ФорумОбговорення скаргПРОБЛОЧНОСТІ ПРИ СПРОБАХ ОТРИМАТИ КОШТИ

ПРОБЛОЧНОСТІ ПРИ СПРОБАХ ОТРИМАТИ КОШТИ (Сторінка 2)

1 рік тому від Deenah
|
9934 переглядів 59 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт Діна,

Я можу уявити, що це повинно бути до біса погане відчуття. 🙁

На мій подив, я дізнався, що ліцензія має бути дійсною - згідно з вашим останнім оглядом. Чи можете ви підтвердити, що ця заява більше не дійсна?

«© 2022 1WIN. 1win.pro управляється MFI investments limited згідно з ліцензією Curaçao 8048/JAZ2018-040 , виданою 1win NV, компанії з обмеженою відповідальністю з зареєстрованим офісом за адресою Perseusweg 27 A Curacao, CW, з номером компанії 147039. MFI INVESTMENTS LIMITED, компанію, юридичний офіс якої знаходиться за адресою 3, Chytron Street, Flat/Office 301, PC 1075 Nicosia, Cyprus з номером компанії HE386738. Компанія ЄС MFI Investments Ltd діє як представник ЄС-ЄЕЗ ліцензованої організації 1win NV"

Його скопійовано з веб-сайту 1win, і це означає, що це казино має регулюватися Кюрасао Антильським штатом

Ви пробували, будь ласка?

Я перевірив останні скарги, щоб з’ясувати, що деякі були закриті як вирішені, а деякі – ні. Я хотів би вас запевнити, що ваш також буде вирішено, але, на жаль, я не можу сказати напевно. 🤞

Залишайтеся позитивними, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую Радко,

Я дійсно ціную,

Ліцензія все ще є на сайті 1win... але мене бентежить, як зв’язатися з компанією, але тепер я впевнений, що завдяки допомозі casino.guru мої кошти вийде.

Дякую!

Автоматичний переклад.
Deenah
1 рік тому

Доброго ранку, Діна,

У цьому випадку ліцензійним органом є Комісія з азартних ігор Кюрасао (NV 8048/JAZ). Ви можете спробувати ці адреси:

complaints@gaminglicences.com

certria@gaminglicences.com

Зауважте лише, що згідно із загальним досвідом, ця влада є відносно пасивною, і їх відповідь може тривати дні, а може й місяці.

Сподіваюся, це не знадобиться для кінця.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую Радко,


Оскільки ви допомагаєте мені тут...я не думаю, що буде потрібно зв'язуватися з ними.

Я глибоко вірю, що з вашою допомогою мої кошти будуть вичерпані!

Я дійсно ціную!

Автоматичний переклад.
Deenah
1 рік тому

Що ж, зараз Андрій намагається зв’язатися з казино. Сподіваюся, він досягне успіху.🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, буде успіх.


Я дуже ціную вас, хлопці!

Автоматичний переклад.
Deenah
1 рік тому

Дякую Діна.

На жаль, досі немає відповіді від казино. 🤨

file


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, вони ще не відповіли!

Вибач, Радко, якщо вони не відповідатимуть, що буде??

Автоматичний переклад.
Deenah
1 рік тому

Привіт,

Команда розгляду скарг вирішила зв’язатися з казино, оскільки нам потрібна їхня співпраця, я боюся, що без неї ми були б безпорадними. Андрій попросив у казино підтвердити докази, але я не можу сказати, чи було йому їх надано, незважаючи на те, що казино не відповіло на скаргу, як просили. Будь ласка, зачекайте, поки Андрій повідомить скаржника.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, тоді я буду чекати.

Дякую, Радка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку, Радко.


Я думаю, що це казино 1win не дбає про репутацію, мені все ще цікаво, як вони недбало цитують п.9.7 і забирають чиїсь кошти! Проте вони все одно не зможуть надати докази, що підтверджують їхні рішення.

Ви можете собі уявити, мій фонд не досягає навіть 100 доларів, але вони все одно вирішили забрати мій маленький фонд!😔

Автоматичний переклад.
Deenah
1 рік тому

Доброго ранку Діна,

Ну, я повинен погодитися - мені здається, що казино платить тільки якщо вони цього хочуть. Ми також визнали його умови несправедливими, і я вважаю, що це залежить від загального рейтингу та вашого досвіду.

Очевидно, що без будь-яких підтверджуючих доказів ці правила можна вільно застосовувати до будь-якого гравця.

Я сподіваюся, що казино надішле щось, що ми справді зможемо перевірити.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Звичайно, ці правила безкоштовно надсилаються гравцям. Переглядаючи невирішені справи, я дізнався, що більшість гравців заблоковано, і казино не може надати доказів, що підтверджують своє рішення.

Вони платять лише тоді, коли хочуть. І вони не виплачують великих виграшів або коли хтось подвоює свої кошти!

Автоматичний переклад.
Deenah
1 рік тому

На жаль, так виглядає.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, я став жертвою їхнього шахрайства.

Вони повинні принаймні подумати про дні, які я їм програв!

Мені сказали вийти з 1win, але я відмовився, думаючи, що вони дійсно діють на основі фактів... Я ніколи не знав, що це дійде до мене!

Але цього разу мені справді потрібні ці гроші, які вони мали з собою!

До цього виграшу я програв 135 доларів на колесі фортуни!

Вони ніколи не вважали їх програшами, але мій маленький виграш, який я отримав у змаганнях (покерний стіл), вони захопили його несправедливо!

Автоматичний переклад.
Deenah
1 рік тому

Вибач, Діна, здається, ми все ще чекаємо на якесь пояснення чи доказ.

Будемо сподіватися, що щось станеться і скаргу оновлять. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Люба моя Радько, я майже впевнений, що вони нічого не мають проти мене, тільки якщо вони щось вигадують!

Це єдиний обліковий запис, який я маю з ними, щонайбільше я входжу за допомогою свого телефону, дуже мало часу на моєму ноутбуці, але я сподіваюся побачити можливий результат!

Але я бачу, що вони не дуже дбають про репутацію та чорні точки!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Deenah
1 рік тому

Привіт Діна,

добре, з такою низькою репутацією тепер здається очевидним, що додаткові чорні точки не мають значення, як ви написали.

Ми просто хочемо, як завжди, дати казино справедливий шанс підтримати їхню заяву, якщо казино цього не зробить, ми наполягаємо на претензії гравця.

На жаль, я боюся, що це казино не хоче слухати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож вони технічно обдурили мене та втекли з моїми грошима та виграшем😪.

Бажаємо, щоб ви, хлопці, могли просто попросити/сказати казино заплатити нам наші гроші, оскільки очевидно, що вони вигадують брехню та забирають у людей гроші!

Я не думаю, що "complaints@licensingcasino.com" також може змусити їх виплатити обмежені гроші!!😭

Боже мій, мені дуже потрібні ці мої гроші!

Це казино не поважає умови, вони також не поважають вас, їм потрібно багато часу, щоб відповісти на повідомлення, іноді вони не відповідають взагалі.

Хлопці, ви дуже стараєтеся, я ціную вас!

Автоматичний переклад.
Deenah
1 рік тому

Привіт Денна,

здається, ми отримали деяку інформацію від казино.

«Повідомляємо, що ваша справа обговорюється з представником казино в приватній розмові».

Тож казино знову відповіло. Подивимося, яким буде результат. 🤔

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого