chrome і Edge, змінював ПК, тестував на своєму мобільному телефоні, і проблема завжди та сама. Я досягаю кроку обмеженого бонусу, вибираю перейти до наступного запитання, і більше не маю можливості продовжити.

Чи можу я подати скаргу на казино іншим способом? Електронною поштою, наприклад?


file

Автоматичний переклад.
Li1979

Привіт Li979,

Щиро дякую, що спробували всі запропоновані кроки. Оскільки минуло кілька днів, ми не хочемо вас затримувати. Надішліть електронний лист із поясненням вашої ситуації на адресу complaint@casino.guru

У будь-якому випадку я передам ваші спроби нашим технічним спеціалістам. Я сподіваюся, що ми зможемо виявити та вирішити проблему. Якщо ви натрапите на щось інше, що здається дивним, ми будемо тут. Дякую тобі!

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого