Рука ..удачі

1 рік тому від garjobo
|
3135 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
garjobo
1 рік тому

Привіт,

Наскільки я бачу, команда розгляду скарг працює над проблемою через вашу нещодавно подану скаргу, тому я сподіваюся, що це принесе певні результати.

Те, що ви описали, звучить просто як кошмар, крім того, це казино ще не перевірено та не внесено до списку на нашому веб-сайті, тому репутація, яку воно здобуде завдяки команді даних, справді викликає у мене цікавість. 🤔

Автоматичний переклад.
garjobo
1 рік тому

Я перемістив ваші дописи в одну тему, оскільки всі вони стосуються однієї проблеми.

По-перше, нам потрібно з’ясувати, де і чи має це казино ліцензію . Тоді ми можемо порадити, до якого офіційного органу вам слід надіслати офіційну скаргу. Тож наразі просто наберіться терпіння та дайте скарзі та команді даних деякий час виконати свою роботу.

Я повідомлю вам, коли перевірка буде завершена 🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Рука удачі казино.


Вони дозволяють депозити від різних постачальників, таких як Visa, але коли ви намагаєтеся зняти кошти за допомогою цього методу оплати, це не дозволяється, оскільки ви можете зробити це лише через Mastercad або Bitcoin.


Крім того, я є громадянином Іспанії, і згідно з умовами цього казино ми не маємо права грати, однак вони дозволили мені відкрити рахунок, грати, робити ставки та депозити, моя вина, що я не прочитав умови вчасно , але мені також дозволили.


БУДЬ ОБЕРЕЖНИЙ.


Я грав у їхньому казино, і вони прийняли мої гроші, хоча вони сказали, що вживуть необхідних заходів, якщо гравець іспанської національності бере участь у іграх у казино. Я попросив повернути свої гроші, дотримуючись цього правила, але вони відмовили, оскільки сказали, що вся відповідальність лежить на мені.

Автоматичний переклад.
Larpz24
1 рік тому

Привіт,

Зверніть увагу на мою попередню відповідь тут – я бачу, що це майже ідентичний пост, але скарга стосується лише Yoummy Wins.

Цікаво, ви зазвичай граєте в казино, які не приймають іспанських гравців?


Дозвольте мені процитувати тут:

"Тому я хотів би підкреслити, що ми проводимо подальше розслідування та допомагаємо лише тим гравцям, чиї кошти (або виграші) були конфісковані через те, що вони з обмеженої країни. Тим не менш, здається, що тут це не так, але не соромтеся виправити мене, якщо я помиляюся».

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого