ГоловнаФорумОбговорення скаргподати позов проти казино 7 slots

подати позов проти казино 7 slots (Сторінка 3)

1 рік тому від Abett21
|
9 204 переглядів 60 відповідей |
|
12 3 4
Jaro
6 міс. тому

Чекаю вже більше 1 місяця. І взагалі нічого.

Автоматичний переклад.
Yanet62
6 міс. тому

О, я бачив, що гроші повернулися на ваш рахунок гравця. Домініка вже подзвонила в казино, щоб пояснити, чому це сталося. Вони тобі нічого не сказали? На мій погляд, місяць очікування вилучення — це достатньо, і я впевнений, що ви засмучені. Я б не хотів опинитися в подібній ситуації.

Коли у вас будуть відповіді, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

У мене знову виникли проблеми в 7 Slots, я знову хотів зняти свій виграш, а вони продовжують вимагати багато документів, приватної та особистої інформації, яку в моїй країні НЕ слід надавати через шахрайство, зрештою вони поставили так багато перешкод на моєму шляху, що я більше не міг це зробити, зняти 100 000 доларів.

Дивно те, що я грав протягом тривалого часу, і коли я знімав свій виграш, вони не запитували у мене ці документи, а тепер вони запитують, навіть додаток для криптовалюти, яким я не користуюся, і в якому вони також запитують у мене багато приватна інформація, тобто я вважаю, що все це шахрайство, вони стверджують, що це безпечний сайт, і правда в тому, що вони таємні, і там навіть немає номера телефону, просто поговоріть письмово з кимось, кого ви не знаєте вони є.





Автоматичний переклад.
Yanet62
6 міс. тому

Те саме відбувається зі мною, вони вимагають багато приватних документів, і це не стосується, у них немає проблем з отриманням грошей, але вони безсоромні, коли справа доходить до оплати, зауважте, ми навіть не знаємо, яка країна вони з.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я хотів би знати, як просувається моя справа

Автоматичний переклад.
aguirreerika178
6 міс. тому

Я також отримав багато ролей, і це було успішно, але як з десятої спроби.

Потім виведення 250 000 відхиляється, можливо, мені кажуть виводити за допомогою криптовалют, але в мене немає облікового запису, вони завжди переводили мене, а тепер з’являється помилка.

Мені неприємно, що вони банкрутують і тримають гроші людей, тому що пройшло більше місяця і нічого. Це знущання.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Це те, що вони відповідають більше ніж 1 місяць, це жарт, можливо, скільки ще людей у такій самій ситуації, можливо, нікому не виплачують прибуток і, окрім перевірки облікового запису 2 рази, щоб заощадити час file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

У мене знову виникли проблеми в 7 Slots, я знову хотів зняти свій виграш, а вони продовжують вимагати багато документів, приватної та особистої інформації, яку в моїй країні НЕ слід надавати через шахрайство, зрештою вони поставили так багато перешкод на моєму шляху, що я більше не міг це зробити, зняти 100 000 доларів.

Дивно те, що я грав протягом тривалого часу, і коли я знімав свій виграш, вони не запитували у мене ці документи, а тепер вони запитують, навіть додаток для криптовалюти, яким я не користуюся, і в якому вони також запитують у мене багато приватна інформація, тобто я вважаю, що все це шахрайство, вони стверджують, що це безпечний сайт, і правда в тому, що вони таємні, і там навіть немає номера телефону, просто поговоріть письмово з кимось, кого ви не знаєте вони є.





Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Що ж, якщо ви виграли такі великі гроші, іноді казино йдуть на додаткову перевірку тощо, щоб вони також могли захистити себе.

Але які докази вимагає від вас казино? Я думаю, що завжди потрібно проходити верифікацію, щоб врешті отримати гроші. Якщо ви цього не зробите, отримати гроші буде дуже важко або неможливо.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я хотів би знати, як просувається моя справа

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я думаю, що було б найкраще дізнатися від вас, як це відбувається. Скарга все ще очікує на розгляд, і Крістіна розслідує, що потрібно. У вас ще немає нової інформації?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Привіт, мені кажуть, що вони ще вивчають мою справу, просто так 😔😔

Автоматичний переклад.
raquelmili2004
6 міс. тому

Я розумію, що якщо вони все ще ведуть розслідування, і воно не закінчилося, їм, ймовірно, більше нічого вам сказати. Але я, звичайно, хотів би знати так само, як і ви, скільки часу це займе, тому що це досить туманно.

У будь-якому випадку, оскільки у вас є відкрита скарга, наша команда обов’язково спробує допомогти вам якнайкраще, тому, сподіваюся, ми зможемо.

Як би мені не було неприємно це говорити, нам доведеться почекати подальшого розвитку подій. 😥

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Хайро, я не мав на увазі, що я виграв багато грошей, я сказав, що отримав «прибуток», який насправді становив би 5% від того, що я вніс, але в будь-якому випадку цей досвід змусив мене зрозуміти, що ці сайти для бути підозрілим і НЕ вкладати в це більше грошей, якщо я хочу грати, я вважаю за краще піти в казино особисто, принаймні там є люди, з якими ви можете поговорити безпосередньо, якщо у вас виникне проблема

Одним словом...жахливий досвід.

Автоматичний переклад.
aguirreerika178
6 міс. тому

Я розумію, що така ситуація може вас збентежити, але я також запитав про перевірку, яку вам довелося пройти. Це досить поширена річ, і, мабуть, важливо отримати певну інформацію заздалегідь, якщо ви не хочете проходити через такий процес, щоб ви знали, чи варто грати в онлайн-казино. Ви б знали, як прийняти рішення заздалегідь.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зняв кошти кілька днів тому, і вони просять мене підтвердити рахунок. Я завантажив усі документи, які вони просять, але вони відхиляють їх, оскільки кажуть, що вони нерозбірливі, і я завантажив усе в найкращій роздільній здатності, вони відповідають лише з онлайн-сервісу, але номер сторінки не працює, я хочу знати, чи надійде мій платіж, чи це точно шахрайство.

Автоматичний переклад.
espinozarivera.Ale
1 місяць тому

привіт

Чи можу я поставити вам кілька запитань спочатку?

Ви впевнені, що документи були визнані недійсними через низьку якість?

Інші аспекти теж відіграють свою роль. Я пропоную ще раз попросити підтримки, якщо ви можете, звичайно. Крім того, я б зв’язався з їхнім відділом підтримки клієнтів електронною поштою. Це варіант для вас?

Згадка про неробочий номер сторінки мені не дуже зрозуміла, вибачте.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я подав запит на зняття коштів, вони обробили багато документів, сказавши, що документи нерозбірливі, і це було добре, вони нарешті прийняли їх, і тепер я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, і вони сказали мені, що я повинен чекати 21 день, поки буде здійснено платіж, Я вважаю, що це занадто довго.

Автоматичний переклад.
espinozarivera.Ale
1 місяць тому

Ой...

Отже, незважаючи на проходження KYC, принаймні я так зрозумів пізні події, все ж чомусь доводиться чекати 21 день — це так?

Мене хвилюють два моменти: цікаво, що казино точно знає, скільки часу займе виведення коштів.

По-друге, я б вважав це дуже дивним без справді хорошого та комплексного пояснення того, чому такий довгий часовий проміжок необхідний. Можливо, ви можете запитати в чаті або в службу підтримки, а потім поділитися їхньою відповіддю з нами. Ви можете це зробити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Служба підтримки клієнтів каже, що вони затримуються через високий рівень запитів і що це їхні дати. Тепер вони продовжують вимагати від мене документ як доказ депозиту, який я зробив до отримання прибутку тощо. Минув тиждень, і цей процес дуже повільний і принизливий. Крім того, тільки люди з обслуговування клієнтів відповідають, і вони кажуть, що ті, хто бачать депозити тощо, з іншого регіону, але досвід роботи з цим казино

Автоматичний переклад.
espinozarivera.Ale
1 місяць тому

Найважливіше — повноцінно співпрацювати з казино, навіть якщо іноді це здається нескінченною історією.

Тож, будь ласка, затримайтеся та повідомте нам, як справи. Якщо вам знадобиться допомога нашої команди зі скарг, знайте, що ми тут для вас.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я так розлючений 9-го числа, що зняв кошти, а потім вони попросили мене підтвердити обліковий запис, і я завантажую та завантажую документацію в слот 7 для перевірки або облікового запису, і вони кілька разів відхиляли мої документи через те, що вони нерозбірливі, вони обробили я й досі не можу зняти кошти, ніби казино 7 slot навмисне довго затягувало, щоб не заплатити, такого ніколи не траплялося зі мною на інших сайтах, депозит був завжди швидко, а тут минуло майже 3 тижні і нічого, жахливий досвід з 7 слотом

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого