ФорумОбговорення скаргПроблема казино Stelario з карткою

Проблема казино Stelario з карткою

2 р. тому від Gucio0101
|
7451 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
2 р. тому

Привіт, у мене проблема з казино Stelario. Я поклав туди кошти за допомогою своєї віртуальної картки, а тепер вони хочуть зробити скріншот цієї картки, чого немає в жодному банківському закладі. Коли я надіслав їм фотографію цієї картки, зроблену іншим телефоном, вони теж відмовляються її приймати. Що я повинен зробити??

Автоматичний переклад.
Gucio0101
2 р. тому

Привіт,

Я вважаю, що якщо ви ввійдете у свій банківський додаток, мобільний банкінг або електронний банкінг, серед інших опцій ви знайдете вкладку «картка» або щось подібне до неї. У мене також є віртуальна картка, і я просто входжу в розділ картки, вводжу пін-код + код авторизації, і я можу побачити повне зображення картки з усіма цифрами, іменем, дійсним до тощо.

Ви впевнені, що ви теж не можете це зробити?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

так, революція не дає мені можливості це зробити. Я також намагаюся зробити це за допомогою хрому та комп’ютера, але там я бачу лише * на своїй картці. Я надсилаю їм усі документи, вони показують мою картку, але вони все одно не приймають, і тепер вони також перестали мені відповідати

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я також надсилаю їм фото цієї картки, де всі інші казино приймають це, але у відповідь я отримую повідомлення. Ми не приймаємо фотографії монітора, тільки скріншоти

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Наскільки я пам’ятаю, ви могли бачити всі деталі своїх карток на revolut, але я думаю, що неможливо зробити скріншот картки звідти

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я також надсилаю їм фото цієї картки, де всі інші казино приймають це, але у відповідь я отримую повідомлення. Ми не приймаємо фотографії монітора, тільки скріншоти

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

На жаль, це нормально, зображення можна обрізати або змінювати, тому дозволені лише необроблені скріншоти.

Будь ласка, подивіться це відео , я думаю, що ці 3 крапки у правому верхньому куті дозволяють вам розкрити деталі картки, а потім зробити знімок екрана так, як це підтримує ваш телефон. Під час користування телефоном мені доводиться одночасно натискати обидві кнопки гучності + кнопку скидання.

Я також знайшов цю статтю про деталі картки Revolt.

Якщо вам усе ще важко продовжити, я можу лише порекомендувати подати скаргу.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Радка тільки вони щоб зробити скріншот бути рут телефону. Але також не впевнений, що Revolut хоче працювати з root. І, звичайно, я не займаюся рекламацією, тому що я не отримаю свої виграні гроші

Автоматичний переклад.
Gucio0101
2 р. тому

На мій погляд, не варто рутувати ваш телефон, тому що це пропуск безпеки Xposed тощо. Не знаю, можливо, вам варто трохи дослідити це, якщо ви вже не знаєте

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Радка тільки вони щоб зробити скріншот бути рут телефону. Але також не впевнений, що Revolut хоче працювати з root. І, звичайно, я не займаюся рекламацією, тому що я не отримаю свої виграні гроші

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Що ж, я не бачу іншого варіанту, щоб пройти перевірку, ви повинні знайти спосіб, як надати необхідні документи, багато гравців використовують Revolt, тому я думаю, що також має бути якийсь спосіб це зробити.

Гравці, які мають проблеми з підтвердженням і яким казино не може допомогти, можуть подати скаргу тут, через центр вирішення проблем Casino Guru.

Не соромтеся переглядати ці скарги тут .

Якщо ви не можете знайти рішення, а казино не бажає допомогти, вам слід розглянути цей крок.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я вже скаржився на цю ситуацію, але мені потрібно почекати до неділі. Я також думаю, що багато людей платять своєю віртуальною карткою, і вони не мають можливості зняти гроші, як я. Сьогодні мені знову надсилають відповідь, де вони це написали.

Повідомляємо вам, що для швидкого та ефективного зняття коштів ми просимо вас надіслати нам такі документи та інформацію про вашу кредитну/дебетову картку:

- Знімок екрана вашої віртуальної картки, яку ви використовували для поповнення рахунку, із зазначенням імені власника картки, дати закінчення терміну дії картки, а також перших і останніх чотирьох цифр.

* Ми не приймаємо фотографії телефону/монітора комп’ютера. Будь ласка, надсилайте всю необхідну інформацію в коректній формі, а саме як скріншоти.

На жаль, ваш обліковий запис не можна підтвердити без надання цього документа

Автоматичний переклад.
Gucio0101
2 р. тому

І чому вони не приймають знімок екрана з ПК? У деяких казино я цього не розумію, коли настає час депозиту, вони приймають його миттєво без перевірки, але коли настає час виведення коштів, вони роблять усе можливе, щоб утримати вас. Це не так дратує? Можливо, тоді вам слід продовжити з root-правом, але зробити По-перше, ви можете зайти на форуми XDA і перевірити, чи знайдете там масу корисних речей

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Біла лисиця переходить до рутування. Я роблю це за допомогою свого старого поганого телефону, зараз вони коштують 20 євро. Так легко

Автоматичний переклад.
Gucio0101
2 р. тому

Так, якщо у вас є інший пристрій, йдіть, просто не поспішайте, деякі моделі складніші, інші прості. Одного разу я зламав телефон, намагаючись повернутися до офіційної ПЗУ 😂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я вже скаржився на цю ситуацію, але мені потрібно почекати до неділі. Я також думаю, що багато людей платять своєю віртуальною карткою, і вони не мають можливості зняти гроші, як я. Сьогодні мені знову надсилають відповідь, де вони це написали.

Повідомляємо вам, що для швидкого та ефективного зняття коштів ми просимо вас надіслати нам такі документи та інформацію про вашу кредитну/дебетову картку:

- Знімок екрана вашої віртуальної картки, яку ви використовували для поповнення рахунку, із зазначенням імені власника картки, дати закінчення терміну дії картки, а також перших і останніх чотирьох цифр.

* Ми не приймаємо фотографії телефону/монітора комп’ютера. Будь ласка, надсилайте всю необхідну інформацію в коректній формі, а саме як скріншоти.

На жаль, ваш обліковий запис не можна підтвердити без надання цього документа

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я поінформував Крістіну про вашу проблему, щоб переконатися, що ми всі правильно розуміємо ситуацію.

Я, чесно кажучи, не розумію, чому ви не можете зробити скріншот, я пробував кілька разів, і я можу це зробити, поки переглядаю свою віртуальну картку в банківській програмі.

Я хотів би вам допомогти, але не знаю, як це зробити. 🙁 Останнім варіантом буде дзвінок для підтвердження, коли ви ділитеся екраном і показуєте дані картки під час дзвінка.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

І чому вони не приймають знімок екрана з ПК? У деяких казино я цього не розумію, коли настає час депозиту, вони приймають його миттєво без перевірки, але коли настає час виведення коштів, вони роблять усе можливе, щоб утримати вас. Це не так дратує? Можливо, тоді вам слід продовжити з root-правом, але зробити По-перше, ви можете зайти на форуми XDA і перевірити, чи знайдете там масу корисних речей

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

це тому, що фотографію можна обрізати та розрізняти, крім того, це не доводить, що ви маєте до неї доступ у будь-який час. Замість цього зазвичай приймається знімок екрана.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, я знаю, тому я кажу йому піти на форуми XDA, де розповідається про користувальницькі ПЗУ та корисні інструменти, ви також можете запитати хлопців там, можливо, у них є для вас відповідь щодо скріншотів

Автоматичний переклад.
WhiteFoxZ
2 р. тому

Я вважаю, що створити такий PrintScreen було б цілком нормально, тому було б чудово, якби хтось міг допомогти цьому хлопцю.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Зараз я не знаю як, але сьогодні я отримав повідомлення від stelario. Схоже, вони приймають мою картку. Абсолютно дивно, тому що я їм нічого не надсилаю file м

Автоматичний переклад.
Gucio0101
2 р. тому

Це хороші новини, тепер ви вирішили свою проблему, чи не так?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

Щодо Vulkan Vegas, я зробив свою звичайну реєстрацію, і моя дружина також хотіла грати, вона зробила свою реєстрацію, ми залишили наші документи на перевірці, мої були схвалені, я зробив депозит і за чистим збігом обставин, після того як я вніс депозит, вони заблокували наш облікові записи, повідомили, що термін порушений, дуже жорсткий супроводжуючий, відповів мені грубістю, ми зараз починаємо знайомитися з цими іграми, я щиро пошкодував, що провів це з vulkan. Я запитав, чому вони не заблокували рахунки перед депозитом, якщо вони були на верифікації пару днів, отримав грубу відповідь. Розчарований цим сайтом.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого