5 міс. тому
Чекаю вже більше 1 місяця. І взагалі нічого.
I have been waiting for more than 1 month. And nothing at all.
Yo llevo esperando más de 1 mes. Y nada de nada.
0
Чекаю вже більше 1 місяця. І взагалі нічого.
I have been waiting for more than 1 month. And nothing at all.
Yo llevo esperando más de 1 mes. Y nada de nada.
О, я бачив, що гроші повернулися на ваш рахунок гравця. Домініка вже подзвонила в казино, щоб пояснити, чому це сталося. Вони тобі нічого не сказали? На мій погляд, місяць очікування вилучення — це достатньо, і я впевнений, що ви засмучені. Я б не хотів опинитися в подібній ситуації.
Коли у вас будуть відповіді, дайте мені знати.
Oh, I saw that the money was returned to your player account. Dominika has already called the casino to tell them why this happened. They didn't say anything to you? A month to wait for a withdrawal is long enough in my opinion, and I'm sure you're upset. I wouldn't want to be in a similar situation.
When you have answers let me know.
У мене знову виникли проблеми в 7 Slots, я знову хотів зняти свій виграш, а вони продовжують вимагати багато документів, приватної та особистої інформації, яку в моїй країні НЕ слід надавати через шахрайство, зрештою вони поставили так багато перешкод на моєму шляху, що я більше не міг це зробити, зняти 100 000 доларів.
Дивно те, що я грав протягом тривалого часу, і коли я знімав свій виграш, вони не запитували у мене ці документи, а тепер вони запитують, навіть додаток для криптовалюти, яким я не користуюся, і в якому вони також запитують у мене багато приватна інформація, тобто я вважаю, що все це шахрайство, вони стверджують, що це безпечний сайт, і правда в тому, що вони таємні, і там навіть немає номера телефону, просто поговоріть письмово з кимось, кого ви не знаєте вони є.
I am once again having problems at 7 Slots, I wanted to withdraw my winnings again and they keep asking for a lot of documents and private and personal information that in my country should NOT be given due to scams, in the end they have put so many obstacles in my way that I could no longer do it withdraw $100,000.
The strange thing is that I was playing for a long time and when I withdrew my winnings they did not ask me for these documents and now they do, even a cryptocurrency app that I do not use in which they also ask me for a lot of private information, that is, I consider that all this is a SCAM, they claim to be a safe site and the truth is they are clandestine and there is not even a telephone number, just talk in writing with someone who you do not know who they are.
Nuevamente estoy con problemas en 7 Slots, quise sacar nuevamente mis ganancias y siguen pidiendo un monton de documentos he información privada y personal que en mi país NO se deben dar por motivo de estafas, al final me han puesto tantas trabas que ya no lo pude retirar $ 100.000 .
Lo extraño es que estuve jugando por bastante tiempo y al retirar mis ganancias no me pedían estos documentos y ahora sí, hasta una app de criptomonedas que YO no uso en la cual también me piden mucha información privada, o sea considero que todo esto es una ESTAFA, ellos dicen ser un sitio seguro y la verdad están en lo clandestino y ni siquiera existe un número telefónico solo hablar por escrito con alguien que no se sabe quien es.
Те саме відбувається зі мною, вони вимагають багато приватних документів, і це не стосується, у них немає проблем з отриманням грошей, але вони безсоромні, коли справа доходить до оплати, зауважте, ми навіть не знаємо, яка країна вони з.
The same thing happens to me, they ask for a lot of private documentation and that doesn't apply, they have no problem receiving the money but they are shameless when it comes to paying, mind you, we don't even know what country they are from.
Lo mismo me ocurre a mi, me piden un montón de documentación privada y eso no corresponde, ellos para recibir el dinero no tienen ningún problema pero para pagar son unos sinvergüenzas, ojo ahí no sabemos ni siquiera de que país son .
Я також отримав багато ролей, і це було успішно, але як з десятої спроби.
Потім виведення 250 000 відхиляється, можливо, мені кажуть виводити за допомогою криптовалют, але в мене немає облікового запису, вони завжди переводили мене, а тепер з’являється помилка.
Мені неприємно, що вони банкрутують і тримають гроші людей, тому що пройшло більше місяця і нічого. Це знущання.
I also got a lot of roles and it was successful but on like the tenth try.
Then the withdrawal of 250,000 is rejected, maybe they tell me to withdraw using cryptocurrencies but I don't have an account, they have always transferred me and now an error appears.
It bothers me that they are going bankrupt and keeping people's money because it's been more than a month and nothing. It's a mockery.
Ami también un montón de papeles y salio exitoso pero como al decimo intento.
Luego sale rechazado el retiro de 250.000 igual me dicen que retire por criptomonedas pero no tengo cuenta, siempre me han transferido y ahora sale error.
Me tinca que están quebrando y quedándose con la plata de la gente por que ya más de 1 mes y nada. Es una burla.
Це те, що вони відповідають більше ніж 1 місяць, це жарт, можливо, скільки ще людей у такій самій ситуації, можливо, нікому не виплачують прибуток і, окрім перевірки облікового запису 2 рази, щоб заощадити час
That's what they answer for more than 1 month, it's a joke, maybe how many more are in the same situation, maybe no one is being paid the profits and apart from doing account verification 2 times so that in order to save time
Eso responden ya mas de 1 mes es una burla, quizas cuantos mas estan en la misma situación, quizás a nadie le están pagando las ganancias y aparte 2 veces hacer verificación de cuenta para que para ganar tiempo
У мене знову виникли проблеми в 7 Slots, я знову хотів зняти свій виграш, а вони продовжують вимагати багато документів, приватної та особистої інформації, яку в моїй країні НЕ слід надавати через шахрайство, зрештою вони поставили так багато перешкод на моєму шляху, що я більше не міг це зробити, зняти 100 000 доларів.
Дивно те, що я грав протягом тривалого часу, і коли я знімав свій виграш, вони не запитували у мене ці документи, а тепер вони запитують, навіть додаток для криптовалюти, яким я не користуюся, і в якому вони також запитують у мене багато приватна інформація, тобто я вважаю, що все це шахрайство, вони стверджують, що це безпечний сайт, і правда в тому, що вони таємні, і там навіть немає номера телефону, просто поговоріть письмово з кимось, кого ви не знаєте вони є.
I am once again having problems at 7 Slots, I wanted to withdraw my winnings again and they keep asking for a lot of documents and private and personal information that in my country should NOT be given due to scams, in the end they have put so many obstacles in my way that I could no longer do it withdraw $100,000.
The strange thing is that I was playing for a long time and when I withdrew my winnings they did not ask me for these documents and now they do, even a cryptocurrency app that I do not use in which they also ask me for a lot of private information, that is, I consider that all this is a SCAM, they claim to be a safe site and the truth is they are clandestine and there is not even a telephone number, just talk in writing with someone who you do not know who they are.
Nuevamente estoy con problemas en 7 Slots, quise sacar nuevamente mis ganancias y siguen pidiendo un monton de documentos he información privada y personal que en mi país NO se deben dar por motivo de estafas, al final me han puesto tantas trabas que ya no lo pude retirar $ 100.000 .
Lo extraño es que estuve jugando por bastante tiempo y al retirar mis ganancias no me pedían estos documentos y ahora sí, hasta una app de criptomonedas que YO no uso en la cual también me piden mucha información privada, o sea considero que todo esto es una ESTAFA, ellos dicen ser un sitio seguro y la verdad están en lo clandestino y ni siquiera existe un número telefónico solo hablar por escrito con alguien que no se sabe quien es.
Що ж, якщо ви виграли такі великі гроші, іноді казино йдуть на додаткову перевірку тощо, щоб вони також могли захистити себе.
Але які докази вимагає від вас казино? Я думаю, що завжди потрібно проходити верифікацію, щоб врешті отримати гроші. Якщо ви цього не зробите, отримати гроші буде дуже важко або неможливо.
Well, if you've won such big money, sometimes casinos go for additional verification and the like so that they can protect themselves too.
However, what kind of evidence does the casino require from you that is personal to you? I think you always have to go through the verification to get the money in the end. If you don't then it will be very difficult or impossible to get the money.
Привіт, я думаю, що було б найкраще дізнатися від вас, як це відбувається. Скарга все ще очікує на розгляд, і Крістіна розслідує, що потрібно. У вас ще немає нової інформації?
Hello, I think it would probably be best to know from you how it goes. The complaint is still pending and Kristina is investigating what is needed. You don't have any new information yet ?
Привіт, мені кажуть, що вони ще вивчають мою справу, просто так 😔😔
Hello, they tell me that they are still studying my case, just that 😔😔
Ola ,me dicen que siguen estudiando mi caso solo eso 😔😔
Я розумію, що якщо вони все ще ведуть розслідування, і воно не закінчилося, їм, ймовірно, більше нічого вам сказати. Але я, звичайно, хотів би знати так само, як і ви, скільки часу це займе, тому що це досить туманно.
У будь-якому випадку, оскільки у вас є відкрита скарга, наша команда обов’язково спробує допомогти вам якнайкраще, тому, сподіваюся, ми зможемо.
Як би мені не було неприємно це говорити, нам доведеться почекати подальшого розвитку подій. 😥
I understand that if they're still investigating and it's not at the end, they probably don't have anything more to tell you. But I would certainly like to know as much as you do how long it should take, because it's pretty vague that way.
Anyway, since you have an open complaint our team will certainly try to help you as best as they can, so hopefully we can.
As much as I hate to say it, we'll have to wait for further developments. 😥
Хайро, я не мав на увазі, що я виграв багато грошей, я сказав, що отримав «прибуток», який насправді становив би 5% від того, що я вніс, але в будь-якому випадку цей досвід змусив мене зрозуміти, що ці сайти для бути підозрілим і НЕ вкладати в це більше грошей, якщо я хочу грати, я вважаю за краще піти в казино особисто, принаймні там є люди, з якими ви можете поговорити безпосередньо, якщо у вас виникне проблема
Одним словом...жахливий досвід.
Jairo, I didn't mean that I have won a lot of money, I said I have had "profits" that in reality would be 5% of what I have deposited, but anyway, this experience made me realize that these sites are for be suspicious and NOT put more money into it again, if I want to play I prefer to go to a casino in person at least there are people there you can talk to directly if you have a problem
In short.....terrible experience.
Jairo, yo no quise decir que he ganado mucho dinero, dije he tenido " ganancias" que en el fondo sería un 5% de lo que yo he depositado, pero en fin , está experiencia me salió carita para darme cuenta que estos sitios son para desconfiar y NO volver a meterle más dinero, si quiero jugar prefiero ir presencialmente a un casino por lo menos ahí existe gente con las que puedes hablar directamente si tienes un problema
En resumen.....pésima experiencia.
Я розумію, що така ситуація може вас збентежити, але я також запитав про перевірку, яку вам довелося пройти. Це досить поширена річ, і, мабуть, важливо отримати певну інформацію заздалегідь, якщо ви не хочете проходити через такий процес, щоб ви знали, чи варто грати в онлайн-казино. Ви б знали, як прийняти рішення заздалегідь.
I understand that such a situation can discourage you, but I also asked about the verification you had to go through. This is quite a common thing and it is probably important to get some information beforehand if you don't want to go through such a process, so you know if it is worth playing in online casinos. You would know how to decide ahead of time.
Я зняв кошти кілька днів тому, і вони просять мене підтвердити рахунок. Я завантажив усі документи, які вони просять, але вони відхиляють їх, оскільки кажуть, що вони нерозбірливі, і я завантажив усе в найкращій роздільній здатності, вони відповідають лише з онлайн-сервісу, але номер сторінки не працює, я хочу знати, чи надійде мій платіж, чи це точно шахрайство.
I made a withdrawal a few days ago, and they ask me to verify the account. I have uploaded all the documents they ask me for but they reject them because they say they are not legible and I have uploaded everything in the best resolution, they only respond from the online service, but the page number does not work, I want to know if my payment will arrive or if this is definitely a scam.
Hice un retiro hace unos días, y me piden que verifique la cuenta he subido todos los documentos que me piden pero los rechazan porq dicen q no se legibles y he subido todo en la mejor resolución, solo responden del servicio online, pero el número de la página no funciona, quiero saber si me llagara mi pago o definitivamente esto es una estafa
привіт
Чи можу я поставити вам кілька запитань спочатку?
Ви впевнені, що документи були визнані недійсними через низьку якість?
Інші аспекти теж відіграють свою роль. Я пропоную ще раз попросити підтримки, якщо ви можете, звичайно. Крім того, я б зв’язався з їхнім відділом підтримки клієнтів електронною поштою. Це варіант для вас?
Згадка про неробочий номер сторінки мені не дуже зрозуміла, вибачте.
Hi.
May I ask you a few questions first?
Are you sure the documents were not deem legitable due to low quality?
Other aspects play the roles too. I suggest asking for support once more if you can, of course. Alternatively, I'd contact their customer support department via email. Is this an option for you?
The mention about the non-working page number is not very clear to me, I'm sorry.
Я подав запит на зняття коштів, вони обробили багато документів, сказавши, що документи нерозбірливі, і це було добре, вони нарешті прийняли їх, і тепер я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, і вони сказали мені, що я повинен чекати 21 день, поки буде здійснено платіж, Я вважаю, що це занадто довго.
I requested a withdrawal, they processed a lot of paperwork saying that the documents were not legible and that was fine, they finally accepted them and now I contacted customer service and they tell me that I must wait 21 days for the payment to be made, I find that it is too long.
Yo solicité el retiro, me tramitaron mucho diciendo que los documentos no estaba legibles y estaba bien, finalmente los aceptaron y ahora me comuniqué con el servicio al cliente y me dicen que debo esperar 21 días para que se realice el pago, encuentro que es demasiado tiempo.
Ой...
Отже, незважаючи на проходження KYC, принаймні я так зрозумів пізні події, все ж чомусь доводиться чекати 21 день — це так?
Мене хвилюють два моменти: цікаво, що казино точно знає, скільки часу займе виведення коштів.
По-друге, я б вважав це дуже дивним без справді хорошого та комплексного пояснення того, чому такий довгий часовий проміжок необхідний. Можливо, ви можете запитати в чаті або в службу підтримки, а потім поділитися їхньою відповіддю з нами. Ви можете це зробити, будь ласка?
Oh...
So, despite having passed the KYC, or at least this is how I understood the late events, yet for some reason you have to wait 21 days—is that so?
Two points concern me: It is interesting that the casino knows exactly how long the withdrawal will take.
Secondly, I would consider that very weird without a truly good and complex explanation of why such a long time frame is necessary. Perhaps you can ask the chat or support and then share their response here with us. Can you do that, please?
Служба підтримки клієнтів каже, що вони затримуються через високий рівень запитів і що це їхні дати. Тепер вони продовжують вимагати від мене документ як доказ депозиту, який я зробив до отримання прибутку тощо. Минув тиждень, і цей процес дуже повільний і принизливий. Крім того, тільки люди з обслуговування клієнтів відповідають, і вони кажуть, що ті, хто бачать депозити тощо, з іншого регіону, але досвід роботи з цим казино
Customer service says that they are delayed due to a high level of requests and that those are their dates. Now they keep asking me for a document as proof of the deposit I made before the profit and things like that. It's been a week and this process is very slow and humiliating. Apart from that, only the customer service people respond and they say that those who see the deposits etc. are from another area, but experience with this casino
El servicio al cliente dice que que se demoran por alto nivel de solicitudes y q esa son sus fecha ahora me siguen pidiendo documento como comprobante del depósito q hice antes de la ganancia y cosas así, ya ha pasado una semana y este proceso es muy lento y humillante a parte solo responde la gente de servicio al cliente y ellos dicen q los q ven los depósitos etc son de otra área, pero expericia con este casino
Найважливіше — повноцінно співпрацювати з казино, навіть якщо іноді це здається нескінченною історією.
Тож, будь ласка, затримайтеся та повідомте нам, як справи. Якщо вам знадобиться допомога нашої команди зі скарг, знайте, що ми тут для вас.
The most important thing is to fully cooperate with the casino, even though it sometimes seems like a never-ending story.
So, please hang in there and let us know how it goes. If you'll need the help of our complaint team, know that we are here for you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.