ФорумОбговорення скаргПРОБЛОЧНОСТІ ПРИ СПРОБАХ ОТРИМАТИ КОШТИ

ПРОБЛОЧНОСТІ ПРИ СПРОБАХ ОТРИМАТИ КОШТИ (Сторінка 3)

2 р. тому від Deenah
|
15298 переглядів 59 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
2 р. тому

Yes Radka🥰

Змінено автором 2 р. тому
2 р. тому

Так, Радко, сьогодні вранці я отримав відповідь від особи, яка веде мою справу. Я щиро радий вашим зусиллям вирішити мою проблему.

Дуже дякую!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Deenah
2 р. тому

Думаю, натомість ви можете подякувати Петронелі та Андрею - вони подбають про вашу скаргу. 🙂

Але це ще не кінець. 🤞

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я вдячний вам усім, хлопці, ви прислухалися до моєї проблеми, а також допомагаєте мені її вирішити!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Шановна Радко,

Чи варто говорити, що мене обманув пошук Google!

Насправді я шукав про 1win, але я отримав багато хороших відгуків про них, кожна стаття, яку я прочитав про них у пошуковій системі Google, була позитивною лише для того, щоб отримати обслуговування з першої спроби!

Мене слід було попередити, коли я прочитав «компанію закрили на деякий час, перш ніж її знову відкрили у 2018 році».

Хоча причини закриття я не бачив!

Я не просто радий, що потрапив у цю халепу в цей період🤦‍♂️

Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
2 р. тому

Можливо, прочитані вами відгуки носили рекламний характер і були не зовсім чесними. Це спосіб, яким казино намагаються залучити нових клієнтів. На жаль, не завжди легко помітити ці фальшиві відгуки.

Автоматичний переклад.
baileyadams93
2 р. тому

Ви праві, я щойно зв’язався з однією з маркетингових компаній і розповів їм про компанію, яку вони рекламують.

file

Тож це також може врятувати життя від того, щоб стати жертвою, я не зупинюся, доки не отримаю відчутної причини для блокування свого облікового запису з першої спроби або коли вони виплатять мені мої гроші!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шановна Радко,

Чи варто говорити, що мене обманув пошук Google!

Насправді я шукав про 1win, але я отримав багато хороших відгуків про них, кожна стаття, яку я прочитав про них у пошуковій системі Google, була позитивною лише для того, щоб отримати обслуговування з першої спроби!

Мене слід було попередити, коли я прочитав «компанію закрили на деякий час, перш ніж її знову відкрили у 2018 році».

Хоча причини закриття я не бачив!

Я не просто радий, що потрапив у цю халепу в цей період🤦‍♂️

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На жаль, це трапляється занадто часто.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Можливо, прочитані вами відгуки носили рекламний характер і були не зовсім чесними. Це спосіб, яким казино намагаються залучити нових клієнтів. На жаль, не завжди легко помітити ці фальшиві відгуки.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я теж думаю про це.

І тому ми нещодавно оновили умови використання нашого форуму, частину, пов’язану з відгуками користувачів:

https://casino.guru/terms-and-conditions

3.11. Метою оглядів і рейтингів, створених Користувачами на Веб-сайті, є відображення правдивого досвіду гравців на окремих веб-сайтах казино. Ось чому ми залишаємо за собою право видаляти відгуки користувачів, створені користувачами за мотивацією казино, наприклад, пропонуючи їм бонус в обмін на позитивний відгук.

3.12. Ми не маємо дозволу Користувачів ділитися їх особистою інформацією, включаючи адресу електронної пошти, з веб-сайтами казино, які вони переглядали або оцінювали на нашому Веб-сайті. Тому ми не можемо надати цю інформацію казино, щоб допомогти ідентифікувати Користувача, який залишив відгук на нашому веб-сайті. Якщо казино бажає ідентифікувати Користувача або зв’язатися з ним, представники казино можуть безпосередньо відповісти на відгук Користувача.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви праві, я щойно зв’язався з однією з маркетингових компаній і розповів їм про компанію, яку вони рекламують.

file

Тож це також може врятувати життя від того, щоб стати жертвою, я не зупинюся, доки не отримаю відчутної причини для блокування свого облікового запису з першої спроби або коли вони виплатять мені мої гроші!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це гарна спроба. Я хотів би побачити якийсь повтор!


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я ціную зусилля зі створення справедливої та надійної спільноти онлайн-казино.

Автоматичний переклад.
baileyadams93
2 р. тому

Тому що я можу сказати, гуру казино є найкращими, я бажаю, щоб влада для прийняття рішень і реалізації на гравцях і казино могла спокутувати їх!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
2 р. тому

Я схвалюю цю ідею, Абдулрахаман, казино обов’язково виконає її та буде дуже уважно ставитися до того, як вони вводять закони, особливо закони, які призводять до непотрібного закриття рахунків людей разом із їхніми коштами.

Я не думаю, що існує веб-сайт, окрім casino.guru, на який можна повідомити про 1win.

Більшість веб-сайтів не рекомендують їх, вони не мають цього на своїх сайтах!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я ціную зусилля зі створення справедливої та надійної спільноти онлайн-казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую.

Ми дуже раді, що наш веб-сайт виконує свою мету.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я схвалюю цю ідею, Абдулрахаман, казино обов’язково виконає її та буде дуже уважно ставитися до того, як вони вводять закони, особливо закони, які призводять до непотрібного закриття рахунків людей разом із їхніми коштами.

Я не думаю, що існує веб-сайт, окрім casino.guru, на який можна повідомити про 1win.

Більшість веб-сайтів не рекомендують їх, вони не мають цього на своїх сайтах!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добре, що ви про це згадали. Ми вважаємо, що особливо погані казино повинні бути перераховані, щоб гравці могли перевірити огляд і врахувати ризик. Або краще сказати, уникнути ризику!

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Це правда!

Шановна Радко, Наталія вже деякий час не відповідає, сподіваюся, немає проблем?

Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
2 р. тому

Привіт,

Я відповів тут , сказавши, що я не знаю, про що була дискусія між казино та нами, я навіть не можу припустити, який результат ми отримаємо в кінці.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Агент Lotusbook.io 60day go не надсилає суму виграшу

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Сума зняття Lotusbook.io не надсилається. Тепер він не може відповісти на повідомлення

Автоматичний переклад.
shafikanda654
9 міс. тому

Привіт. Мені шкода, що ви опинилися в цій ситуації. Схоже, у нашій базі даних немає цього конкретного казино, тому я передам його нашій групі обробки даних, щоб вони ознайомилися з ним 🙂.

Чи правильно я розумію, що ви подали запит на відкликання 60 днів тому, а служба підтримки взагалі не відповідає? Ви повністю верифіковані в цьому казино? Коли ви востаннє спілкувалися зі службою підтримки?

Я б рекомендував вам подати скаргу, яка, звичайно, безкоштовна, і наша команда спробує допомогти вам у вирішенні проблеми, яка виникла в цьому казино. Ви можете зробити це легко, просто натиснувши/торкнувшись цього посилання 👈. У вашому випадку, оскільки це казино ще не входить до нашого списку казино, ви виберете цю дію: file

Тут 👈 у вас є корисна інформація про наше вирішення скарг. Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога, ми чекаємо вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого