ФорумОбговорення скаргподати позов проти казино 7 slots

подати позов проти казино 7 slots (Сторінка 2)

1 рік тому від Abett21
|
6267 переглядів 58 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Yanet62
5 міс. тому

Привіт, я бачу, що казино вимагає від вас додаткової перевірки, і ви зробили добре, надіславши те, що вони просили, але мені цікаво, чому документи були відхилені? Ви дізналися чи просто знаєте, що їм відмовили? Я припускаю, що вам доведеться спочатку успішно пройти цей процес ще раз, щоб мати можливість зняти кошти.

Однак, оскільки ви подали скаргу , наша команда спробує допомогти вам і, сподіваємось, якомога швидше вирішить проблему.

Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Вони їх просто відхилили, потім я їх знову відправив більш детально. Але я мушу дочекатися відповіді. Я думаю, що це багато.

Перші проблеми зі зняттям коштів

Потім у мене вимагають додаткові документи.

Мені відмовляють, що змушує мене думати, що вони не хочуть виплачувати мій виграш.

Я давно не грав у додаток протягом 1 року, і іноді вони потрапляють у цю проблему. Вони повинні вдосконалюватися. Інші казино отримують високі прибутки. Вони займають багато часу.

Автоматичний переклад.
Yanet62
5 міс. тому

Звичайно, є можливості для вдосконалення, я згоден. Але якщо у вас є певний досвід роботи з ними, ви знаєте, чого очікувати. Іноді буває, що казино потребує додаткових документів для перевірки через певний період часу, коли воно хоче щось перевірити. Це звичайна практика. Давайте подивимося, що станеться з надісланими вами документами і чи будуть вони відхилені чи схвалені. Не соромтеся публікувати будь-які зміни в скарзі, а також можете написати нам на форумі.

Я сподіваюся, що цю ситуацію буде не важко вирішити, і ви зрештою отримаєте свої гроші. 😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я хотів би знати, чому я відкрив банківський рахунок і це було успішно. Ваше відкликання так і не надійшло. Скільки часу минуло? Єдине, що вміють говорити спеціалісти, це виконання вашої справи. Я не розумію, чи успішно було зроблено переказ. Прийшло на ваш рахунок, але ви дивіться в банку. Грошей немає, і ви телефонуєте та розмовляєте з керівником мого банку, і він каже, що платежу немає, але, за вашими словами, він отримав, що він був успішно здійснений, я вперше бачу, що це сталося, це дратує, тому що вони змушують вас почекайте і лише скажіть, що ваш випадок побачить спеціаліст. Я сподіваюся, що ви зможете отримати мої гроші, оскільки помилку припустило казино, тепер моє запитання ❓ як довго ви чекаєте.........

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
raquelmili2004
5 міс. тому

Це казино вже дуже висміює людей, а я чекаю грошей майже місяць.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я хотів би знати, чому я відкрив банківський рахунок і це було успішно. Ваше відкликання так і не надійшло. Скільки часу минуло? Єдине, що вміють говорити спеціалісти, це виконання вашої справи. Я не розумію, чи успішно було зроблено переказ. Прийшло на ваш рахунок, але ви дивіться в банку. Грошей немає, і ви телефонуєте та розмовляєте з керівником мого банку, і він каже, що платежу немає, але, за вашими словами, він отримав, що він був успішно здійснений, я вперше бачу, що це сталося, це дратує, тому що вони змушують вас почекайте і лише скажіть, що ваш випадок побачить спеціаліст. Я сподіваюся, що ви зможете отримати мої гроші, оскільки помилку припустило казино, тепер моє запитання ❓ як довго ви чекаєте.........

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, це також моє запитання, як довго ви чекали на свої гроші? Наскільки я розумію, казино повідомило вам, що ваше зняття було оброблено та надіслано, але гроші ще не на вашому банківському рахунку, чи правильно я розумію? Ось чому я запитую, як довго ви чекаєте, тому що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, і якщо вони цього не зроблять, ми спробуємо допомогти.

Дайте мені знати, чи я правильно зрозумів.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це казино вже дуже висміює людей, а я чекаю грошей майже місяць.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

О, я бачу, що казино відповіло на вашу скаргу і досі не змогло вирішити ситуацію щодо документів і, отже, ваших карток. Дивно, що навіть якщо ви кажете, що вони цифрові, немає альтернативи для перевірки.

Однак ми залишимо це нашій команді, вам і казино, і я твердо вірю, що щось знайдеться, щоб зробити його успішним.

Будь ласка, дайте мені знати, якщо у вас є щось нове.

Бажаю міцних нервів.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт, я надіслав підтвердження з банку, що картки є моєю власністю, і фотографії карток, але мені було відмовлено більше 10 разів... тому далі я вже втратив багато часу. Це найгірше казино, в яке я коли-небудь грав.

Я думав, ти можеш мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Yanet62
5 міс. тому

Наша команда намагається зробити все можливе, і справа ще не закрита, тож сподіваємося, що вона закінчиться добре. Важко, коли ви надсилаєте практично все, що маєте, і воно все одно нікуди не йде.

У будь-якому випадку, сподіваюся, це буде вирішено, і казино прийде з вами до якоїсь розумної угоди.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, я розумію, але буває, що мені не сказали, що це 14 днів, просто чекають, поки спеціалісти вирішать вашу справу. Моє запитання: що буде, якщо гроші не надійдуть? Чи повернуть мені зароблене? Я нічого не бачу, тому мушу чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Якщо я це зрозумію, я буду чекати процесу виведення коштів.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Тільки не повідомили, що це 14 днів, тільки те, що спеціалісти розглядають його справу і чекають.

Автоматичний переклад.
raquelmili2004
5 міс. тому

Отже, давайте будемо ясними: 14 днів, які я згадав, — це 14 днів, які ми даємо казино, щоб розібратися з процесом виведення коштів. Казино, очевидно, не дало вам жодних часових рамок, оскільки вони їх не мають, тому я не знаю, як довго вам слід чекати, поки фахівець розглянуть вашу справу.

Отже, якщо минуло 14 днів після того, як ви зняли кошти, ви можете подати нам скаргу, і ми спробуємо допомогти вам і розслідувати, що відбувається і чому у вас ще немає грошей.

Я чітко висловився чи вам потрібно поставити запитання? Не соромтеся, і я відповім вам, якщо знаю.

Однак мені було цікаво, як довго ви чекали на свої гроші, можете сказати?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Чекаю 10 днів і нічого, кажуть чекай, вирішують....

Автоматичний переклад.
raquelmili2004
5 міс. тому

31 травня відбувся ретріт, який я здійснив. Тепер я ретельно поставив дату, тому до сьогодні минуло 12 днів, і все ще нічого.

Автоматичний переклад.
raquelmili2004
5 міс. тому

Що ж, мені здається, що цього достатньо, щоб надати відповідну причину того, що відбувається.

Тим не менш, я б все одно зачекав ці два дні та побачив, чи казино до вас добереться, а якщо ні, то я рекомендую подати нам скаргу, як я повідомляв у своєму попередньому дописі, де наша команда спробує вам допомогти.

Як ви думаєте, чи зможете ви впоратися з цим таким чином?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Так, тоді я зачекаю, поки закінчаться 14 днів, і повідомлю вам, як моя справа, дякую.

Автоматичний переклад.
raquelmili2004
5 міс. тому

Будь ласка, я був би дуже радий, якби це було вирішено, але не будемо забігати наперед.

Я зачекаю.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт, минуло 14 днів, а все ще нічого не говорить про те, що спеціалісти ще навчаються.

Автоматичний переклад.
raquelmili2004
5 міс. тому

Ну, в такому випадку, як я вже сказав, я б рекомендував відкрити скаргу.

Зробити це можна за цим посиланням . ⬅️

Якщо ви також хочете знати, чого ви можете очікувати від усього процесу, я також включив цей посібник , і ви дізнаєтеся все, що вам потрібно знати.

Тим не менш, ви все ще нікуди не дійшли, так, коли ви говорите, що вони все ще розслідують. Я розумію, що якщо їм більше нічого вам сказати, вони повторять вам те саме, але мені цікаво, скільки часу це може зайняти, і це мене хвилює.

Тому мені цікаво, чи зможе наша команда з’ясувати, що відбувається.

Повідомте мене, якщо вирішите подати скаргу.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого