Так, Радко, сьогодні вранці я отримав відповідь від особи, яка веде мою справу. Я щиро радий вашим зусиллям вирішити мою проблему.
Дуже дякую!
Yes Radka,I got a response from the person in charge of my case this morning. I'm truly delighted towards your efforts in trying to get my issue resolved.
Thank you so much!
Думаю, натомість ви можете подякувати Петронелі та Андрею - вони подбають про вашу скаргу. 🙂
Але це ще не кінець. 🤞
I think you can thank to Petronela and Andrej instead - they take care of your complaint. 🙂
It's not over yet though. 🤞
Я вдячний вам усім, хлопці, ви прислухалися до моєї проблеми, а також допомагаєте мені її вирішити!
I am grateful to you all, you guys gave me a listening ears to my problem and you are also helping me get it resolved!
Шановна Радко,
Чи варто говорити, що мене обманув пошук Google!
Насправді я шукав про 1win, але я отримав багато хороших відгуків про них, кожна стаття, яку я прочитав про них у пошуковій системі Google, була позитивною лише для того, щоб отримати обслуговування з першої спроби!
Мене слід було попередити, коли я прочитав «компанію закрили на деякий час, перш ніж її знову відкрили у 2018 році».
Хоча причини закриття я не бачив!
Я не просто радий, що потрапив у цю халепу в цей період🤦♂️
Dear Radka,
Should I say I was decieved by google search!
I actually searched about 1win but I got alot of good reviews about them, every article I read about them on google search were positive only to get served on my first attempt!
I should have been cautioned when i read "the company was closed for a while before it was reopened in 2018."
Although I didn't see the reason for the closure!
I'm not just happy I got into this mess, at this period in time🤦♂️
Можливо, прочитані вами відгуки носили рекламний характер і були не зовсім чесними. Це спосіб, яким казино намагаються залучити нових клієнтів. На жаль, не завжди легко помітити ці фальшиві відгуки.
It's possible that the reviews you read were promotional in nature and not entirely honest. It's a way that casinos do to try and attract new customers. Unfortunately, it's not always easy to spot these fake reviews.
Ви праві, я щойно зв’язався з однією з маркетингових компаній і розповів їм про компанію, яку вони рекламують.
Тож це також може врятувати життя від того, щоб стати жертвою, я не зупинюся, доки не отримаю відчутної причини для блокування свого облікового запису з першої спроби або коли вони виплатять мені мої гроші!
You're right, I just contacted one of the marketing company and told them about the company they are promoting.
So the can aswell save lives from falling a victim, I will not stop until I get a tangible reason for blocking my account on my first attempt or when they pay me my money!
Шановна Радко,
Чи варто говорити, що мене обманув пошук Google!
Насправді я шукав про 1win, але я отримав багато хороших відгуків про них, кожна стаття, яку я прочитав про них у пошуковій системі Google, була позитивною лише для того, щоб отримати обслуговування з першої спроби!
Мене слід було попередити, коли я прочитав «компанію закрили на деякий час, перш ніж її знову відкрили у 2018 році».
Хоча причини закриття я не бачив!
Я не просто радий, що потрапив у цю халепу в цей період🤦♂️
Dear Radka,
Should I say I was decieved by google search!
I actually searched about 1win but I got alot of good reviews about them, every article I read about them on google search were positive only to get served on my first attempt!
I should have been cautioned when i read "the company was closed for a while before it was reopened in 2018."
Although I didn't see the reason for the closure!
I'm not just happy I got into this mess, at this period in time🤦♂️
Можливо, прочитані вами відгуки носили рекламний характер і були не зовсім чесними. Це спосіб, яким казино намагаються залучити нових клієнтів. На жаль, не завжди легко помітити ці фальшиві відгуки.
It's possible that the reviews you read were promotional in nature and not entirely honest. It's a way that casinos do to try and attract new customers. Unfortunately, it's not always easy to spot these fake reviews.
Я теж думаю про це.
І тому ми нещодавно оновили умови використання нашого форуму, частину, пов’язану з відгуками користувачів:
https://casino.guru/terms-and-conditions
3.11. Метою оглядів і рейтингів, створених Користувачами на Веб-сайті, є відображення правдивого досвіду гравців на окремих веб-сайтах казино. Ось чому ми залишаємо за собою право видаляти відгуки користувачів, створені користувачами за мотивацією казино, наприклад, пропонуючи їм бонус в обмін на позитивний відгук.
3.12. Ми не маємо дозволу Користувачів ділитися їх особистою інформацією, включаючи адресу електронної пошти, з веб-сайтами казино, які вони переглядали або оцінювали на нашому Веб-сайті. Тому ми не можемо надати цю інформацію казино, щоб допомогти ідентифікувати Користувача, який залишив відгук на нашому веб-сайті. Якщо казино бажає ідентифікувати Користувача або зв’язатися з ним, представники казино можуть безпосередньо відповісти на відгук Користувача.
This is something I have in my mind too.
And it's also why we've recently updated our forum terms of use, the user review related part:
https://casino.guru/terms-and-conditions
3.11. The purpose of reviews and ratings created by Users on the Website is for them to reflect truthful experience of players at individual casino websites. That is why we reserve the right to delete User reviews which were created by Users after being motivated to do so by the casino, for example by offering them a bonus in exchange for a positive review.
3.12. We do not have the Users' permission to share their personal information, including their e-mail address, with the casino websites which they reviewed or rated on our Website. Therefore, we cannot share this information with the casino to help identify the User who submitted a review on our Website. If a casino wishes to identify the User or communicate with them, representatives of the casino are able to directly respond to the User's review.
Ви праві, я щойно зв’язався з однією з маркетингових компаній і розповів їм про компанію, яку вони рекламують.
Тож це також може врятувати життя від того, щоб стати жертвою, я не зупинюся, доки не отримаю відчутної причини для блокування свого облікового запису з першої спроби або коли вони виплатять мені мої гроші!
You're right, I just contacted one of the marketing company and told them about the company they are promoting.
So the can aswell save lives from falling a victim, I will not stop until I get a tangible reason for blocking my account on my first attempt or when they pay me my money!
Це гарна спроба. Я хотів би побачити якийсь повтор!
This is a good effort. I would love to see some replay!
Я ціную зусилля зі створення справедливої та надійної спільноти онлайн-казино.
I appreciate the effort to create a fair and trustworthy online casino community.
Тому що я можу сказати, гуру казино є найкращими, я бажаю, щоб влада для прийняття рішень і реалізації на гравцях і казино могла спокутувати їх!
For I can say, casino guru are the best, I wish the power for decision making and implementation on players and casinos can be atone to them!
Я схвалюю цю ідею, Абдулрахаман, казино обов’язково виконає її та буде дуже уважно ставитися до того, як вони вводять закони, особливо закони, які призводять до непотрібного закриття рахунків людей разом із їхніми коштами.
Я не думаю, що існує веб-сайт, окрім casino.guru, на який можна повідомити про 1win.
Більшість веб-сайтів не рекомендують їх, вони не мають цього на своїх сайтах!
I buy this idea Abdulrahaman, the casino will definitely comply and would be very mindful of how they impose laws especially the laws that leads to unnecessary closure of people's account together with their funds.
I don't think there is a website apart from casino.guru, that one can report 1win to.
Most websites don't recommend them,they don't have it on thier sites!
Я схвалюю цю ідею, Абдулрахаман, казино обов’язково виконає її та буде дуже уважно ставитися до того, як вони вводять закони, особливо закони, які призводять до непотрібного закриття рахунків людей разом із їхніми коштами.
Я не думаю, що існує веб-сайт, окрім casino.guru, на який можна повідомити про 1win.
Більшість веб-сайтів не рекомендують їх, вони не мають цього на своїх сайтах!
I buy this idea Abdulrahaman, the casino will definitely comply and would be very mindful of how they impose laws especially the laws that leads to unnecessary closure of people's account together with their funds.
I don't think there is a website apart from casino.guru, that one can report 1win to.
Most websites don't recommend them,they don't have it on thier sites!
Добре, що ви про це згадали. Ми вважаємо, що особливо погані казино повинні бути перераховані, щоб гравці могли перевірити огляд і врахувати ризик. Або краще сказати, уникнути ризику!
It's good that you mentioned it. We feel that especially bad casinos should be listed so the players can check the review and consider the risk. Or better say avoid the risk!
Це правда!
Шановна Радко, Наталія вже деякий час не відповідає, сподіваюся, немає проблем?
That's true!
Dear Radka, Natalia have not been responsive for a while now,hope there's no problem?
Привіт,
Я відповів тут , сказавши, що я не знаю, про що була дискусія між казино та нами, я навіть не можу припустити, який результат ми отримаємо в кінці.
Hello there,
I replied here, saying that I have no clue what the discussion between the casino and us was about, I can't even guess what outcome we get in the end.
Привіт. Мені шкода, що ви опинилися в цій ситуації. Схоже, у нашій базі даних немає цього конкретного казино, тому я передам його нашій групі обробки даних, щоб вони ознайомилися з ним 🙂.
Чи правильно я розумію, що ви подали запит на відкликання 60 днів тому, а служба підтримки взагалі не відповідає? Ви повністю верифіковані в цьому казино? Коли ви востаннє спілкувалися зі службою підтримки?
Я б рекомендував вам подати скаргу, яка, звичайно, безкоштовна, і наша команда спробує допомогти вам у вирішенні проблеми, яка виникла в цьому казино. Ви можете зробити це легко, просто натиснувши/торкнувшись цього посилання 👈. У вашому випадку, оскільки це казино ще не входить до нашого списку казино, ви виберете цю дію:
Тут 👈 у вас є корисна інформація про наше вирішення скарг. Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога, ми чекаємо вашої відповіді.
Hello there. I'm sorry you've found yourself in this situation. It looks like we don't have this particular casino in our database, so I will pass it to our data team to have a look at at it 🙂.
Do I understand correctly, that you have asked for your withdrawal 60 days ago and the support is not answering at all, is that right? Ae you fully verified at this casino? When were you last in contact with the support?
I would recommend you to submit a complaint, which is free of charge, of course, and our team will try to help you out with the issue you are having at this casino. You can do so easily just by clicking/tapping on this link 👈. In your case, as this casino is not yet included in our list of casinos, you will choose this action:
Here 👈 you have some useful information about our complaint resolution. Please let us know if you need any help, will wait for your reply.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.