ФорумОбговорення скаргСкарга недоступна - Довідка

Скарга недоступна - Довідка

4 міс. тому від Li1979
|
1069 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
4 міс. тому

Доброго дня, я намагаюся подати скаргу, але на останньому кроці, де написано «Обмежений бонус», я вибираю перейти до наступного запитання, і це не дозволяє мені йти далі. Хтось, хто може мені допомогти?

file

Автоматичний переклад.
Li1979
4 міс. тому

Хм, я вперше це чую, і маю кілька порад. Спробуйте створити скаргу з іншого пристрою, видаліть файли cookie або спробуйте інший браузер. Якщо це не допомогло й ваша проблема повторюється, дайте мені знати, і ми побачимо, що можемо зробити.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Яро!

дякую за відповідь

Я зробив саме те, що ви запропонували, але безуспішно. Я очистив історію та файли cookie. Я пробував браузери Chrome і Edge, змінював ПК, тестував на своєму мобільному телефоні, і проблема завжди та сама. Я досягаю кроку обмеженого бонусу, вибираю перейти до наступного запитання, і більше не маю можливості продовжити.

Чи можу я подати скаргу на казино іншим способом? Електронною поштою, наприклад?


file

Автоматичний переклад.
Li1979
4 міс. тому

Привіт Li979,

Щиро дякую, що спробували всі запропоновані кроки. Оскільки минуло кілька днів, ми не хочемо вас затримувати. Надішліть електронний лист із поясненням вашої ситуації на адресу complaint@casino.guru

У будь-якому випадку я передам ваші спроби нашим технічним спеціалістам. Я сподіваюся, що ми зможемо виявити та вирішити проблему. Якщо ви натрапите на щось інше, що здається дивним, ми будемо тут. Дякую тобі!

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого