Привіт,
має сенс, враховуючи, що казино вважало за необхідне перевірити рахунок. Я боюся, що ви повинні бути терплячими, поки ця фаза не закінчиться. Виходячи з вашої скарги, здається, що казино зв’язалося безпосередньо з постачальником ігор. Можливо, вони ще вивчають це питання або чекають офіційної заяви. Однак я уявляю, що це має бути пекло.
Представник казино тепер відповідає за надання точної інформації; сподіваюся, буде корисно!
Слідкуйте за скаргою; якщо пощастить, ми скоро дізнаємося більше. 🤞
Hello,
makes sense given that the casino considered it necessary to look into the account. You have to be patient until this phase is over, I fear. Based on your complaint, it appears that the casino has gotten in touch with the game provider directly. It is possible that they are still looking into the matter or are awaiting the official statement. However, I imagine it must be hell.
It is now the casino representative's responsibility to give accurate information; hopefully, it will be useful!
Stay tuned for the complaint; with luck, we will soon know more. 🤞
Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.