Привіт, я гравець з Іспанії. Я нещодавно грав у цьому казино. Після проходження KYC і реєстрації в mifinity. Єдиний спосіб виведення, який вони мені запропонували.
Якби вони прийшли виплатити мені частину мого виграшу. Але на даний момент я довго чекаю, коли інші очікують оплати.
Я безуспішно намагався зв’язатися з менеджером, я також безуспішно намагався поговорити з ліцензіатом AntillePhone NV.
Загальна сума очікування 1391,11 євро.
Я в розпачі, я не знаю, до кого звернутися, я буду дуже вдячний за будь-яку вашу допомогу.
Я також хотів би засудити ставлення цього казино до своїх гравців, щоб ніхто інший не бачив себе в моїй ситуації.
Я багато років граю в онлайн-казино, і подібне зі мною сталося вперше.
Заздалегідь спасибі.
Hi, I'm a player from Spain. I have recently played at this casino. After passing the KYC and registering in mifinity. Only means of withdrawal that they offered me.
If they came to pay me some of my winnings. But currently I have been waiting a long time for others that are pending to pay me.
I have tried to contact the manager without success, I have also tried to speak to the licensee AntillePhone N.V. unsuccessfully.
Total pending amount 1391,11€.
I am desperate, I don't know who to turn to, I would greatly appreciate any help you can give me.
I would also like to denounce the attitude of this casino towards its players so that no one else sees themselves in my situation.
I have been playing in online casinos for many years and this is the first time something like this has happened to me.
Thanks in advance.