Привіт. Мені шкода, що ви опинилися в цій ситуації. Схоже, у нашій базі даних немає цього конкретного казино, тому я передам його нашій групі обробки даних, щоб вони ознайомилися з ним 🙂.
Чи правильно я розумію, що ви подали запит на відкликання 60 днів тому, а служба підтримки взагалі не відповідає? Ви повністю верифіковані в цьому казино? Коли ви востаннє спілкувалися зі службою підтримки?
Я б рекомендував вам подати скаргу, яка, звичайно, безкоштовна, і наша команда спробує допомогти вам у вирішенні проблеми, яка виникла в цьому казино. Ви можете зробити це легко, просто натиснувши/торкнувшись цього посилання 👈. У вашому випадку, оскільки це казино ще не входить до нашого списку казино, ви виберете цю дію:
Тут 👈 у вас є корисна інформація про наше вирішення скарг. Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога, ми чекаємо вашої відповіді.
Hello there. I'm sorry you've found yourself in this situation. It looks like we don't have this particular casino in our database, so I will pass it to our data team to have a look at at it 🙂.
Do I understand correctly, that you have asked for your withdrawal 60 days ago and the support is not answering at all, is that right? Ae you fully verified at this casino? When were you last in contact with the support?
I would recommend you to submit a complaint, which is free of charge, of course, and our team will try to help you out with the issue you are having at this casino. You can do so easily just by clicking/tapping on this link 👈. In your case, as this casino is not yet included in our list of casinos, you will choose this action:
Here 👈 you have some useful information about our complaint resolution. Please let us know if you need any help, will wait for your reply.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.