привіт
Я розумію, що може здатися, що ми забули відповісти, але насправді це не так. Якщо ви витратите час на вивчення скарги, ви дізнаєтеся дві важливі речі:
- Відверто кажучи, у казино ще є час для виплати - пояснюється: «Ось чому ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати принаймні 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу».
- Скарга оснащена таймером, який відраховує час, який у Ніка ще є, щоб повернутися до справи:
Розумієте, кожна сторона, тобто спеціалісти Casino Guru, гравці та представники казино завжди мають цілий тиждень, щоб відповісти. Якщо гравець подав скаргу раніше, ніж через 14 повних днів після подання пов’язаного запиту на зняття коштів, таймер встановлюється на кінець чотирнадцятого дня.
Будь ласка, дайте Ніку час, який пропонує таймер.
Ви, випадково, якось прогресували в казино?
Hello there.
I understand it may seem like we forgot to respond back, but actually it's not the case. If you take time to investigate the complaint, you will find out two important things:
- Frankly, the casino still has some time to pay out - explained by "That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint."
- The complaint is equipped with the timer, which sows the time Nick still has to get back to the case:
You see, each party, meaning Casino Guru specialists, players, and casino representatives always have a full week to respond. In case the player submitted his complaint sooner than 14 full days upon submitting the associated withdrawal request, the timer is set to end the fourteenth day precisely.
Please give Nick the time that the timer suggests.
Have you, per chance, somehow progressed with the casino?
Автоматичний переклад.