ФорумОбговорення скаргПодальші дії щодо моєї скарги

Подальші дії щодо моєї скарги

1 місяць тому від Tel112815
|
740 переглядів 14 відповідей |
|
1 місяць тому

Я подав скаргу 1 тиждень тому. Спочатку агент-гуру казино, якого ми призначили для моєї справи, не реагував досі. Я продовжував надсилати додаткове повідомлення щодо своєї справи, але агент більше не відповідає. Є думки з цього приводу!? До речі, моя скарга стосується затримки платежу, яка вже затримана на 3 тижні, і служба обслуговування клієнтів казино також не реагує.

Автоматичний переклад.
Tel112815
1 місяць тому

привіт

Я розумію, що може здатися, що ми забули відповісти, але насправді це не так. Якщо ви витратите час на вивчення скарги, ви дізнаєтеся дві важливі речі:

  • Відверто кажучи, у казино ще є час для виплати - пояснюється: «Ось чому ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати принаймні 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу».
  • Скарга оснащена таймером, який відраховує час, який у Ніка ще є, щоб повернутися до справи:

file

Розумієте, кожна сторона, тобто спеціалісти Casino Guru, гравці та представники казино завжди мають цілий тиждень, щоб відповісти. Якщо гравець подав скаргу раніше, ніж через 14 повних днів після подання пов’язаного запиту на зняття коштів, таймер встановлюється на кінець чотирнадцятого дня.

Будь ласка, дайте Ніку час, який пропонує таймер.

Ви, випадково, якось прогресували в казино?


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не отримав жодної відповіді від казино з 1 вересня

Автоматичний переклад.
Tel112815
1 місяць тому

Це справді сумна новина. Тому ми можемо очікувати, що це казино прострочить вищезазначений чотирнадцятиденний ліміт, що призведе до подальшого розслідування з нашого боку.

Якщо з цим можна щось зробити, будьте впевнені, наші фахівці спробують знайти справедливе рішення. Це просто вимагає певного часу; будь ласка, почекай.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Я вважаю, що минуло 4 дні, чи варто чекати на відповідь Ніка, доки не мине час, що залишився?


Що стосується казино, вони все ще не відповідають, і немає прогресу щодо моїх незавершених вилучень.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я досі не чув про Ніка, час уже минув. Будь-який відгук буде дуже вдячний.

Автоматичний переклад.
Tel112815
1 місяць тому

привіт Вибачте за цю затримку, і я негайно повідомлю Ніка.

Будь ласка, потерпіть, поки він не відповість.🙏

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи є тут хтось, хто може повідомити мені про мою скаргу? Таймер уже минув, але я не отримав відповіді від агента гуру казино. Крім того, минулого тижня я також опублікував повідомлення на цьому форумі, хтось сказав мені зачекати, але в моєму випадку немає відгуків.

Автоматичний переклад.
Tel112815
1 місяць тому

Привіт, як бачите, Ромі вже втягнулася в це. Немає необхідності відкривати нову тему, я б сказав - ми беремо це звідси.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Цікаво те, що Нік перевів мене до іншого агента, тому таймер тепер скинуто, і мені знову потрібно чекати ще 6 днів? Лол. Ви хочете, щоб я почекав 2 місяці?

Автоматичний переклад.
Tel112815
1 місяць тому

Я розумію ваше розчарування. Чекати ніколи не буває легко, особливо коли очікуваний час уже минув. Для швидшої відповіді було б корисно знову зв’язатися з командою підтримки або безпосередньо позначити агента Casino Guru у своєму дописі на форумі. Сподіваємось, незабаром ви отримаєте очікуваний відгук.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Цікаво те, що Нік перевів мене до іншого агента, тому таймер тепер скинуто, і мені знову потрібно чекати ще 6 днів? Лол. Ви хочете, щоб я почекав 2 місяці?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це стандартний процес зі скаргами. Нік, як ми це називаємо, є першим реагувальником, і коли справа стане, скажімо так, складнішою, один із наших спеціалістів зі скарг візьме її на себе.

Будь ласка, спробуйте довіряти процесу; ми тут, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.
Henkey
1 місяць тому

Дякую Хенкі

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це стандартний процес зі скаргами. Нік, як ми це називаємо, є першим реагувальником, і коли справа стане, скажімо так, складнішою, один із наших спеціалістів зі скарг візьме її на себе.

Будь ласка, спробуйте довіряти процесу; ми тут, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дякую, Ромі, не хвилюйся, я терпляче чекаю, поки це вирішиться. Наталя відповіла на мій відкритий кейс і звернулася до казино.

Автоматичний переклад.
Tel112815
1 місяць тому

приємно Сподіваюся, зараз ми зможемо помітити певний рух у вашій справі.

Будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких новин.🙏

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого