ФорумОбговорення скаргПитання про правила онлайн-казино

Питання про правила онлайн-казино

7 міс. тому від Kezlor
|
1256 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
7 міс. тому

Хтось знає, чи заборонено казино дозволяти вам грати в ігри, заборонені у вашій країні протягом тривалого часу, а потім позбавляти можливості грати в ці ігри. Чи є наслідки для онлайн-казино, які роблять це. Я грав у живі ігри в онлайн-казино і витратив на ці ігри багато грошей, а потім раптом вони зникли, і мені більше не дозволили в них грати. Чи маю я право на компенсацію, якщо казино зіпсувалося й дозволило мені грати в ті ігри, у які мені було заборонено грати? Крім того, коли я попросив казино надіслати мені мою історію ставок, вони сказали, що це неможливо... Чи дозволено казино це робити, чи вони мають надавати історію ставок щоразу, коли їх запитують?

Автоматичний переклад.
Kezlor
7 міс. тому

Привіт,

Є кілька моментів, які я хотів би згадати:

Обмеження гри змінюються відповідно до маркетингових стратегій постачальника та місцевих правил. Тому мені здається логічним, що коли ігри стають недоступними для вас, вони зникають, тож ви більше не можете в них грати.


Оскільки азартні ігри є дуже конкурентоспроможною індустрією, казино постійно шукають переваги над конкурентами. Щоб залишити своїх гравців задоволеними, деякі казино дозволяють вам грати в обмежені ігри, ризикуючи гнівом постачальників ігор або навіть ліцензійного органу з іншого боку.

Проте гравці ніколи не повинні бути покарані за таке рішення.

Отже, якщо казино справедливо виплачує ваші виграші, навіть виграші з обмежених ігор, які вони навмисно вирішили запропонувати вам, я бачу мало місця для будь-якої компенсації, тому що ніщо з цього не може вплинути на ваші шанси на виграш.

Що стосується історії ставок, я б сказав, що казино має мати її доступну, принаймні протягом деякого часу. Лише щось на рівні серйозних технічних проблем може бути розумним поясненням.

Отже, у вас є додаткові відомості, будь ласка?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, дуже дякую, що звернулися до мене. Вибачте, що так довго відповідаю, я мав справу з winspirit щодо окремої проблеми, і я також сподіваюся, що ви можете мені допомогти, оскільки це передбачає виграш багато грошей. Коли справа доходить до запиту історії ставок, я маю електронні листи, які показують, що вони сказали, що їхня система не в змозі отримати цю інформацію, що, на мою думку, є неправильним. Мені це дійсно потрібно для ситуації, коли я платив полум’ям мега щасливої кулі. Я грав у ту гру, я зробив ставку, СТАВКА була прийнята, і гра почалася, у цей момент з’єднання було втрачено на моєму телефоні, і коли він оновився, гра все ще відтворювалася, і було сказано, що мені потрібно зачекати наступної гри, хоча гроші було знято з мого балансу. гра отримала бонус, дуже великий бонус, але мені не виплатили жодного виграшу з цієї виграшної гри. насправді це сталося двічі, коли я робив ставку, СТАВКА була прийнята, гра почалася, а потім з’єднання було втрачено обидва рази, коли з мого балансу знімали гроші, і виграш не було виграно, це сталося того самого дня. Я зв’язався зі службою підтримки, і вони не показали жодної історії про це, і я попросив надати історію своїх ставок, оскільки вони зможуть побачити, що гроші були зняті з мого балансу. Я вважаю, що вони повинні бачити, коли гроші надходять або виходять з вашого балансу, і це довело б, що мою ставку було прийнято. Проте гроші повернулися на мій баланс пізніше того ж дня, але це не те, чого я хотів. ігри, на які я робив ставки, були дуже виграшними, тому що бонус був досягнутий, тому я втратив багато грошей, на які я мав би мати право. Я неодноразово запитував історію ставок або історію зняття коштів із свого балансу, але мені сказали, що вони не можуть цього зробити через можливості їхньої системи. У мене є електронні листи та скріншоти всіх наших розмов, але нічого не вирішилося. Мені так і не дали виграшу, який я мав отримати. І якраз сьогодні я грав у гру, я виграв 50 доларів, коли вийшов із гри, виграші не відображалися, я б знову пішов, щоб допомогти у службу підтримки та запитав їх про це, і вони сказали, що записи не показують такого, слава богу, я зробив скріншоти історія ігор чітко показує, що я виграв ці гроші, і мені негайно сказали, що їм доведеться передати це до відділу ігор. У мене також є історія розмов і скріншоти. Що стосується мого початкового допису, то я міг грати в ігри, в які, як вони сказали, мені не дозволяли грати, і коли я попросив погану історію, вони сказали, що не можуть через можливості їхньої системи. Чи можете ви допомогти мені щодо того, що я можу зробити? Мене найбільше засмучують дві ігри, в яких я мав би виграти багато грошей, і я дуже сподіваюся, що ви можете якось мені допомогти.

Автоматичний переклад.
Kezlor
4 міс. тому

Привіт! Приємно бачити тебе знову. Однак я маю сказати, що подія не така яскрава, чим більше я читаю про ваші проблеми, ..

Дозвольте сказати так: це видається досить складною справою, яка, безперечно, потребує ретельного обстеження. Ви все ще пам’ятаєте функцію скарги? Кожен, кому потрібна допомога щодо будь-яких ігор і умов казино, може подати безкоштовну скаргу. На мою думку, ви повинні спробувати це.

Перший крок досить простий, просто скористайтеся цим посиланням 👈, щоб створити скаргу. Не соромтеся вставити скопійований/вставлений попередній допис, я вважаю, що цього має бути достатньо для початку. Зберіть усі відповідні повідомлення, знімки екрана та електронні листи, які ви можете зібрати, оскільки незабаром після публікації скарги вас, швидше за все, попросять вставити всю додаткову інформацію, яку ви зможете.

Як ви думаєте, ви можете це зробити?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого